بازی محبوب و سرگرم کننده Middle East Empire؛ شورشی برای تسخیر خاورمیانه

 Middle East Empire – امپراتوری خاورمیانه بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک است که استودیوی iGindis Games آن را به صورت رایگان عرضه کرده است.

بازی محبوب و سرگرم کننده Middle East Empire؛ شورشی برای تسخیر خاورمیانه

داستان کلی بازی را اینگونه از زبان توسعه‌دهنده بازی معرفی می‌کنیم: "اکنون سال 2027 میلادی است! قیامی بزرگ در کشور رخ داده است و شما به عنوان رهبر شورشیان تلاشتان را برای به دست گرفتن امپراتوری خاورمیانه آغاز می کنید! به عنوان رهبر خاورمیانه باید تلاشتان را به کار بگیرید تا هم از نظر افتصادی و هم از نظر نظامی بهترین باشید، تا کسی نتواند به شما زور بگوید! 16 کشور مختلف مصر، سازمان ملل متحد، ایران، لبنان، سوریه، ترکیه، اردن، عراق، کویت، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، یمن، عمان، قطر، بحرین، قبرس و اسرائیل در این بازی حضور دارند! تمام کشورهای تامین کننده سلاح ها مثل اروپا، روس، چین و .. نیز حضور دارند و به طور کلی قرار است در یک بازی متفاوت، یک دیپلماسی خارق العاده را تجربه کنید! به عنوان رهبر ماموریتتان را اغاز کنید و برای تبدیل شدن به بزرگترین امپراتوری تلاش کنید!" اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای استراتژیک باشید بدون شک این بازی با طراحی و ساخت عالی نظرتان را جلب میکند!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاتر
حجم: 122 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

منبع : آخرین خبر

ارسال نظر