آموزش انتقال فایل ذخیره GTA V به کنسول های نسل نهمی

شرکت راک‌استار نسخه نسل نهمی بازی GTA V را منتشر کرده است. این بازی دچار بهبودهای گرافیکی زیادی شده است. اما برای انتقال فایل ذخیره GTA V به کنسول‌های نسل نهمی چه کاری باید انجام دهیم؟

آموزش انتقال فایل ذخیره GTA V به کنسول های نسل نهمی

آموزش انتقال فایل ذخیره GTA V به کنسول‌های نسل نهمی

شرکت راک‌استار مدتی است نسخه نسل نهمی بازی GTA V را در دسترس قرار داده است. این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین دچار آپگرید گرافیکی شده است. به طوری که این بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است، سرعت بارگزاری GTA V نیز بهبود پیدا کرده است. به همین منظور، گیمرها سریع‌تر از گذشته وارد نقشه بزرگ لوس سانتوس می‌شوند. گیمرهای بسیاری قصد انتقال فایل ذخیره GTA V به کنسول نسل نهمی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن را دارند.

با انتقال فایل ذخیره بازی، تمامی اطلاعات گیمر در بخش داستانی و بخش GTA Online در کنسول‌های نسل نهمی در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه به آموزش انتقال فایل ذخیره GTA V می‌پردازیم.

انتقال فایل ذخیره GTA V انتقال اطلاعات بخش داستانی GTA V

نحوه انتقال فایل ذخیره GTA V

برای انتقال فایل ذخیره خود در بازی Grand Theft Auto V، ابتدا وارد نسخه PS4 یا Xbox One بازی شوید. سپس بازی را Pause کنید و به تب Game بروید. در این تب، گزینه Upload Game Save را انتخاب کنید. پروسه آپلود فایل ذخیره به فضای ابری شروع خواهد شد.

پس از آپلود فایل، تمامی اطلاعات شما به سرورهای راک‌استار منتقل می‌شود. جالب است بدانید، با این روش حتی می‌توانید فایل ذخیره بازی GTA V را به پلتفرم‌های دیگر نیز منتقل کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید اطلاعات بازی خود را از کنسول ایکس‌باکس وان به پلی‌استیشن ۵ جابجا کنید.

ناگفته نماند، شما فقط ۹۰ روز مهلت دارید تا فایل ذخیره نسخه نسل هشتمی بازی GTA V را به کنسول‌های نسل نهمی PS5 یا Xbox Series X/S منتقل کنید. اگر در این مدت اقدام به دانلود فایل ذخیره در کنسول جدید نکنید، تمامی اطلاعات آپلود شده از سرورهای راک‌استار حذف خواهد شد.

انتقال فایل ذخیره GTA V انتقال فایل ذخیره GTA Online

نحوه انتقال اطلاعات GTA Online

یکی از مزیت‌های خوب GTA Online این است که این بازی مبتنی بر فضای ابری است. به طوری که تمامی اطلاعات بازی شما به صورت خودکار در اکانت Social Club ذخیره می‌شود. بنابراین، برای انتقال اطلاعات GTA Online به کنسول‌های نهمی کار ساده‌ای خواهید داشت.

ابتدا نسخه نسل نهمی GTA Online را اجرا کنید. سپس وارد اکانت Social Club خود شوید. پس از انجام پروسه انتقال اطلاعات، تمامی آیتم‌ها مثل لباس‌ها، اسلحه‌ها، خودروها و دیگر لوازم خریداری شده شما به نسخه نسل نهمی GTA Online منتقل می‌شود.

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش حل مشکل وصل نشدن سرور بازی GTA Online

ارسال نظر