آموزش ساخت اکانت اوریجین و بازی آنلاین با دوستان

شرکت الکترونیک آرتز برای بازی‌های خود یک پلتفرم با اسم Origin ایجاد کرده است. گیمرها برای انجام بازی‌های این شرکت نیاز به ساخت اکانت اوریجین دارند. اما چگونه برای این شبکه اکانت بسازیم؟

آموزش ساخت اکانت اوریجین و بازی آنلاین با دوستان

آموزش ساخت اکانت اوریجین

شرکت الکترونیک آرتز جزو بزرگ‌ترین کمپانی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی است. این شرکت آثار مهمی مثل Apex Legends، FIFA و Battlefield را در کارنامه خود دارد. شرکت EA برای سهولت پی‌سی گیمرها و ارائه تمامی بازی خود، شبکه Origin را راه‌اندازی کرد.

این پلتفرم دارای مجموعه‌ای از بازی‌های بزرگ الکترونیک آرتز است که نیاز به اکانت کاربری دارد. در واقع اوریجین یک فروشگاه آنلاین و یک لانچر برای بازی کردن روی رایانه شخصی است. با ساخت حساب کاربری، گیمرها می‌توانند به مجموعه بازی‌های این شرکت دسترسی داشته باشند و با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنند.

ناگفته نماند، مدتی است که نام اکانت اوریجین به EA Account تغییر نام داده است. این شرکت پلتفرم‌های خود را باهم ادغام کرده و همه سرویس‌ها را در قالب حساب کاربری EA Account در اختیار بازیکنان قرار داده است.

بنابراین، تمامی افرادی که قصد خرید بازی و یا بازی کردن در اوریجین را دارند، باید یک اکانت در این پلتفرم بسازند. در ادامه به آموزش ساخت اکانت اوریجین می‌پردازیم.

مجموعه بازی‌های EA مجموعه بازی‌های EA

نحوه ساخت EA Account

پلتفرم اوریجین به خاطر تحریم‌های بین‌المللی، در کشور ایران مسدود شده است. این مورد یک مشکل ساخته نشدن اکانت Origin در کشور ما محسوب می‌شود. بنابراین، شما برای ساخت اکانت اوریجین یا EA Account باید با روشن کردن نرم‌افزار تغییر IP وارد سایت Origin شوید.

زمانی که وارد سایت شدید، در گوشه بالا سمت چپ، روی آیکون سه‌خط کلیک کنید. سپس گزینه Register را انتخاب کنید. پنجره کوچکی باز می‌شود که باید نام کشور و تاریخ تولد میلادی خود را در آن وارد کنید.

سایت اوریجین سایت اوریجین

توصیه می‌شود موقعیت خود را کشور ایالات متحده آمریکا قرار دهید. به این دلیل که بتوانید از گیفت‌کارت‌ها و قیمت‌های دلاری فروشگاه هم استفاده کنید. البته موقعیت مکانی در اوریجین زیاد مهم نیست. اما این احتمال وجود دارد در آینده، این پلتفرم محدودیت منطقه‌ای در حساب‌های خود لحاظ کند. پس، احتیاط شرط عقل است که در ساخت اکانت به این مورد توجه کنید.

ساخت اکانت اوریجین انتخاب موقعیت و تاریخ تولد میلادی

در مرحله بعد ساخت اکانت، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس دکمه Verify را بزنید تا عملیات ساخت حساب کاربری تأیید شود. پس از اینکه خود را به عنوان ربات نبودن به سیستم شناسایی کردید، از شما درخواست وارد کردن اطلاعات امنیتی داده می‌شود.

ساخت EA Account وارد کردن ایمیل و رمز عبور

در این مرحله باید یک سوال امنیتی را که فقط خودتان می‌دانید را پر کنید. این بخش سوالات گوناگونی دارد که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب و پاسخ دهید. در پایین صفحه از شما می‌پرسد که علاقه دارید چه کسانی اکانت شما را مشاهده کنند. پس از تعیین مشخصات این بخش، دو تنظیمات دیگر باقی می‌ماند.

اولین تنظیمات درباره اینکه گیمرها اجازه مشاهده ایمیل شما را دارند یا خیر؟ با زدن تیک این گزینه، شما اجازه مشاهده ایمیل را می‌دهید. گفتنی است، این گزینه اختیاری است.

دومین تنظیمات نیز درباره ارسال ایمیل خبرنامه درباره بازی‌ها و رویدادهای آثار الکترونیک آرتز است. این گزینه نیز اختیاری است که می‌توانید با زدن تیک آن، اجازه ارسال ایمیل خبرنامه را بدهید.

تنظیمات امنیتی اوریجین تنظیمات امنیتی اوریجین

پس از انجام تنظیمات، دکمه Create Account را بزنید. شما موفق شدید اکانت اوریجین را بسازید. بعد از ثبت نام در پلتفرم اوریجین، به صورت اتوماتیک وارد حساب کاربری خود خواهید شد. از این پس می‌توانید با حساب EA Account خود به تجربه بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز بپردازید.

چگونه با دوستان خود آنلاین بازی کنیم؟

پس از ساخت اکانت EA، لانچر اوریجین را از سایت دانلود و نصب کنید. سپس نرم‌افزار را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. در داخل لانچر، بازی مورد نظر خود را جستجو کنید. به عنوان مثال در نوار جستجو بازی Apex Legends را پیدا کنید. سپس اقدام به دانلود بازی کنید. پس از دانلود دیتای بازی، لانچر اوریجین به صورت خودکار اقدام به نصب بازی می‌کند. حالا وارد بازی شوید و از تجربه Apex Legends لذت ببرید.

بازی آنلاین با دوستان پلتفرم اوریجین

برای یافتن دوستان خود، از دو طریق لانچر اوریجین و داخل بازی می‌توانید دوستان خود را به لیست Friends اضافه کنید. در داخل لانچر، نام کاربری دوست خود را جستجو کنید. پس از پیدا کردن نتیجه، درخواست دوستی خود را برای او ارسال کنید. در داخل بازی نیز، در پنل Friends بازی‌ها اقدام به سرچ Gamer Tag یا نام کاربری او کنید. پس از پیدا کردن نام دوست خود، درخواست خود را ارسال کنید. لازم به ذکر است، دوستان شما باید درخواست ارسال شده را تأیید کنند. پس از قرار گرفتن دوستان در لیست Friends، شما می‌توانید به راحتی با دوستان خود بازی کنید.

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش رفع مشکل نصب نشدن اوریجین

ارسال نظر