انتشار جزئیات بازی GTA The Trilogy Remastered

کمپانی راک استار پس از معرفی اولیه و نمایش یک تیزر کوتاه بازی GTA The Trilogy Remastered ، اطلاعات جدیدی از این بازی محبوب را منتشر کرد. این شرکت روز گذشته تریلر جدیدی از فضای سه‌گانه GTA منتشر کرد که به خوبی نشان‌دهنده تغییرات گرافیکی بازی بود.

انتشار جزئیات بازی GTA The Trilogy Remastered

جزئیات کامل بازی GTA The Trilogy Remastered

کمپانی راک استار پس از معرفی اولیه و نمایش یک تیزر کوتاه بازی GTA The Trilogy Remastered ، اطلاعات جدیدی از این بازی محبوب را منتشر کرد. این شرکت روز گذشته تریلر جدیدی از فضای سه‌گانه GTA منتشر کرد که به خوبی نشان‌دهنده تغییرات گرافیکی بازی بود.

راک‌استار گیمز بازی GTA The Trilogy Remastered که شامل سه نسخه GTA III، GTA Vice City و GTA San Andreas می‌شود را در قالب یک کالکشن با گرافیک بهبود یافته و امکانات جدید منتشر خواهد شد. این بازی ۲۰ آبان ۱۴۰۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

جالب است بدانید، راک‌استار قصد دارد بازی GTA The Trilogy Remastered را سال ۲۰۲۲ برای گوشی‌های موبایل هم منتشر کند. این کمپانی تمامی نسخه‌های این سه بازی را از فروشگاه‌ها حذف کرده است تا شرایط برای انتشار بازی GTA The Trilogy در کنسول‌ها و پی‌سی فراهم شود.

بهبود گرافیک GTA بهبود گرافیک در شهر لوس سانتوس کاملا مشهود است

بهبود گرافیکی بازی GTA The Trilogy

با توجه به تریلر منتشر شده، ریمستر سه‌گانه GTA دچار بهبود گرافیکی اساسی شده است. راک‌استار برای ریمستر کردن بافت‌ها و جزئیات محیط این سه‌گانه از موتور بازی‌سازی آنریل انجین استفاده کرده است. بنابراین، کیفیت بازی و نورپردازی‌ها به طرز محسوسی بالا رفته است. همچنین، این سه‌گانه از فناوری DLSS انویدیا نیز پشتیبانی می‌کند.

راک‌استار شرایط آب و هوایی مشابه بازی GTA V را برای سه‌گانه خود در نظر گرفته است. به طوری که شاهد آب و هوایی پویا در بازی‌های کلاسیک GTA خواهیم بود. همچنین، چهره و انیمیشن شخصیت‌ها بهبود پیدا کرده‌اند. در تریلر نمایش داده شده، چهره با کیفیت کلاود، کارل جانسون و تامی به خوبی نشان‌دهنده این موضوع بود.

ریمستر سه‌گانه GTA تفاوت چهره کلاود در ریمستر GTA III با نسخه اصلی

سیستم مورد نیاز بازی GTA The Trilogy Remastered

با توجه به اینکه سه‌گانه جی‌تی‌ای برای ۲۰ سال گذشته است، اما گیمرها برای اجرای بازی GTA The Trilogy نیاز به یک سیستم قوی خواهند داشت. مشخصات فنی بازی به شرح ذیل است:

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی

  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰
  • پردازنده: Intel Core-i5 6600 / AMD FX-6300
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 760 2GB / AMD Radeon R9 280 3 GB
  • رم: ۸ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۴۵ گیگابایت
بازی GTA The Trilogy Remastered تفاوت ریمستر GTA SA با نسخه اصلی

سیستم پیشنهادی سه‌گانه GTA

  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰
  • پردازنده: Intel Core i7-2700K / AMD Ryzen 5 2600
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 970 4GB / AMD Radeon RX 570 4GB
  • رم: ۱۶ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۴۵ گیگابایت
بهبود چهره شخصیت‌های اصلی GTA بهبود چهره شخصیت‌های اصلی GTA

آیتم‌ها و جزئیات جدید سه‌گانه GTA

شرکت راک‌استار قصد دارد نسخه ریمستر GTA San Andreas را به صورت جداگانه برای سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس منتشر کند. این بازی از اولین روز انتشار در این سرویس اشتراکی قرار خواهد گرفت.

همچنین، نسخه ریمستر GTA III نیز برای سرویس PlayStation Now در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی روز ۱۵ آبان در سرویس اشتراکی پلی‌استیشن قرار خواهد گرفت.

یکی از نکات قابل توجه بازی GTA The Trilogy Remastered، این است که راک‌استار دکمه‌های کنترلر بازی را آپدیت کرده است. این بروزرسانی دکمه‌ها همانند بازی GTA V کار می‌کند. این مورد باعث خواهد شد بازیکنان خیلی سریع با نحوه کنترل کاراکترها آشنا شوند.

راک‌استار به نسل نهم کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس هم توجه کرده است. این شرکت امکان ارتقای بازی به نسل نهم و استفاده از فایل‌های ذخیره را برای کنسول‌های نسل نهمی فراهم کرده است. بنابراین،‌ بازیکنان می‌توانند بدون مشکل فایل‌های ذخیره بازی خود را منتقل کنند.

بازی GTA Vice City نمایی زیبا از Vice City

یکی دیگر از تغییرات سه‌گانه ریمستر شده GTA، بازطراحی مینی‌مپ بازی است. این مینی‌مپ که در پایین صفحه نمایش داده می‌شود تغییر کرده است. این تغییرات در مسیریابی و رفتن به سمت مأموریت‌ها کمک بسزایی خواهد کرد.

بدون شک مهمترین تغییر سه‌گانه GTA، شروع دوباره مأموریت‌های بازی است. در حالت قدیم، زمانی که بازیکنان نمی‌توانستند مأموریتی را با موفقیت تمام کنند، باید از اول تمام مرحله را انجام دهند. به طوری که بازیکن مجبور می‌شدند مسیری طولانی را برای رسیدن به مقصد مأموریت رانندگی کنند.

خوشبختانه این موضوع با استانداردهای بازی‌های مدرن آپدیت شده است. در بازی GTA The Trilogy Definitive Edition گیمرها می‌توانند پس از شکست در مأموریت، مرحله را از نو شروع کنند و بلافاصله وارد مرحله مورد نظر خود شوند.

نظر شما درباره بازی GTA The Trilogy چیست؟ آیا این سه‌گانه را تجربه خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر