لیست بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان

در لیست بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان با برنامه‌های جالبی آشنا می‌شوید که ضمن سرگرم کردن فرزند شما، خلاقیت و مهارت‌های فکری او را نیز تقویت می‌کنند.

لیست بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان

لیست بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان

اختلاف نظرهای بسیاری در رابطه با استفاده کودکان از گوشی و تبلت وجود دارد. با این حال اپلیکیشن های متعددی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای رشد و پرورش فکری فرزند خود کمک بگیرید. در اینجا باید یادآور شویم که استفاده طولانی‌مدت از دستگاه‌های هوشمند برای سلامتی ضرر دارد. بنابراین مهم نیست یک بازی چقدر جذاب و سرگرم کننده است، هیچ‌گاه از کودک خود غافل نشوید.

همچنین بخوانید: بهترین اپلیکیشن های دخترانه که باید روی گوشی خود نصب کنید

1. بازی Super Mario Run

بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان

«سوپر ماریو» یک بازی جذاب و مهیج برای کودکان ۴ سال به بالا است. این اپلیکیشن توسط کمپانی بازی‌سازی مشهور نینتندو توسعه داده شده و کودک شما را تا ساعت‌ها سرگرم می‌کند. در این بازی ماریو مدام در حال دویدن است و شخص باید با ضربه زدن به صفحه، او را کنترل کرده و به مقصد برساند.

2. بازی Minecraft

«ماینکرفت» یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی برای تقویت تفکر استراتژیک، استدلال فضایی و افزایش خلاقیت در کودکان است. این بازی را برای کودکان بالای ۹ سال خود نصب کنید تا علاوه بر سرگرم شدن، مهارت‌های فکری آنان را نیز بالا ببرید.

3. بازی Pou

بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان

«پو» یک بازی جالب برای کودکان بالای ۴ سال است که حتی بزرگ‌ترها نیز از انجام آن لذت می‌برند. در این بازی باید از یک موجود عجیب و بامزه مراقب کنید؛ به او غذا بدهید، برای او لباس بخرید، او را حمام ببرید و خلاصه هر کاری برای بزرگ شدن او لازم است را انجام دهید.

4. بازی Animal Crossing

بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان

به یکی دیگر بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان می‌رسیم. بازی جدید Animal Crossing با الهام گرفتن از بازی کلاسیک نینتندو و برای افراد بالای ۴ سال ساخته شده است. کودک شما می‌تواند در این بازی مزرعه مورد پسند خود را طراحی کرده و سایر افراد حاضر در بازی را به تماشای آن دعوت کند.

5. بازی Snake vs Block

این بازی نیازمند سرعت عمل بالا و مهارت‌های ساده ریاضی است. در Snake vs Block کودک باید یک مار کوچک را از موانع مختلف عبور داده و رکوردهای جدیدی از خود به جای بگذارد.

6. بازی Roblox

بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان

«روبلوکس» شباهت زیادی با بازی ماینکرفت دارد. بدان معنا که کودک می‌تواند یک جهان سه‌بعدی را خلق کرده و علاوه بر تعامل با گروه دوستان، به کشف دنیاهای مجازی جدید برود. این بازی برای افراد بالای ۹ سال طراحی شده است.

7. بازی Clash of Clans

یک بازی استراتژیک دیگر که تنها در گوگل پلی بیش از ۵۷ میلیون بار دانلود شده است. در این بازی می‌توانید قلمروی خود را تشکیل دهید و با ساخت قلعه و برج‌های نظامی از آن خود دفاع کنید. ناگفته نماند امکان رقابت آنلاین به صورت گروهی و چت با دوستان نیز در این بازی وجود دارد.

8. بازی Endless Alphabet

بازی Endless Alphabet برای کودکان بالای ۴ سال طراحی شده است. این بازی از طریق بازی‌های تعاملی و جذاب، الفبای انگلیسی را به فرزند شما آموزش می‌دهد.

9. بازی Sago Mini Friends

بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان

«ساگو »یک بازی خوش آب و رنگ و جذاب است که کودک شما را مجذوب خود می‌کند. کافی است یک کاراکتر بامزه را انتخاب کنید و از انجام بازی‌های متنوع لذت ببرید.

10. بازی Lego Duplo World

بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان

بازی Lego Duplo World یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های بازی برای کودکان است که دریایی از اسباب‌بازی‌های مجازی را در اختیار فرزند شما قرار می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، قدرت تفکر و خلاقیت او را نیز پرورش دهید.

ارسال نظر