آپدیت بازی Among Us با قابلیت رای گیری ناشناس

رسانه کلیک - در آپدیت بازی Among Us که اخیرا منتشر شده است، امکان رای گیری ناشناس اضافه شده است و این درحالی است که توسعه دهندگان وعده ساختن کاربری و نقشه جدید در آپدیت بعدی را هم داده اند.

آپدیت بازی Among Us با قابلیت رای گیری ناشناس

دو ماه پیش، توسعه دهندگان Among Us، فاش کردند که بازی چند نفره آن ها که به سبک مافیا است به قدری محبوب شده است که آنها برنامه های جانبی آینده را لغو کردند. در عوض اکنون انرژی خود را برای بهبود بازی Among Us متمرکز کرده اند، این بازی در دستگاه های تلفن همراه iOS و Android و رایانه های شخصی از طریق Steam در دسترس است.

پس از تلاش برای رسیدگی به برخی از حملات ناخواسته مرتبط با انتخابات با به روزرسانی سرور خود، این تیم امروز آپدیت بازی Among Us را منتشر کرد که گزینه ای برای رأی دادن به صورت ناشناس و همچنین امکان تغییر وضعیت برای مشاهده نوار ابزار در حال اجرا، در طول Meeting و Never اضافه می کند. در کنار تجهیزات آرایشی جدید، این محصول همچنین پیشگام در پشتیبانی از کوررنگی است، که یک تغییر اساسی در دسترسی به رنگ بازی است تا بازیکنانی که دارای مشکل کور رنگی هستند بتوانند هم را از یکدیگر تشخیص دهند.

نسخه دیگر آپدیت بازی Among Us ای که بسیاری از بازیکنان منتظر آن هستند می تواند تا ماه آینده منتشر شود که امکان افزودن حساب به افراد را می دهد. این آپدیت به بازیکنان امکان می دهد لیست دوستان خود را ایجاد کرده و از بازیکنانی که بازی را خراب یا آن را هک می کنند را گزارش دهند. آن ها همچنین به نقشه جدید در دست ساخت اشاره كردند كه به صورت رایگان در دسترس همه بازیکنان قرار خواهد گرفت كه تم " هنری استیكمین" دارد و بزرگتر از نقشه فعلی پولوس است. سرانجام، در توییتر ، بنیانگذار InnerSloth و خالق هنری استیکمین، مارکوس، تأیید کرد که پشتیبانی از 12 - 15 بازیکن نیز در دست اجرا است، به طوری که روزی همه ما می توانیم به یک بازی با Alexandria Ocasio-Cortez بپیوندیم.

ارسال نظر