بهترین بازی کم حجم برای موبایل بدون نیاز به دیتا

برخی گیمرها بازی‌های سبک را دوست دارند. این بازی‌ها در عین سادگی خود بسیار سرگرم‌کننده هستند. بهترین بازی کم حجم برای موبایل می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی را برای گیمرها ایجاد کند.

بهترین بازی کم حجم برای موبایل بدون نیاز به دیتا

بهترین بازی کم حجم برای موبایل

گیمرها به دلیل حجم پایین حافظه گوشی‌ خود، نیاز به بازی‌ کم حجم برای موبایل دارند. برخی از گیمرها هم این نوع بازی‌ها را دوست دارند، به این دلیل که این آثار فضایی ساده اما سرگرم‌کننده دارند.

با این تفاسیر، توسعه‌دهندگان به سلیقه گیمرها توجه و بازی‌های جذابی را تولید کرده‌اند. این آثار حجم کمی دارند و نیازی به دیتا ندارند.

در ادامه به معرفی بهترین بازی کم حجم برای موبایل می‌پردازیم.

همچنین در کلیک بخوانید: معرفی بهترین بازی های مترو

بازی کم حجم برای موبایل بازی Color Switch

بازی Color Switch

بازی Color Switch جزو بازی‌های چالش‌برانگیز محسوب می‌شود. این بازی بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است و همین آمار کافی است که گیمرها بازی Color Switch را دانلود و تجربه کند.

بازی Color Switch به صورت رکوردی و بی‌پایان است، بنابراین با چالش‌های جذابی روبه‌رو خواهید شد.

شما باید یک توپ را از بین حلقه‌ها و موانع رنگی مختلفی عبور دهید. به مرور روند بازی سخت‌تر می‌شود و برای بهبود رکورد خود باید تمرکز بالایی داشته باشید.

بازی Color Switch گیم‌پلی درگیرکننده‌ای دارد که می‌تواند گیمر را ساعت‌ها سرگرم کند.

بازی کم حجم برای موبایل بازی ZigZag

بازی ZigZag

در بین بازی‌های ساده و کم‌حجم موبایل، بازی ZigZag بسیار سرگرم‌کننده است. شما با ضربه زدن روی صفحه نمایش خود، یک گوی را به صورت زیگزاگی از موانع عبور می‌دهید. به مرور عبور دادن گوی از موانع سخت‌تر می‌شود که جذابیت بازی را بیشتر می‌کند.

بازی ZigZag به صورت رکوردی بی‌پایان طراحی شده است، بنابراین می‌تواند چالش‌های زیادی را برای شما ایجاد کند. همچنین این بازی در عین سادگی، درجه سختی قابل قبولی دارد.

بازی کم حجم برای موبایل بازی Push Sushi

بازی Push Sushi

در بازی Push Sushi شما به عنوان یک صاحب رستوران باید غذای سوشی را به دست مشتری برسانید، اما برای این کار باید پازل جذابی را حل کنید. سوشی‌هایی در یک محفظه قرار دارند که با جابه‌جایی آن‌ها، مسیر سوشی اصلی را ایجاد می‌کنید.

بازی Push Sushi جزو بهترین بازی‌های کم حجم برای موبایل است که می‌تواند گیمر را حسابی درگیر پازل‌های خود کند.

با وجود اینکه بازی حجم کمی دارد، اما دارای گرافیک خوبی است. تجربه این بازی به علاقه‌مندان به سبک پازل پیشنهاد می‌شود.

بازی کم حجم برای موبایل بازی Hoppenhelm

بازی Hoppenhelm

اگر به بازی‌های کلاسیک علاقه دارید، بازی Hoppenhelm بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این بازی درباره شخصیتی به اسم Sir Hoppenhelm است که در یک سیاهچاله گم شده است. شما باید به او کمک کنید تا از این سیاهچاله فرار کند.

گیم‌پلی بازی مکانیزم ساده‌ای دارد که حتی می‌توان بازی Hoppenhelm را با یک دست تجربه کرد. بنابراین خیلی زود با فضای بازی آشنا می‌شوید.

بازی Hoppenhelm ارزش تجربه بالایی دارد و انجام آن به همه گیمرها پیشنهاد می‌شود.

بازی کم حجم برای موبایل بازی Zombie Smasher

بازی Zombie Smasher

یکی از بهترین بازی‌های کم‌حجم و بامزه موبایل، بازی Zombie Smasher است.

اگر بازی Plants vs. Zombies را دوست داشته‌اید، بدون شک از تجربه این بازی لذت خواهید برد. در این بازی باید در برابر حملات زامبی‌ها از خود دفاع کنید. پس بهترین کار این است که آن‌ها را زیر انگشتان خود له کنید.

در بازی Zombie Smasher، زامبی‌ها به شما حمله می‌کنند. برای از بین بردن آن‌ها کافی است با لمس صفحه نمایش گوشی، آن‌ها را یکی پس از دیگری له کنید. فضای بازی فانتزی و شاد است و می‌تواند تجربه مهیجی را برای شما فراهم کند.

نظر شما درباره بهترین بازی کم حجم برای موبایل چیست؟ تابه‌حال کدام‌یک از این بازی‌ها را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر