بازی موبایل Rainbow Six Mobile رسما معرفی شد

شرکت یوبی‌سافت به صورت رسمی از بازی موبایل Rainbow Six Mobile رونمایی کرد. این بازی در واقع تجربه‌ای مشابه بازی Rainbow Six Siege را ارائه می‌دهد که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

بازی موبایل Rainbow Six Mobile رسما معرفی شد

شرکت یوبی‌سافت با انتشار تریلری بازی موبایل Rainbow Six Mobile را معرفی کرد. این بازی به مدت سه سال است که در حال توسعه قرار دارد. بازی موبایل رینبو سیکس توسط یک تیم مستقل در شعبه مونترال یوبیسافت ساخته می‌شود.

حال و هوای بازی موبایل Rainbow Six Mobile شبیه بازی Rainbow Six Siege است، اما این بازی نسخه پورت شده از این اثر نیست بلکه توسعه‌دهندگان این بازی را مخصوص گوشی‌های موبایل توسعه داده‌اند.

در واقع بازی R6 Mobile تجربه‌ای مشابه رینبو سیکس سیج را به گیمرهای موبایل ارائه می‌دهد. این بازی دارای حالت‌های چندنفره 5v5، Bomb و Secure Area است.

جالب است بدانید یوبی‌سافت از اپراتورهای معروف R6 Siege در این بازی استفاده کرده است. اپراتورهای بازی شامل ۵ اپراتور Attack و ۵ اپراتور Defence می‌شوند.

شعبه مونترال یوبی‌سافت قصد دارد در ابتدا دو نقشه Bank و Border از بازی رینبو سیکس سیج را در بازی موبایل Rainbow Six Mobile در دسترس قرار دهد. مدتی پس از انتشار بازی، نقشه‌های جدیدی به این بازی اضافه خواهد شد. همچنین این بازی از قابلیت پیام صوتی پشتیبانی خواهد کرد.

بازی موبایل رینبو سیکس در تاریخ نامشخصی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS‌ منتشر خواهد شد.

جالب است بدانید بازی جدید یوبی‌سافت از ویژگی کراس‌پلی بین این دو سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کند. این بازی هم‌اکنون در فاز بتا قرار دارد و به زودی شرایط انتشار بازی فراهم خواهد شد.

حجم ویدیو: 47.48M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34 | دانلود ویدیو
ارسال نظر