معرفی بهترین بازی های موبایل برای پدران

بازی‌های ویدیویی از تنوع بالایی برخوردار هستند. توسعه‌دهندگان برای تمامی اقشار جامعه بازی‌هایی ساخته‌اند که آنها را سرگرم می‌کند. بهترین بازی های موبایل برای پدران کمک بسزایی در تقویت تمرکز و حافظه آنها می‌کند.

معرفی بهترین بازی های موبایل برای پدران

معرفی بهترین بازی های موبایل برای پدران

همه ما نیاز داریم ساعتی را خلوت کنیم تا به ذهن و فکر خود استراحت دهیم. پدران از این بابت نیاز بیشتری به بازیابی روان خود احتیاج دارند. یکی از بهترین کارها برای سرحال کردن ذهن، بازی کردن است. اختصاص دادن یک زمان برای تجربه بازی‌ها، بهترین برنامه برای سرگرم شدن است.

پدران قهرمانانی هستند که همه ما دوستشان داریم. آنها جایگاه ویژه‌ای در قلب فرزندشان دارند. برای همین آنها دوست دارند پدر خود را سرحال و پرانرژی ببینند. بازی‌ها به پدران کمک می‌کند تا تمرکز و حافظه خود را تقویت کنند. در ادامه بهترین بازی های موبایل برای پدران را معرفی می‌کنیم.

بازی های موبایل برای پدران بازی Sudoku.com

بازی Sudoku.com

سودوکو یکی از بهترین بازی‌ها برای تقویت حافظه و ذهن است. این بازی اعداد، یک جدول ۹x۹ را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. جدول باید طوری کامل شود که همه ردیف‌ها و ستون‌ها از اعداد ۱ تا ۹ پر شود. بازی Sudoku.com جزو بازی‌های فکری و جذابی است که می‌تواند پدران را سرگرم کند.

این بازی در واقع اصلی‌ترین نسخه سودوکو است که توسط سایت رسمی این پازل توسعه یافته است. سودوکو دارای چالش‌های مختلفی است که می‌تواند ذهن افراد را محک بزند. همچنین، این بازی پازلی دارای درجه سختی مختلفی است که بر اساس مهارت هر فرد قابل انتخاب است.

بازی های موبایل برای پدران بازی 8 Ball Pool

بازی 8 Ball Pool

بازی 8 Ball Pool مسابقات بیلیارد را به گوشی‌های موبایل آورده است. بازیکنان به صورت آنلاین با دیگر افراد حاضر در بازی مسابقه می‌دهند. در 8 Ball Pool مسابقات متنوعی وجود دارد که هرکدام جوایز مختلفی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.

پدرها معمولا بازی بیلیارد را دوست دارند، چون آنها را از مشغله‌های روزمره دور می‌کند. چالش‌های داخل بازی و مینی‌گیم‌ها باعث شده این اثر جزو بهترین بازی های موبایل برای پدران شناخته شود.

بازی های فکری برای پدران بازی CATS

بازی CATS

ماشین‌های جنگی برای بسیاری از مردان جذاب است. حالا اگر این ماشین‌ها را خود آنها بسازند، ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد. بازی CATS با توجه به علاقه پدران، امکانات متنوعی را برای ساخت یک ماشین جنگی در اختیار آنها می‌گذارد.

پس از ساخت یک ماشین جنگی، وقت آن است که با دیگر افراد حاضر در بازی رقابت کنند. بازی CATS یک بازی سرگرم‌کننده و پرهیجان است که می‌تواند پدران را حسابی سرحال کند. همچنین، رویدادهای مختلف بازی نیز قدرت ماشین جنگی آنها را به خوبی محک می‌زند.

بازی برای پدران بازی Rumble Stars

بازی Rumble Stars

بدون شک فوتبال محبو‌ب‌ترین ورزش پدران است. ورزشی پرهیجان و غیرقابل پیش‌بینی که هوادارن بسیار زیادی را سرگرم می‌کند. بازی Rumble Stars با توجه به علاقه پدران، شیوه متفاوتی از فوتبال بازی کردن را در اختیار آنها قرار داده است.

بازیکنان فوتبال این بازی، حیوانات هستند. هرکدام از آنها مهارت خاصی دارند که می‌تواند به گلزنی تیم کمک کنند. گیمر تیم خود را می‌سازد و به رقابت با دیگر افراد حاضر در Rumble Stars می‌رود. این بازی لحظاتی شاد و پرانرژی دارد که می‌تواند پدران را سرحال کند.

بازی های فکری برای پدران بازی Royal Match

بازی Royal Match

بازی‌های سبک جورچین یا Match Three یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل است. بازی Royal Match نیز در همین سبک منتشر شده است که حال و هوای تازه‌ای دارد. بازیکنان باید به پادشاه رابرت کمک کنند تا بتوانند قصر خود را به زیباترین شکل تزیین کند.

بنابراین، پدران باید با انجام پازل‌های جورچین، مراحل را به پایان برسانند. جورچین‌ها به صورت هم‌شکل کردن سه‌تایی الگوها است. با اتمام هر مرحله، شرایط برای تزیین و ساخت فضاهای جدید در قصر ایجاد می‌شود. این بازی می‌تواند ذهن و تمرکز پدران را تقویت و انرژی آنها را بازیابی کند.

نظر شما درباره بهترین بازی های موبایل برای پدران چیست؟ آیا موفق شده‌اید این آثار را تجربه کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر