معرفی بازی Among Us | نفوذی را به سبک مافیا پیدا کن

بازی Among Us این روزها مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار گرفته است. پیدا کردن ایمپاستر در سفینه فضایی و اخراج آن می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان ایجاد کند.

معرفی بازی Among Us | نفوذی را به سبک مافیا پیدا کن

بازی Among Us چیست؟

این روزها بازی مافیا در بین خانواده‌ها و محفل‌های دوستانه بسیار محبوب شده است. به طوری که، این بازی پای ثابت مهمانی‌ها و دورهمی‌ها شده است. بازی مافیا به دلیل شرایط غیرقابل پیش‌بینی و بحث‌های فراوان برای دفاع از نقش خود توانسته هیجان زیادی را برای بازیکنان ایجاد کند.

استودیو Innersloth با الهام از این بازی مهیج، بازی Among Us را توسعه داد. هسته اصلی بازی بسیار شبیه به بازی مافیا است. بازیکنان باید نفوذی یا ایمپاستر را پیدا کنند و درباره آن با یکدیگر صحبت کنند. بازیکنان در نقش یک فضانورد در یک سفینه فضایی قرار دارند.

بازی Among Us چیست انجام مأموریت‌ها و شناسایی ایمپاستر

آنها به عنوان اعضای سفینه، باید اهداف و مأموریت‌های مدیریتی سفینه را انجام دهند. اما در بین این افراد، یک نفوذی حضور دارد که هدفش خرابکاری در سفینه است. ناگفته نماند، سیستم بازی ایمپاستر و اعضای فضاپیما را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. پس از تعیین نقش بازیکنان، آنها وارد محیط سفینه می‌شوند.

ایمپاستر بازی باید با کشتن فضانوردان و خراب کردن بخش‌های مهم سفینه، هدایت کل فضاپیما را برعهده بگیرد. در طول بازی، اعضای اصلی به عملکرد ایمپاستر مشکوک می‌شود و می‌فهمد چه کسی خرابکار است.

بازیکن آژیر خطر را به صدا در می‌آورد و اعضا را برای مشورت و رأی دادن فرا می‌خواند. بازیکنان در یک صفحه چت درباره نفوذی صحبت می‌کنند و با رأی نهایی اقدام به اخراج ایمپاستر می‌کند.

مأموریت‌های اعضای سفینه مأموریت‌های اعضای سفینه

با این اوصاف، مخفی‌کاری و عملکرد بی‌نقص ایمپاستر می‌تواند در روند خرابکاری بسیار مؤثر باشد. ایمپاستر حتی می‌تواند با اتهام زدن به دیگر اعضا، خود را تبرئه کند تا بتواند در فضاپیما بماند. نقش ایمپاستر بسته به تعداد بازیکنان متغیر است. به طوری که، تعداد نفوذی‌ها به دو یا سه نفر نیز افزایش پیدا می‌کند.

اگر اعضای سفینه بتوانند ایمپاستر را پیدا و اخراج کنند، برنده بازی خواهند شد. اما اگر ایمپاستر با خرابکاری‌هایش بتواند اعضا را دچار مشکل کند، به عنوان برنده بازی شناخته خواهد شد.

بازی Among Us هم‌اکنون برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نیتندو، پی‌سی و گوشی‌های موبایل در دسترس قرار دارد. جالب است بدانید، این بازی از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند و بازیکنان فارغ از دستگاه خود می‌توانند با دوستان خود امانگ آس را تجربه کنند.

معرفی اعضای سفینه در امانگ آس بازی Among Us چیست؟

اعضای سفینه چه وظیفه‌ای دارند؟

بازیکنانی که جزو اعضای سفینه شناخته می‌شوند، یکسری مأموریت به آنها محول می‌شود. آنها باید این اهداف را در طول بازی انجام دهند تا عملکرد فضاپیما دچار اختلال نشود. تمامی بازیکنان باید مأموریت‌های خود را انجام دهند تا بتوانند پیروز بازی شوند.

مأموریت‌ها به صورت مینی‌گیم طراحی شده‌اند. بنابراین، بازیکنان کار سختی برای انجام مأموریت‌ها ندارند. در کنار انجام وظایف، اعضای سفینه باید حواسشان به خرابکاری‌های ایمپاستر هم باشد. اگر اعضا هماهنگی خوبی داشته باشند، می‌توانند ایمپاستر را از فضاپیما اخراج کنند.

کشتن اعضا توسط ایمپاستر کشتن اعضا توسط ایمپاستر

ایمپاستر و وظیفه خطیر خرابکاری

ایمپاستر یا نفوذی وظیفه اختلال سیستم سفینه در طول بازی Among Us را برعهده دارد. نفوذی باید وانمود کند که از اعضای سفینه است. همچنین، اجازه ندهد بازیکنان مأموریت‌های خود را انجام دهند.

ایمپاستر ابزارهایی برای کشتن اعضای فضاپیما را دارد. او می‌تواند در سفینه مخفی شود و یا بخش‌های مختلف سفینه را از کار بیاندازد. اصلی‌ترین وظیفه ایمپاستر، پنهان کردن هویت اصلی خود است. اگر نتواند وظیفه خود را به خوبی ایفا کند، اعضای سفینه خیلی سریع مچ او را می‌گیرند.

بنابراین،‌ نفوذی باید به بهترین شکل ممکن نقش بازی کند. با زمان‌بندی مناسب اقدام به خرابکاری کند. در نهایت اتحاد و تمرکز اعضای فضاپیما را از بین ببرد. صحبت کردن به موقع و واکنش درست در چت‌ها می‌تواند برگ برنده ایمپاستر در طول بازی باشد.

رأی‌گیری برای اخراج نفوذی

در میانه سفینه یک دکمه قرمز وجود دارد که بازیکنان برای گفتگو از آن استفاده می‌کنند. اعضای سفینه پس از مشکوک شدن یا مطمئن شدن بازیکن نفوذی، زنگ خطر را می‌زند. صفحه چت برای تمامی بازیکنان باز می‌شود.

بازیکنی که اقدام به زدن آژیر خطر شده، باید اعضای سفینه را متقاعد کند که چه کسی نفوذی است. چت‌های سریع و خطاب کردن بازیکن ایمپاستر بر اساس رنگ لباس، می‌تواند بازیکن را به هدف خود نزدیک کند.

گفتگو و رأی‌گیری اعضای سفینه گفتگو و رأی‌گیری اعضای سفینه

در نهایت، بازیکنان رأی‌گیری می‌کنند که فرد مورد نظر ایمپاستر است یا خیر. اگر کسی متقاعد نشد فرد مورد نظر نفوذی است، همه بازیکنان به محیط سفینه برگشته و بازی ادامه پیدا می‌کند. ایمپاستر می‌تواند برای قربانی کردن اعضا، خود آژیر خطر را بزند.

در زمان گفتگو به یکی از اعضا اتهام بزند تا بتواند نگاه‌ها به خود را برگرداند. هوش و خلاقیت در هنگام بازی حرف اول را می‌زند. بنابراین، در طول بازی سعی کنید با انجام کارهای مختلف ایمپاستر را پیدا کنید. یا نفوذی با زرنگی اقدام به خرابکاری هوشمندانه کند.

در مجموع، بازی Among Us می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند. گیمرها به مرور با شرایط بازی آشنا می‌شوند. زمانی که ایمپاستر شناسایی می‌شود، لحظه هیجان‌انگیزی برای اعضای سفینه به وجود می‌آید. نفوذی نیز در طول بازی با زیرکی تمام می‌تواند شرایط را به نفع خودش پیش ببرد و سفینه را از آن خود کند.

نظر شما درباره بازی Among Us چیست؟ آیا تا به حال این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر