معرفی بازی New World | موفق ترین بازی چندنفره آنلاین آمازون

مدتی است اولین بازی شرکت آمازون یعنی New World برای پی‌سی منتشر شده است. این بازی در مدت کوتاه انتشار خود توانسته مورد توجه خیل عظیمی از گیمرها قرار بگیرد. بازی New World یکی از آثار موفق استیم است و رکوردهای جدیدی را به نام خود ثبت کرده است.

معرفی بازی New World | موفق ترین بازی چندنفره آنلاین آمازون

معرفی بازی New World

شرکت آمازون با تأسیس بخش Amazon Game Studios وارد صنعت بازی‌های ویدیویی شد. این شرکت با هدف توسعه بازی‌های جدید، قصد سرمایه‌گذاری در حوزه سرگرمی را دارد. بنابراین، پس از تأسیس و جذب نیرو، توسعه اولین بازی خود با نام New World را شروع کرد.

این بازی برای مدتی در حالت بتا قرار داشت. جالب است بدانید، با وجود اینکه بازی هنوز به صورت رسمی منتشر نشده بود، اما بازیکنان بسیاری در نسخه بتای بازی New World حضور داشتند و مشغول تجربه آن بودند. این اتفاق نوید یک بازی موفق در آینده را می‌داد.

کاراکترهای بازی نیو ورلد کاراکترهای بازی نیو ورلد

بازی New World روز ۶ مهر ۱۴۰۰ با قیمت ۴۰ دلار به صورت انحصاری برای PC منتشر شد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، این بازی در استیم مورد استقبال تعداد زیادی از گیمرها قرار گرفت. به طوری که، سرورهای بازی به سرعت پر می‌شدند.

برخی بازیکنان در صف لابی منتظر می‌ماندند تا سرورها خلوت شود و گیمرها بتوانند بازی نیو ورلد را تجربه کنند. البته تا الان مشکل شلوغی سرورها تا حدودی برطرف شده است. شرکت آمازون سرورهای جدیدی را به بازی اضافه کرده است تا بازیکنان بدون مشکل بتوانند بازی نیو ورلد را تجربه کنند.

شایان ذکر است، تاکنون این بازی جزو پرفروش‌ترین بازی‌های استیم بوده است که نشان می‌دهد گیمرها از این بازی استقبال قابل توجهی کرده‌اند.

گیم‌ پلی بازی New World گیم‌ پلی بازی New World

گیم پلی بازی New World

بازی New World‌ اثری در سبک MMO جهان‌باز است. گیمرها در جزیره‌ای نفرین شده، مرموز و بی‌رحم قرار می‌گیرند. این جزیره Aeternum نام دارد که بازیکنان باید در این سرزمین مشغول به اکتشاف و ماجراجویی شوند؛ سرزمینی پویا و بکر که اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را برای گیمرها رقم می‌زند.

گیمرها در ابتدای بازی کاراکتر خود را می‌سازند. آیتم‌های فراوانی برای شخصی‌سازی کاراکتر تعبیه شده است که دست بازیکنان برای این کار باز است. زمانی که کاراکتر ساخته شد، بخش آموزشی شروع می‌شود تا گیمرها با مکانیزم بازی به خوبی آشنا شوند. این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به این دلیل که نکات مهمی به بازیکن گفته می‌شود که در طول بازی به کمک آنها می‌آید.

شکار در نیو ورلد شکار کردن یکی از کارهای مهم بازی است

بازی نیو ورلد به گیمر این امکان را می‌دهد در یک جهان بی‌رحم، سرنوشت خود را بسازد؛ با ارتش مخوف The Corrupt مبارزه کند و به نبرد با گیمرهای رقیب برود. جالب است بدانید، این بازی به صورت PvP قابل تجربه است.

بازیکنان می‌توانند به همراه دوستان خود به گشت و گذار بروند، آیتم‌های مختلف جمع کنند، داستان و مأموریت‌های متنوع بازی را تجربه کنند و با یکدیگر به جنگ با دیگر بازیکنان حاضر در بازی بروند. در واقع اصلی‌ترین ویژگی بازی New World‌ تعامل بالای بازیکنان با یکدیگر است. همین موضوع باعث موفقیت بزرگ بازی جدید آمازون شده است.

جمع‌آوری کردن آیتم و ساخت و ساز جزو مباحث جذاب این بازی محسوب می‌شود. همچنین، هر اسلحه دارای سطح قدرت است. به طوری که بازیکنان با استفاده از هر سلاح، سطح آن را افزایش می‌دهند تا به مرور به یک اسلحه قدرتمند تبدیل شود.

بازی نیو ورلد نمایی از سرزمین Aeternum

سیستم مورد نیاز بازی New World

بازی نیو ورلد اثری است که با یک سیستم کامپیوتری متوسط هم می‌توان آن را تجربه کرد. مشخصات فنی بازی New World به شرح ذیل است:

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی

  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰
  • پردازنده: Intel Core i5-2400 / AMD CPU with 4 physical cores @ 3Ghz
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 670 2GB / AMD Radeon R9 280
  • رم: ۸ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت
  • نسخه ۱۲ DirectX
  • نیاز به اتصال دائمی اینترنت
بازی New World مبارزات بازی بسیار جذاب هستند

سیستم پیشنهادی بازی نیو ورلد

  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰
  • پردازنده: Intel Core i7-2600K / AMD Ryzen 5 1400
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 390X
  • رم: ۱۶ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت
  • نسخه ۱۲ DirectX
  • نیاز به اتصال دائمی اینترنت

برای تجربه بازی خوش‌ساخت New World‌ می‌توانید به صفحه این بازی در فروشگاه استیم مراجعه کنید. این بازی دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است. همچنین، با پشتیبانی قدرتمند آمازون، رویدادها و ویژگی‌های جدیدی به New World‌ اضافه می‌شود. بنابراین، هم‌اکنون بهترین زمان برای خرید و تجربه بازی نیو ورلد است.

نظر شما درباره بازی جدید آمازون یعنی New World چیست؟ آیا تا به حال این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر