بهترین بازی برای کسب درآمد کدام است؟ گیم‌های موبایلی درآمدزا

این روزها بحث کسب درآمد از طریق بازی کردن داغ شده است. افراد مختلف با انجام بازی‌ها ارز دیجیتال را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. آشنایی با بهترین بازی برای کسب درآمد به کاربران کمک می‌کند از راه قانونی پول دربیاورند.

بهترین بازی برای کسب درآمد کدام است؟ گیم‌های موبایلی درآمدزا

با بهترین بازی برای کسب درآمد آشنا شوید

در چند سال گذشته راه‌های کسب درآمد تنوع بالایی پیدا کرده است. یکی از این راه‌های درآمدزایی، بازی کردن است. در واقع کاربران بازی‌های مختلفی را انجام می‌دهند و پول واقعی را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

این شیوه درآمدزایی مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. درآمدزایی از طریق بازی‌ها بیشتر به صورت بلاک‌چین و ارز دیجیتال است. کاربران با انجام بازی‌های مهارتی، ارز دیجیتال دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است، درآمد کسب شده آنقدر زیاد نیست که بتوان به عنوان یک منبع درآمد اصلی به آن نگاه کرد. بنابراین، این نکته مهم وجود دارد که کاربران باید همانند شرایط بازاری ارزهای دیجیتال این بازی‌ها را انجام دهند.

ناگفته نماند، بهترین بازی برای کسب درآمد قانونی است. کاربران می‌توانند مبالغ کسب شده را به کیف پول دیجیتال خود منتقل کنند. در واقع با انجام بازی‌ها اقدام به درآمدزایی ارزی می‌کنند. در ادامه به معرفی بازی‌های موبایلی می‌پردازیم که امکان کسب درآمد را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

همچنین در کلیک بخوانید: معرفی بهترین بازی های مترو

بهترین بازی برای کسب درآمد بازی Thetan Arena

کسب درآمد با بازی Thetan Arena

کسانی که اهل بازی‌های موبایل هستند، با بازی Brawl Stars ساخته شرکت سوپرسل آشنایی دارند. یک بازی شوتر که بازیکنان به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت می‌کنند. بازی Thetan Arena هم مشابه این بازی طراحی و توسعه داده شده است.

با وجود اینکه این بازی رایگان است، اما آیتم‌هایی در داخل Thetan Arena وجود دارد که قابل خرید هستند. مسیر درآمدزایی در این بازی کمی سخت است و کاربران برای دریافت پاداش‌های بازی از مهارت‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

بهترین بازی برای کسب درآمد بازی Axie Infinity

بازی Axie Infinity

بازی Axie Infinity بهترین بازی برای کسب درآمد است. این بازی جزو بازی‌های معروفی است که می‌توان برای درآمدزایی روی آن حساب کرد. بازی Axie Infinity در سبک مبارزات نوبتی است که باید با دیگر بازیکنان مبارزه کنند.

کاربران با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف اقدام به درآمدزایی می‌کنند. البته استراتژی افراد برای کسب درآمد بسیار مهم است. بنابراین، برای انجام بازی Axie Infinity کاربران باید به خوبی با مکانیزم‌ها، سیستم پیشرفت سطح بازیکن و شرایط درآمدزایی آن آشنا شوند.

بهترین بازی برای کسب درآمد بازی League of Kingdoms

بازی League of Kingdoms

بازی‌های استراتژی شرایطی را ایجاد می‌کنند که بازیکنان بتوانند قلمروی خود را در آن توسعه دهند. در بازی League of Kingdoms کاربران قلمروی خود را می‌سازند و با دیگر قلمروهای داخل بازی مبارزه می‌کنند. این بازی مبتنی بر توکن NFT است که بازیکن می‌تواند منابع خود را بر اساس این توکن بفروشد.

بازی League of Kingdoms جزو بهترین بازی برای کسب درآمد است. به طوری که کاربر می‌تواند با انجام مأموریت‌های مختلف در داخل بازی درآمدزایی کند. البته مدت زمان شروع درآمدزایی کمی طول می‌کشد، اما وقت گذاشتن برای کسب درآمد در بازی League of Kingdoms ارزش بالایی دارد.

بهترین بازی برای کسب درآمد بازی Gods Unchained

بازی Gods Unchained

بازی‌های کارتی در بین بازیکنان محبوبیت بالایی دارد. بازی Gods Unchained مبتنی بر توکن NFT توسعه داده شده است. کاربران با کارت بازی اقدام به کسب درآمد می‌کنند. خرید و فروش کارت‌ها منبع اصلی درآمدزایی هستند.

در واقع کارت‌ها کالاهای اصلی بازی Gods Unchained‌ هستند که هرکدام ارزش مبادله دارند. ناگفته نماند، این بازی از آن دسته بازی‌های کارتی است که باید تمام مکانیزم‌های آن را یاد گرفت. بنابراین، گیم‌پلی بازی برای برخی از کاربران سخت و پیچیده خواهد بود. اگر مکانیزم Gods Unchained به خوبی یاد گرفته شود، شرایط کسب درآمد مطلوبی برای بازیکنان فراهم خواهد شد.

بهترین بازی برای کسب درآمد بازی Sorare

درآمدزایی با بازی Sorare

یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازی‌ها برای کسب درآمد Sorare است. این بازی ورزشی مبتنی بر توکن NFT پایه‌گذاری شده است. بازیکنان در Sorare فوتبال فانتزی بازی می‌کنند. کارت بازیکنان فوتبال اصلی‌ترین منبع برای درآمدزایی است.

بازی Sorare رقابت‌های فوتبالی بزرگی را برگزار می‌کند. کاربران تیم فانتزی خود را می‌سازند و با دیگر بازیکنان رقابت می‌کنند. هر چقدر تیم کاربر ستارگان بیشتری داشته باشد، شانس بیشتری هم برای کسب درآمد وجود خواهد داشت. همچنین، طرفداران ورزش فوتبال برای شروع درآمدزایی، می‌توانند بازی Sorare را انجام دهند.

نظر شما درباره بهترین بازی برای کسب درآمد چیست؟ آیا تا به حال برای درآمدزایی بازی کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر