بهترین بازی های آنلاین 2021 که شما را غرق در تخیل می‌کنند!

برای رهایی از دغدغه‌های زندگی، گاهی می‌توان از یک بازی ویدیویی جذاب کمک گرفت و در کنار دوستان و حتی غریبه‌ها اوقات خوشی را سپری کرد. پس با انتخاب بهترین بازی های آنلاین 2021 ذهن خود را به یک دنیای فانتزی و چالش‌برانگیز دعوت کنید.  

بهترین بازی های آنلاین 2021 که شما را غرق در تخیل می‌کنند!

بهترین بازی های آنلاین 2021

بازی های آنلاین بی‌شماری در ژانرهای مختلف وجود دارد که انتخاب بهترین آن‌ها بدون شک کار چندان آسانی نیست. خوشبختانه بهترین بازی های آنلاین 2021 تقریبا روی تمام پلتفرم‌ها به اجرا درمی‌آیند. پس به راحتی و با هر دستگاهی می‌توانید چند ساعت از زندگی پرمشغله و آشفته این روزها رها شده و قهرمان دنیای فانتزی خود باشید.

1- بازی PUBG

قابل‌دسترس روی: Xbox، PC، اندروید، iOS، پلی‌استیشن، ویندوز

بهترین بازی های آنلاین 2021

پابجی، پرکاربرترین، واقعی‌ترین و محبوب‌ترین بازی بتل رویال چندنفره آنلاین در دنیا به حساب می‌آید. پابجی به حدی غیر قابل پیش‌بینی است که هیچ‌یک از مراحل آن شبیه یکدیگر نیستند.

در محیط دلهره‌آور پابجی، بازیکن‌ها در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و باید به‌وسیله سلاح‌های مختلف همدیگر را بکشند! در نهایت شخصی برنده می‌شود که بتواند تا آخر مسابقه زنده بماند.

2- بازی Fortnite

قابل‌دسترس روی: Xbox، PC، اندروید، iOS، پلی‌استیشن، ویندوز، نینتندو

فورتنایت به سبب رنگ‌های زنده و سیستم ساخت آزاد و برجسته خود توانسته توجه بازیکنان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. این بازی دارای 4 حالت مختلف است؛ بتل رویال، پارتی رویال، خلاقانه و نجات دنیا. حالت بتل رویال فورتنایت درست مثل پابجی و اپکس لجندز است، یعنی بازیکنان باید یکدیگر را حذف کنند تا بتوانند برنده شوند.

3- بازی Call of Duty

قابل‌دسترس روی: Xbox، PC، اندروید، iOS، پلی‌استیشن، ویندوز، نینتندو

بهترین بازی های آنلاین 2021

واضح است که نام بازی محبوب ندای وظیفه در لیست بهترین بازی های آنلاین 2021 به چشم می‌خورد. تم این بازی جنگی بوده و یکی از بهترین بازی های تفنگی به شمار می‌آید. عناوین محبوب و آنلاین بازی CoD عبارت‌اند از Modern Warfare 2، Black Ops4، Black Ops 2، Warzone و WW2.

انتخاب با شماست. مهم‌ترین مزیت کال آو دیوتی این است که می‌توانید در هر جا، با هر وسیله و با هر کسی که دوست دارید، وارد محیط جنگی و اکشن این بازی شوید.

4- بازی League of Legends

قابل‌دسترس روی: Xbox، PC، اندروید، iOS، پلی‌استیشن، ویندوز

بد نیست بدانید که سن بازی LoL تقریبا به 12 سال می‌رسد (!) ولی هنوز محبوبیت خود را از دست نداده است. بازی لیگ افسانه‌ها به سبب برخورداری از صحنه‌های تماشایی و جذاب، گرافیک عالی و هیجان در هر سطح بازی توانسته جایگاه خود را در لیست بهترین بازی های آنلاین 2021 حفظ کند.

دو تیم متشکل از 5 بازیکن با یکدیگر مبارزه کرده و قلمروی خود روی نقشه را گسترش می‌دهند. هر بازیکن در بازی به عنوان یک قهرمان ظاهر شده که خصوصیات و سبک بازی متفاوتی دارد.

5- بازی Apex Legends

قابل‌دسترس روی: Xbox، PC، پلی‌استیشن 4، ویندوز، نینتندو

بهترین بازی های آنلاین 2021

بازی اپکس لجندز یا همان اسطوره‌های اپکس همانند PUBG بوده و یکی از بهترین بازی های آنلاین 2021 به حساب می‌آید. بیست گروه سه‌نفره یا سی گروه دونفره از بازیکن‌ها وارد یک جزیره می‌شوند و در جستجوی اسلحه و تجهیزات، با سایر بازیکن‌ها مبارزه می‌کنند.

جزیره با پیشروی بازی کوچک و کوچک‌تر می‌شود و شانس کشته شدن بازیکن‌ها افزایش می‌یابد. تیمی که تا آخر بازی زنده بماند، برنده است.

همچنین بخوانید: بهترین بازی‌ های اکشن 2021 برای اندروید

6- بازی Counter-Strike: Global Offensive

قابل‌دسترس روی: Xbox 360، macOS، لینوکس، پلی‌استیشن 3، ویندوز

بهترین بازی های آنلاین 2021

بازی Counter-Strike یک بازی تفنگی شخص اول چندنفره است که هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین می‌توانید از آن لذت ببرید. در این بازی، دو تیم در برابر یکدیگر ظاهر می‌شوند، تروریست‌ها و ضدتروریست‌ها. هر طرف تلاش می‌کند با پشت سر گذاشتن مأموریت‌های مختلف، طرف دیگر را از بین ببرد.

هدف تروریست‌ها، حفاظت از محل بمب‌گذاری و نگهداری از گروگان‌ها است. ضدتروریست‌ها نیز باید گروگان‌ها را نجات داده و از بمب‌گذاری‌ها جلوگیری کنند.

7- بازی Final Fantasy 14

قابل‌دسترس روی: Xbox 360، macOS، ویندوز، پلی‌استیشن 3 و لینوکس

بهترین بازی های آنلاین 2021

فاینال فانتزی 14 محبوب‌ترین نقش‌آفرینی آنلاین و گسترده حال حاضر است. داستان بازی در سرزمینی به نام Eorzea اتفاق می‌افتد و بازیکن می‌تواند شخصیت خود را انتخاب کند. با این وجود، گیمرها در هر لحظه از بازی قادر به تغییر شخصیت خود و همین‌طور رنگ پوست، چشم، مو، خالکوبی و اندازه برخی اعضای بدن به طور دلخواه هستند. این بازی همچنین شامل خانه‌سازی و گفتگو با دوستان می‌شود.

همچنین بخوانید: معرفی بازی‌های کامپیوتری قابل اجرا روی سیستم‌عامل لینوکس

8- بازی Minecraft

قابل‌دسترس روی: Xbox One، iOS، پلی‌استیشن، ویندوز، نینتندو، macOS

ماینکرفت نه تنها پرفروش‌ترین بازی ویدیویی در تمام دوران، بلکه یکی از بهترین بازی های آنلاین 2021 به حساب می‌آید که بدون تعریف هیچ هدف و مأموریت خاصی، آزادی عمل کامل را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.هر چه ذهن به پیش ببرد!

این بازی جذاب به گیمر اجازه می‌دهد از مدارهای الکتریکی و گیت‌های منطقی برای ایجاد سیستم‌های پیچیده‌تر استفاده کند. ماینکرفت شامل پنج حالت بازی می‌شود: زنده ماندن، خلاقانه، سخت، ماجراجویی و تماشاگر. ماینکرفت در سال 2011 ساخته شده و تاکنون محبوبیت خود را از دست نداده است.

9- بازی Heartstone

قابل‌دسترس روی: Xbox، PC، اندروید، iOS، ویندوز

هارت استون یکی از بهترین بازی های کارتی به شمار می‌آید که از عناصر، شخصیت‌ها و عتیقه‌های موجود در سری Warcraft الگوبرداری کرده است. این بازی در ابتدا یک پروژه کوچک از Bizzard Entertainment بود، ولی به سبب گرافیک خیره‌کننده خود توانست در مدت کوتاهی به محبوبیت بسیاری دست پیدا کند و در حال حاضر یکی از بهترین بازی های آنلاین 2021 محسوب می‌شود.

این بازی با جمع‌آوری کارت‌های مختلف پیش می‌رود. دو بازیکن به نوبت کارت‌های خود را رو می‌کنند، به طوری که هر کارت نشان‌دهنده یک قهرمان با قدرت منحصر به فرد خود است. غلبه بر قهرمان حریف، هدف اصلی این بازی است.

10- بازی DOTA 2

قابل‌دسترس روی: ویندوز، macOS، لینوکس

بازی چندنفره Dota 2 در سبک میدان مبارزه آنلاین (MOBA) ساخته شده است. این بازی در بین دو تیم بوده که هر تیم شامل 5 بازیکن می‌شود. حفاظت از کمپ روی نقشه هدف اصلی بازی به حساب می‌آید.

هر بازیکن در واقع یک قهرمان با قابلیت‌های خاص است که باید با کسب تجربه در طول بازی، قدرت خود را بیشتر کرده و در نبرد با دشمن پیروز شود.

شما چه بازی آنلاین دیگری را سراغ دارید که بهتر از موارد ذکرشده در این مقاله هستند؟ طرفدار کدام یک از بهترین بازی های آنلاین 2021 هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر