معرفی 10 بازی جدید و پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید

رسانه کلیک - در این مطلب شما را با 10 بازی جدید و جذاب آشنا می‌کنیم که مخاطبین بسیاری بین کاربران اندروید دارند. با ما همراه باشید.

معرفی 10 بازی جدید و پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید

کیفیت و تنوع بازی‌های اندرویدی روز به روز بهتر می‌شود به‌طوری که اکنون افراد مختلف با رده‌های سنی گوناگون می‌توانند به راحتی بازی مورد علاقه خود را در گوگل پلی پیدا و ساعت‌های بیکاری خود را با آن پر کنند. در ادامه به معرفی 10 بازی جدید و سرگرم‌کننده می‌پردازیم که در ۲ ماه اخیر عرضه شده‌اند.

بازی جدید Leap Trigger

لیپ تریگر با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده و ویوفایندر دوربین، این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با تجهیزات جنگی مختلف به موجودات عجیب و غریبی که در صفحه ظاهر می‌شوند، تیراندازی کنید.

این بازی در عین هیجان و جذابیت، بسیار ساده بوده و یادگیری کلیدهای کنترلی آن آسان است. ضمنا قابلیت پشتیبانی از بازی چندنفره (تا هشت نفر) را نیز دارد. می‌توان گفت تنها مشکل بازی، مصرف زیاد باتری است چراکه دوربین باید همواره فعال باشد.

بازی Lilulu

بازی جدید یک بازی پازلی و ماجراجویانه که کاراکتر اصلی آن لیلولو است. لیلولو در خاطرات خود دنبال یک دختر اسرارآمیز می‌گردد که ظاهرا در حال فرار است. کاربران باید در هر مرحله چندین قطعه مکعبی را درست در کنار یکدیگر بچینند تا راه برای تعقیب دخترک باز شود. گرافیک و فضای حاکم بر بازی بسیار لطیف و چشم‌نواز است و فرد را مجذوب خود می‌کند.

بازی Ludo Party

لودو پارتی در واقع نسخه موبایلی بازی تخته‌ای و محبوب Ludo است و شباهت بسیاری با منچ دارد. کاربران می‌توانند در دو حالت آنلاین و آفلاین به انجام بازی پرداخته و سه نفر از دوستان خود را نیز دعوت کنند. ظاهرا وقتی تعداد افراد در حالت آنلاین به حد نصاب نرسد، خود بازی بات‌ها را مقابل گیمرها قرار می‌دهد که البته این مسئله، برخی کاربران را آزرده‌خاطر کرده است.

بازی جدید Mystery Match Village

آنچه Mystery Match Village را از سایر بازی‌های پازلی متمایز کرده، وجود اشیاء پنهان در هر مرحله و حل معماهای مختلف است. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را به صورت رایگان دانلود کرده و اوقات فراغت خود را با آن پر کنند.

بازی Princess Tale

بازی جدید یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) جالب و مهیج که با جمع‌آوری کاراکترهای مختلف شروع می‌شود. یافتن اشیاء مختلف، انجام مأموریت‌های روزانه و رویدادهای فصلی، تنها چند مورد از ویژگی‌های جذاب بازی هستند که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. در حالت آنلاین، امکان بازی چندنفره نیز وجود دارد اما ظاهرا بهره‌مندی از تمام قابلیت‌های آن به پای گیمرها آب می‌خورد.

بازی Raging Loop

حلقه خشمگین جدیدترین بازی منتشر شده توسط کمپانی ژاپنی Kemco است. این بازی در واقع یک رمان بصری بوده که عناصر روان‌شناختی را نیز در خود جای داده است. بازیکنان باید در هر مرحله از بازی تصمیمات مهم و دشواری بگیرند تا بدانند مسیر داستان در نهایت به کجا ختم می‌شود.

بازی جدید و اندرویدی The Spike

یک بازی آرکید فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جذاب که توجه علاقه‌مندان والیبال را بیش از سایرین به خود جلب کرده است. این بازی خط داستانی نسبتا ساده‌ای دارد اما مراحل آن رفته رفته دشوارتر می‌شوند.

بسیاری از تکنیک‌های والیبال همچون سرویس زدن و مسدود کردن حریف نیز در بازی گنجانده شده است. بنابراین اگر جزو طرفداران پر و پا قرص والیبال هستید، این بازی را از دست ندهید.

بازی Summoners War: Lost Centuria

بازی استراتژیک و RPG جنگ احضارکنندگان: سنتوریای گمشده، ساخت شرکت کره‌ای Com2uS بوده که به لحاظ سبک، بسیار شبیه به Fire Emblem و Fire Fantasy: Tactics است.

در این بازی، افراد می‌توانند به جمع‌آوری و ارتقای قهرمانان مختلف پرداخته و آن‌ها را در میدان نبرد به کار گیرند. امکان دوئل با بازیکنان دیگر نیز وجود دارد. ناگفته نماند یک سری باگ‌های کوچک در سراسر بازی به چشم می‌خورند که احتمالا در نسخه‌های بعدی برطرف می‌شوند.

بازی جدید Tender: Creature Comforts

بازی جدید یک بازی سرگرم‌کننده که کاربران اپلیکیشن دوست‌یابی Tinder می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. این بازی شامل صدها پروفایل مختلف و ده‌ها کاراکتر گوناگون بوده و متناسب با سلایق مختلف طراحی شده است. خطوط داستانی بازی به قدری متنوع هستند که کاربر از آن خسته نمی‌شود.

بازی Warhammer 40,000 :Mechanicus

وارهمر در واقع نسخه اندرویدی یک بازی پرطرفدار کامپیوتری به همین نام است. البته سازندگان تأکید کرده‌اند که بازی بیشتر برای تبلت و نمایشگرهای بزرگ‌تر توسعه یافته است و برای همین درست روی گوشی اجرا نمی‌شود.

وارهمر با ارائه بیش از 50 مرحله فانتزی و مهیج، یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی در هفته‌های اخیر به شمار می‌رود. تنها مشکل این بازی قیمت بالای آن (11.99 دلار) است.

نظر شما درباره فهرست فوق چیست؟ آیا تا به حال تجربه بازی با هر یک از این اپلیکیشن ها را داشته‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و سایر مخاطبان کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر