معرفی و آموزش بازی Farm Heroes Saga + لینک دانلود

بازی Farm Heroes Saga در دسته بازی‌های Match3 قرار داشته و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم اندروید، iOS و وب به حساب می‌آید که می‌تواند شما را ساعت‌ها مجذوب گرافیک، گیم پلی چالش‌برانگیز و موسیقی بی‌نظیر خود کند.  

معرفی و آموزش بازی Farm Heroes Saga + لینک دانلود

معرفی بازی Farm Heroes Saga

بازی Farm Heroes Saga یک بازی پازل مانند پرطرفدار در سبک Match-3 است که تقریبا همه با آن آشنایی داریم. این بازی به کمپانی معروف King تعلق دارد که از دیگر محصولات آن می‌توان به بازی‌های Candy Crush، Bubble Witch، Pet Rescue و غیره اشاره کرد.

بازی حماسه قهرمانان مزرعه دارای گرافیک و صداگذاری عالی بوده و می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم خود کند. این بازی از طریق پلتفرم‌های اندروید، iOS و وب قابل‌دسترس است. رنگ‌های شاد، مراحل چالش‌برانگیز، موسیقی فوق‌العاده و شکل بامزه میوه‌ها و حیوانات دوست‌داشتنی در این بازی بدون شک شما را معتاد خود خواهند کرد.

حماسه قهرمانان مزرعه یک بازی جذاب برای تمام سنین است. مطمئن باشید نه تنها شما و فرزندانتان، بلکه والدینتان و حتی والدین والدینتان نیز عاشق این بازی می‌شوند!

از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Farm Heroes Saga می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حجم کم و گرافیک جذاب و خیره‌کننده
  • امکان ساخت گروه و رقابت با دوستان و کاربران سراسر جهان
  • رکورد گذاری با جمع‌آوری میوه‌های بیشتر
  • وجود کارت‌های کمکی و آیتم‌های تقویت‌کننده برای پشت سر گذاشتن مراحل دشوار
  • امکان ارسال و دریافت قلب اضافه تا زمان شارژ کامل قلب‌ها
  • و غیره.

بازی حماسه قهرمانان مزرعه دائما به‌روزرسانی شده و ویژگی‌ها، امکانات و مراحل جدیدی به آن اضافه می‌شوند. رتبه این بازی هم‌اکنون در گوگل پلی و اپ استور اپل برابر با 4.6 (از 5) است.

بازی‌های Match-3 دارای قواعد مشابهی هستند. با آموزش بازی Farm Heroes Saga همراه ما باشید تا از اصول اولیه این بازی آگاه شوید.

اگر مایل به اجرای بازی روی گوشی هستید، می‌توانید آن را از اپ استور (iOS) یا گوگل پلی (اندروید) دانلود و سپس روی دستگاه خود نصب کنید.

با مراجعه به وب‌سایت king.com نیز می‌توانید از طریق وب به اجرای این بازی مهیج بپردازید (البته طبق معمول ممکن است فیلتر باشد). توصیه می‌شود که در هر حالت، حتما ثبت‌نام کنید تا پیشرفت بازی، ذخیره شود.

همچنین بخوانید: بهترین بازی‌ های اکشن 2021 برای اندروید

آموزش بازی Farm Heroes Saga

روند بازی واضح است. باید حداقل سه میوه یکسان را در کنار هم قرار دهید تا از روی صفحه پاک شده و شروط برنده شدن در هر مرحله برآورده شود. مراحل زیر به شما نشان می‌دهند که چگونه بازی کنید!

1- روی آیکون Farm Heroes Saga در گوشی خود ضربه زده (یا وارد وب‌سایت King شده) تا بازی به حالت اجرا درآید.

2- پس از لود شدن بازی، روی گزینه Play ضربه بزنید تا به سمت نقشه بازی هدایت شوید.

3- در چند مرحله اول، آموزش‌های لازم به شما داده می‌شوند. از مراحل پیروی کنید.

4- روی صفحه بازی به غیر از تعدادی میوه خندان و جذاب، تعداد حرکات مجاز و آیتم‌های میوه‌ای موردنیاز را خواهید دید. جای هر میوه را با میوه کناری عوض کنید تا (حداقل) سه میوه یکسان در یک سطر یا ستون در کنار یکدیگر قرار گرفته و از روی صفحه پاک شوند، درست مثل شکل زیر.

5- با پیشرفت در بازی، آیتم‌های تقویت‌کننده در اختیار شما قرار می‌گیرند تا شما را در به اتمام رساندن مراحل یاری دهند. می‌توانید روی هر آیتم دلخواه ضربه بزنید. در این صورت، یک تیک سبز در کنار آن ظاهر می‌شود که به معنی فعال شدن است.

بازی Farm Heroes Saga

6- اهداف بازی را کامل کنید تا مراحل را پشت سر بگذارید.

ارسال نظر