بازی Kingdom Hearts 4 به همراه جزئیات جدید معرفی شد

اسکوئر انیکس رسما از بازی Kingdom Hearts 4 رونمایی کرد. این بازی روایت‌گر ماجراهای تازه‌ای است که اتفاقات بازی را وارد فصل جدیدی می‌کند.

بازی Kingdom Hearts 4 به همراه جزئیات جدید معرفی شد

جزئیات بازی Kingdom Hearts 4

پس از مدت‌ها انتظار، اسکوئر انیکس به صورت رسمی بازی Kingdom Hearts 4 را معرفی کرد. این بازی به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار نسخه اول Kingdom Hearts رونمایی شده است.

نسخه جدید کینگدام هارتز، روایت‌گر فصل تازه‌ای از ماجراهای این مجموعه دوست‌داشتنی خواهد بود. برای اینکه تغییرات بازی مشهود باشد، سازندگان لوگوی بازی را هم تغییر داده‌اند.

بنا بر اعلام اسکوئر انیکس، نسخه جدید Kingdom Hearts با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ در حال توسعه قرار دارد.

مراحل اولیه توسعه بازی در موتور آنریل انجین ۴ انجام شده است.

بازی Kingdom Hearts 4 نمایی از گیم‌پلی بازی کینگدام هارتز ۴

سازندگان در نظر دارند تمامی پروژه را به نسخه پنجم از این موتور بازی‌سازی منتقل کنند، بنابراین به احتمال زیاداین بازی فقط برای کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد.

داستان بازی Kingdom Hearts 4 با یک راوی جدید اما آشنا روایت خواهد شد. توسعه‌دهندگان قول داده‌اند هواداران از راوی جدید بازی رضایت خواهند داشت. همچنین ماجراهای بازی در شهر اصلی و با حضور شخصیت سورا روایت خواهد شد.

تاکنون تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد بازی Kingdom Hearts 4 اعلام نشده است. انتظار می‌رود فاز بتای این بازی در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

همچنین احتمالا نسخه جدید کینگدام هارتز، در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار بگیرد.

ارسال نظر