معرفی و آموزش بازی Pet Rescue Saga + لینک دانلود

بازی Pet Rescue Saga یک سرگرمی جذاب برای تمام سنین است که در عین سادگی، فکر و ذهن شما را برای ساعت‌ها به چالش می‌کشاند.

معرفی و آموزش بازی Pet Rescue Saga + لینک دانلود

آموزش بازی Pet Rescue Saga

نجات حیوانات خانگی یا همان Pet Rescue Saga یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده برای همه سنین است که جزو محصولات استودیوی بازی‌سازی King به حساب می‌آید. این استودیو سازنده بازی‌های پرطرفدار دیگری مثل Farm Heroes Saga ، Candy Crush، Bubble Witch و غیره بوده و از سبک مشابهی در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند.

بسیاری از بازی‌های موبایل مخصوصا Pet Rescue Saga فاقد محدودیت سنی بوده و جزو بازی‌های مناسب برای بزرگ‌سالان نیز به حساب می‌آید. با نصب بازی نجات حیوانات خانگی می‌توانید اوقات فراغت خود را در یک دنیای رنگارنگ، زنده و دوست‌داشتنی سپری کنید.

بازی Pet Rescue Saga در دسته بازی‌های معمایی قرار می‌گیرد و کمی چالشی‌تر از بازی‌های mtach-3 است. این بازی از طریق نصب اپلیکیشن برای اندروید و IOS قابل اجرا است. توصیه می‌شود ابتدا در بازی ثبت‌نام کنید تا پیشروی شما در بازی حفظ و ذخیره شود.

استراتژی بازی بسیار ساده و روشن است. با از بین بردن بلوک‌های هم‌رنگ، حیوانات را به زمین رسانده و نجات دهید. اما این کار باید با دقت و توجه کافی روی بورد انجام شود. اگر حیوان روی بلوکی بماند که نتوان آن را از طریق بلوک‌های هم‌رنگ مجاور از بین برد، به قول معروف می‌سوزید و مرحله را باید از ابتدا آغاز کنید. بنابراین همیشه دو تا سه حرکت آینده را در ذهن خود مجسم کنید و با تأمل روند بازی را ادامه دهید.

از همان ابتدا، نحوه انجام بازی و راهنمایی‌های لازم به شما نشان داده می‌شود. با دقت به آن‌ها نگاه کرده و از قابلیت‌ها و نیروهای کمکی مثل چکش و بمب و غیره استفاده کنید. هر مرحله دارای اهدافی غیر از نجات حیوانات است. مثلا برای مرحله زیر، باید دو حیوان را نجات داده و حداقل به امتیاز 2000 برسید.

بازی Pet Rescue Saga

هر چه بلوک‌ها کمتر باشند، چالش نجات دادن حیوانات بیشتر می‌شود. به دقت نگاه کنید که حیوانات روی چه بلوک‌هایی قرار گرفته‌اند. روند حذف بلوک‌ها را به نحوی انجام دهید که در نهایت هر حیوان بتواند به زمین برسد.

این بازی به صورت آفلاین و آنلاین اجرا می‌شود، ولی در صورت اتصال به اینترنت می‌توانید از قلب‌های مجانی ارسال‌شده توسط دوستان برای ادامه روند بازی استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای آن‌ها قلب رایگان بفرستید.

بازی Pet Rescue Saga

ارسال نظر