بهترین بازی برای کنترل خشم

یکی از بهترین کارها، انجام بازی برای کنترل خشم است که دقیقا همان کاری است که می‌تواند افراد را آرام کند. این بازی‌ها با هدف آرام شدن ذهن و خالی کردن خشم ناشی از فشارهای روزمره ساخته شده‌اند. بازی‌هایی جذاب که می‌تواند چند لحظه‌ای فکرتان را از مشکلات گوناگون خلاص کند. در ادامه به معرفی بهترین بازی برای کنترل خشم می‌پردازیم.

بهترین بازی برای کنترل خشم

معرفی بهترین بازی برای کنترل خشم

بعضی مواقع شرایط زندگی به خوبی پیش نمی‌رود. روزهایی پرفشار که ما را کلافه و سرخورده می‌کند. دلمان می‌خواهد حرص ناشی از اتفاقات روزمره را سر یک کسی خالی کنیم. یک کاری که باعث آرام شدن ذهن و فکرمان شود.

یکی از بهترین کارها، انجام بازی برای کنترل خشم است که دقیقا همان کاری است که می‌تواند افراد را آرام کند. این بازی‌ها با هدف آرام شدن ذهن و خالی کردن خشم ناشی از فشارهای روزمره ساخته شده‌اند. بازی‌هایی جذاب که می‌تواند چند لحظه‌ای فکرتان را از مشکلات گوناگون خلاص کند. در ادامه به معرفی بهترین بازی برای کنترل خشم می‌پردازیم.

بهترین بازی برای کنترل خشم بازی Whack Your Boss

بازی Whack Your Boss

معمولا کارمندان دل خوشی از رییس خود ندارند. برای همین در تصورات خود با روش‌های مختلف رییس خود را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. بازی Wack Your Boss به همین موضوع پرداخته است. شما به عنوان کارمند باید با فجیع‌ترین حالت رییستان را کتک بزنید.

این بازی سبکی پازلی دارد که برای آسیب زدن به رییس از وسایل داخل اتاق کاریتان استفاده می‌کنید. گرافیک بازی Whack Your Boss بی‌رنگ و ساده کار شده است. به این دلیل که بازیکن خود را در فضای فکری خود تصور کند و مشغول به کتک زدن رییس شود.

بهترین بازی برای کنترل خشم بازی Tower Boxing

بازی Tower Boxing

یکی از بهترین بازی برای کنترل خشم Tower Boxing است. در این بازی گیمر در قالب یک بوکسور باید طبقات یک ساختمان را با مشت‌های خود خراب کند. هر مشت یک طبقه را خراب می‌کند و طبقه بعدی از راه می‌رسد.

بازی Tower Boxing به صورت رکوردی و بی‌پایان است. در واقع بازیکن باید رکورد تعداد خراب کردن طبقات را افزایش دهد. طبقات به مرور سخت‌تر و چالشی می‌شوند. با هر ضربه روی صفحه نمایش، کاربر احساس خوشایندی به دست می‌آورد. به طوری که به مرور ناراحتی ناشی از عصبانیت روزانه کاهش پیدا می‌کند.

بهترین بازی برای کنترل خشم بازی Buddy Toss

بازی Buddy Toss

بازی Buddy Toss‌ یک اثر رکوردی است که باید یک مرد بخت برگشته را به آسمان پرتاب کنید. با پرتاب این مرد به هوا، حال خوشایندی با کاربر دست می‌دهد. فضای بازی بسیار شاد و طنز است و کاربر باید دوست خود را به بالاترین ارتفاع ممکن پرتاب کند.

زمانی که ارتفاع بیشتر می‌شود احساسی قابل توجه به کاربر دست می‌دهد. بازی Buddy Toss المان‌های ساده‌ای دارد که خیلی سریع کاربر با آن ارتباط برقرار می‌کند. همچنین، بازیکن می‌تواند به مرور شخصیت تنومند خود را آپگرید کند.

بهترین بازی برای کنترل خشم بازی Elastic Slap

بازی Elastic Slap

شاید سیلی زدن به کسی کار خوشایندی نباشد. اما اگر به این کار ناپسند فضایی فانتزی و طنز اضافه کنیم، شرایط کاملا متفاوت می‌شود. بازی Elastic Slap بهترین بازی برای کنترل خشم است. کاربر در مراحل مختلف روبروی چند آدمک قرار می‌گیرد و با سیلی زدن به آنها خود را به نقطه پایان می‌رساند.

فضای جالب و متفاوت Elastic Slap باعث شده زمانی که عصبانی هستیم، حرص خود را روی آدمک‌های این بازی خالی کنیم. مراحل بازی به مرور سخت‌تر و جذاب‌تر می‌شوند. به طوری که کاربر باید با سرعت بیشتری به آدمک‌ها چک بزند.

بهترین بازی برای کنترل خشم بازی Beat The Boss

بازی Beat The Boss

یکی از مناسب‌ترین بازی‌ها برای خالی کردن خشم، بازی Beat The Boss است. در این بازی باید با رییس خود با روش‌های گوناگون مبارزه کنید. کاری که به مرور باعث می‌شود کلافگی و خشم ناشی از روزمرگی‌ها در ذهن کاربر از بین می‌رود.

بازی Beat The Boss در چهار نسخه مختلف منتشر شده که هرکدام ارزش بازی بالایی دارند. اسلحه‌ها و تجهیزات مختلفی در بازی وجود دارد که برای شکست دادن رییس شرکت بسیار کاربردی هستند. این بازی می‌تواند برای مدتی ذهن افراد را از مشغله‌های مختلف زندگی دور کند.

نظر شما درباره بهترین بازی کنترل خشم چیست؟ آیا تا به حال این آثار را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر