آپدیت جدید eFootball مشکلات بزرگ بازی را برطرف کرده است

سال گذشته کونامی بازی eFootball را منتشر کرد. این بازی در روز انتشار با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کرد اما آپدیت جدید eFootball اخیرا در دسترس قرار گرفته که بسیاری از مشکلات این بازی را برطرف کرده است.

آپدیت جدید eFootball مشکلات بزرگ بازی را برطرف کرده است

آپدیت جدید eFootball و تغییرات گسترده بازی

شرکت کونامی در سال ۲۰۲۱ نام بازی Pro Evolution Soccer را به eFootball تغییر داد. این شرکت پس از تغییر نام اعلام کرد این بازی به صورت رایگان منتشر خواهد شد، اما بازی فوتبالی کونامی با مشکلات و ایرادات فنی فراوان در دسترس قرار گرفت.

بازی eFootball به قدری مشکل داشت که به یک اثر غیرقابل بازی تبدیل شده بود. شرکت کونامی با انتشار بیانیه‌ای از گیمرها عذرخواهی کرد و قول داد تمامی ایرادات بازی را برطرف خواهد کرد. حالا این شرکت اخیرا نسخه ۱.۰ آپدیت جدید eFootball را منتشر کرده است.

آپدیت جدید eFootball

با انتشار این پچ به‌روزرسانی، باگ و مشکلات بازی به طرز قابل توجهی برطرف شده است. با این شرایط، هم‌اکنون رقابت جدی eFootball و FIFA 22 رسما شروع شده است. برخی از منتقدان معتقد هستند که بازی فوتبالی کونامی در بسیاری از بخش‌ها عملکرد بهتری نسبت به فیفا داشته است.

یکی از مهم‌ترین مشکلات بازی eFootball، گرافیک و فیزیک بازیکنان بود. ایرادات گرافیکی و چهره‌های عجیب بازیکنان به قدری بد بود که گیمرها از آن‌ها جوک می‌ساختند. حالا با انتشار آپدیت جدید eFootball، تمامی مشکلات گرافیکی و کنترلی بازی به صورت کامل برطرف شده است.

تغییرات صورت گرفته در گیم‌پلی بازی eFootball

بر اساس بررسی‌های انجام شده، تغییرات بسیار زیادی در گیم‌پلی eFootball ایجاد شده است. نحوه حرکت توپ روی چمن بهبود پیدا کرده و پاسکاری در مسابقات روان‌تر و سریع‌تر شده است، به طوری که حسی واقع‌گرایانه به خود گرفته است.

آپدیت جدید eFootball

شایان ذکر است مکانیزم‌های جدیدی هم به بازیکنان اضافه شده است. به عنوان مثال، مدافعان برای دفاع کردن می‌توانند به حریف خود تنه بزنند. این مکانیزم کمک بسزایی در کارهای تدافعی کرده است. این موضوع یک مزیت مهم نسبت به فیفا محسوب می‌شود.

منتقدان نسبت به بهبود عملکرد هوش مصنوعی بسیار راضی هستند. هوش مصنوعی نسبت به درجه سختی انتخاب شده، هوشمندانه رفتار می‌کند؛ به طوری که شرایط متفاوتی برای گیمرها فراهم می‌شود و آن‌ها را دچار چالش می‌کند.

یکی از مهم‌ترین تغییرات eFootball، اضافه شدن قابلیت جدیدی برای پاسکاری است. این قابلیت Stunning Pass نام دارد که در موقعیت‌های حساس از آن استفاده می‌شود. این قابلیت با گرفتن دکمه‌های ترکیبی R2 و ضربدر در پلی‌استیشن و RB و A در ایکس‌باکس، پاس‌هایی با ریسک بالا به سمت مهاجم ارسال می‌کند.

گفتنی است قابلیت Stunning Pass، شبیه پاس گل دیدنی لوکا مودریچ به رودریگو در مسابقه چلسی عمل می‌کند.

جالب است بدانید در آپدیت جدید eFootball شاهد بهبود تاکتیک‌های تیمی نیز هستیم. این موضوع دست گیمر را برای چینش ترکیب باز می‌کند تا بتواند تاکتیک موردنظر خود را بچیند.

در مجموع گیم‌پلی بازی توانسته نسبت به نسخه اولیه بازی تغییرات چشمگیری داشته باشد.

آپدیت جدید eFootball

ناگفته نماند برخی مشکلات بازی مانند تعداد کم تیم‌های باشگاهی، کمبود محتوا در برخی بخش‌ها بخصوص در Dream Team و ایرادات جزئی در گیم‌پلی همچنان پابرجا هستند. اما کونامی اعلام کرده به تمامی انتقادات و درخواست‌های گیمرها توجه خواهد کرد تا تمام مشکلات eFootball را به صورت کامل برطرف کند.

انتظار می‌رود با انتشار آپدیت بعدی eFootball، بقیه ایرادات بازی به طور کامل برطرف شود. کونامی به سختی در تلاش است تا اعتماد گیمرها را بازگرداند. تاکنون تلاش این شرکت جواب داده و منتقدان رضایت بالایی از آپدیت جدید eFootball داشته‌اند.

با توجه به بهبود عملکرد بازی، هم‌اکنون بازی eFootball به یک اثر قابل بازی تبدیل شده است. همچنین بسیاری از منتقدان معتقد هستند که یکی از بهترین شبیه‌سازهای ورزشی در دسترس قرار دارد. بنابراین طرفداران قدیمی PES می‌توانند بازی eFootball را تجربه کنند.

نظر شما درباره آپدیت جدید eFootball چیست؟ نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر