معرفی بهترین اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان

با دانلود و نصب بهترین اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان می‌توانید امکان یادگیری مهارت‌های مختلف را از طریق گوشی یا تبلت هوشمند برای آن‌ها مهیا کنید.  

معرفی بهترین اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان

بهترین اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان

کودک و فناوری کلماتی هستند که در کنار یکدیگر ظاهر چندان خوشایندی ندارند. معمولا به والدین توصیه می‌شود فرزندان کم سن و سال خود را از گوشی و تبلت دور نگه دارند.

البته هم‌اکنون اوضاع فرق کرده و اپلیکیشن های تعاملی و جذاب مختلفی به وجود آمده‌اند که به کودکان کمک می‌کنند تا موضوعات مختلف را یاد گرفته و استعدادها و انرژی خلاقانه خود را رها کنند.

اگر فکر می‌کنید فرزند شما علاقه‌مند به ساخت و ساز، نقاشی، برقراری ارتباط و یا تنها کاوش و کنجکاوی است، بهترین اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان را روی گوشی نصب کرده و سرگرمی سالم و تقویت‌کننده‌ای را در اختیار او قرار دهید.

در ادامه، اپلیکیشن هایی معرفی شده‌اند که باعث افزایش خلاقیت و ابتکار عمل کودکان می‌شوند.

اپلیکیشن The Cat in the Hat Builds That

مناسب برای پیش‌دبستانی‌ها

اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان

اپلیکیشن The Cat in the Hat Builds That بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان به حساب می‌آید، چون آن‌ها را به مهندسان و مبتکران بزرگ آینده تبدیل می‌کند. کودکان از طریق فعالیت‌های خلاقانه با اسامی بامزه در این برنامه می‌توانند مهارت‌های سازمانی خود را بهبود بخشند، با دنیای اعداد و اندازه‌گیری‌ها آشنا شوند و فیزیک 101 را یاد بگیرند.

اپلیکیشن Stop, Breathe & Think Kids

مناسب برای کودکان 5 تا 10 سال

آگاهی ذهنی یکی از مهارت‌های ارزنده است که باید از سنین پایین در کودکان ایجاد و تقویت شود. با این کار، موفقیت آن‌ها در آینده و قابلیت رسیدگی به مشکلات و موانع زندگی در سنین بالاتر تضمین می‌شود.

برنامه Stop, Breathe & Think Kids یکی از بهترین اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان است که مهارت آگاهی ذهنی را به بهترین شکل ممکن در فرزندانتان ایجاد و تقویت می‌کند.

این برنامه روش‌های تنفس آرام‌بخش را به کودکان یاد می‌دهد و با برچسب‌های مختلف، کودکان را در انجام فعالیت‌های ذهنی تشویق می‌کند.

اپلیکیشن Messenger Kids

مناسب برای کودکان 5 سال به بالا

کودکان نیز همانند بزرگ‌ترها حق برقراری ارتباط تصویری با دوستان خود را دارند. هیچ‌چیز بهتر از ارتباط نمی‌تواند تعامل اجتماعی را به کودک یاد دهد و خلاقیت او در رفتارهای اجتماعی را تقویت کند.

اپلیکیشن Messenger Kids فیس‌بوک یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان است که امکان گفتگوی تصویری را برای کودکان فراهم می‌آورد. البته والدین باید یک حساب کاربری فیس‌بوک را برای فرزند خود ایجاد کنند.

این اپلیکیشن مجموعه رنگی و بامزه‌ای از استیکرها و گیف های مختلف را در دسترس کودک قرار می‌دهد تا در مکالمات ویدیویی خود از آن‌ها استفاده کند.

اپلیکیشن Khan Academy Kids

مناسب برای کودکان 4 تا 7 سال

اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان

اپلیکیشن Khan Academy Kids بدون شک یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان به حساب می‌آید که در آن، یادگیری و خلاقیت در ترکیب با کاراکترهای رنگی، فعالیت‌های تعاملی و روش‌های مختلف برای ابراز احساسات دست به دست هم می‌دهند.

این برنامه تمام اصول پایه را درون خود گنجانده است؛ از موسیقی و ریاضی گرفته تا داستان‌سرایی و حل مسئله. کودکان به نحوی باورنکردنی مبهوت و درگیر این بازی می‌شوند و والدین به وضوح می‌توانند پیشرفت آن‌ها را تماشا کنند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان

اپلیکیشن Drawing Games

مناسب برای کودکان 5 تا 12 سال

اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان

این برنامه مخصوص بچه‌هایی است که علاقه بسیاری به نقاشی دارند. این بازی جالب به کودک یاد می‌دهد که چطور نقاشی بکشد، نقطه‌ها را به هم وصل کرده و طرح‌های مختلف را رنگ‌آمیزی کند.

اپلیکیشن Sago Mini Big City

مناسب برای کودکان 3 تا 6 سال

اپلیکیشن های افزایش خلاقیت در کودکان

در این برنامه، بچه‌ها می‌توانند تمام مناظر و صداهای زندگی شهری را تجربه کنند، از طریق سفر به موزه و راندن ماشین آتش‌نشانی گرفته تا کار در اداره پست. بچه‌ها می‌توانند ماجراجویی خاص خود را انتخاب کرده و به کاوش در یک شهر بزرگ بپردازند.

کاراکترهای تعاملی متعددی در این برنامه وجود دارد که بچه‌ها می‌توانند با آن‌ها بازی کنند. همچنین سوپرایزهای بامزه و متحرک باعث میخکوب شدن کودکان پای بازی می‌شوند. البته این بازی نسخه رایگان ندارد ، ولی در صورت امکان، از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

ارسال نظر