ارزش بازی های گیم پس چقدر است؟

سرویس گیم‌پس دریایی از بازی‌های ویدیویی را در اختیار دارندگان کنسول ایکس‌باکس می‌گذارد. آثاری درجه یک و با کیفیت که می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند. اما ارزش بازی های گیم پس چقدر است؟

ارزش بازی های گیم پس چقدر است؟

ارزش بازی های گیم پس چقدر است؟

گیم‌پس به عنوان مهم‌ترین سرویس اشتراکی صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود. این سرویس از همان روزهای اول عرضه خود توانست مورد توجه گیمرها قرار بگیرد. گیم‌پس برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

تاکنون بیش از ۴۰۰ بازی مختلف به سرویس اشتراکی مایکروسافت اضافه شده است. آثاری درجه یک که توانسته رضایت گیمرها را به خود جلب کند. همچنین، مدتی است سرویس EA Play نیز به گیم‌پس اضافه شده است.

اما تعدادی از گیمرها کنجکاو هستند که اگر برای خرید تمام بازی‌‌های سرویس گیم‌پس هزینه‌ کنند، چقدر باید پول بدهند؟ با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از بازی‌های این سرویس ۶۰ دلار است، چه مبلغی صرف خرید بازی‌ها می‌شود؟

ارزش بازی های گیم پس ارزش بازی های Game Pass بیش از ۱۰ هزار دلار است

بر اساس محاسبات انجام شده، ارزش بازی های گیم پس کنسول ایکس‌باکس بیش از ۱۰.۰۲۶ دلار و ۲۴ سِنت می‌شود. این مبلغ شامل مجموعه EA Play می‌شود که تعداد بازی‌ها به بیش از ۴۴۰ بازی می‌رسد.

گفتنی است، ارزش بازی های نسخه پی‌سی گیم‌پس نیز مبلغ ۸.۰۸۱ دلار و ۹۱ سِنت می‌شود. همچنین، مجموعه بازی‌های رایانه‌های شخصی کمتر از ایکس‌باکس است. تاکنون تعداد ۴۰۹ بازی ویدیویی به نسخه پی‌سی گیم‌پس اضافه شده است.

بنابراین، ارزش کلی تمامی بازی‌های سرویس اشتراکی مایکروسافت بیش از ۱۰ هزار دلار می‌شود. با محاسبه کردن ارزش بازی های گیم پس، گیمرها بیش از پیش ارزش این سرویس را احساس می‌کنند. خدمت بزرگی که مایکروسافت و ایکس‌باکس در حق گیمرها کرده تحسین‌برانگیز و ستودنی است.

نظر شما درباره ارزش بازی های گیم‌ پس چیست؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: معرفی سرویس گیم پس

ارسال نظر