بازی GTA 6 ممکن است سال ۲۰۲۵ با نقشه تغییرپذیر منتشر شود!

رسانه کلیک - طبق صحبت‌های تام هندرسن، بازی GTA 6 با نقشه تغییرپذیر توسعه داده خواهد شد. وی اعلام کرد احتمالا این بازی سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

بازی GTA 6 ممکن است سال ۲۰۲۵ با نقشه تغییرپذیر منتشر شود!

بسیاری از گیمرها بی‌صبرانه منتظر معرفی بازی GTA 6 هستند. آنها امیدوارند که شرکت راک‌استار بالاخره مهر سکوت را بشکند و اخبار GTA 6 را در اختیار بازیکنان قرار دهد. با این وجود، بازار شایعات نسبت به این بازی داغ است و اطلاعات بسیار اندکی وجود دارد.

تام هندرسن یکی از اینسایدرهای معروف حوزه بازی‌های ویدیویی است. بسیاری او را به خاطر فاش کردن اطلاعات بازی‌های Call of Duty و Battlefield به خوبی می‌شناسند. وی در جدیدترین ویدیوی خود درباره بازی Grand Theft Auto VI صحبت کرد.

بنابر صحبت‌های هندرسن، او معتقد است که بازی جی تی ای جدید تا سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ منتشر نخواهد شد. او پیش از این بیان کرده بود تاریخ انتشار بازی GTA 6 بین سال‌های ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ خواهد بود. راک‌استار به دلیل گزارشات منتشر شده مبنی بر ایجاد شرایط سخت برای کارکنان خود، تغییر رویه داده و تمرکز خود را بر آرامش و امنیت کاری کارمندان خود گذاشته است.

البته شرایط همه‌گیری ویروس کرونا هم دلیل دیگری است که بعضی از کارمندان این شرکت در خانه کار می‌کنند. آقای هندرسن بیان کرد راک‌استار هیچ برنامه‌ای برای به تأخیر انداختن انتشار بازی GTA 6 پس از معرفی رسمی ندارد.

آقای هندرسن در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد بازی GTA 6 با نقشه تغییرپذیر منتشر می‌شود. این بازی در زمان مدرن شهر Vice City قرار گرفته که شرایط تغییرپذیری و گسترش دارد. این گسترش و تغییرات نقشه با انتشار آپدیت و بسته‌های الحاقی پس از انتشار بازی لحاظ می‌شود.

بازی GTA 6 با نقشه تغییرپذیر باعث خواهد شد بازیکنان با محیطی پویا و زنده روبرو شوند. چالش‌ها و مراحل جدیدی به مرور به بازی اضافه می‌شود که می‌تواند گیمرها را ساعت‌ها سرگرم کند. تا جایی که می‌دانیم بازی GTA VI در میانه راه توسعه خود قرار دارد و فعلا از برنامه‌های آینده راک‌استار هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

ارسال نظر