معرفی بهترین بازی های بیلیارد اندروید و iOS + لینک دانلود

با اجرای بهترین بازی های بیلیارد اندروید می‌توانید ساعت‌ها با دوستان و حریفان مختلف رقابت کرده و زمان خود را وقف یک سرگرمی سالم کنید.

معرفی بهترین بازی های بیلیارد اندروید و iOS + لینک دانلود

بهترین بازی های بیلیارد اندروید

بیلیارد یکی از پرطرفدارترین بازی‌هایی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. انجام بازی بیلیارد نه تنها روی میز واقعی، بلکه روی گوشی و تبلت نیز بسیار لذت‌بخش و مهیج است.

بازی بیلیارد به توجه و قوه تجسم بالایی احتیاج داشته و جزو بازی‌های ذهنی به حساب می‌آید. در نسخه آنلاین این بازی می‌توانید قدرت تمرکز خود را به رخ حریفان و دوستانتان بکشید.

در این مقاله شما را با بهترین بازی های بیلیارد اندروید آشنا می‌کنیم که با نصب هر یک می‌توانید یک سرگرمی جالب و جذاب را به اپلیکیشن های گوشی خود اضافه کنید.

اپلیکیشن 8 Ball Pool

بهترین بازی های بیلیارد اندروید

اپلیکیشن 8 Ball Pool بدون شک بهترین بازی بیلیارد اندرویدی به حساب می‌آید. این اپلیکیشن همه‌چیز تمام است! امکان بازی در سطوح مختلف، میزهای متنوع، شرکت در تورنمنت، جوایز مختلف و غیره، همه و همه شما را برای انجام بازی های بیشتر تشویق می‌کنند.

این اپلیکیشن هم به طور آنلاین و هم به طور آفلاین قابل‌اجرا است، ولی نسخه آفلاین آن تنها جنبه تمرینی داشته و باعث افزایش سکه‌ها یا تجربه بازی نمی‌شود.

دانلود بازی 8 Ball Pool برای اندروید و iOS امکان‌پذیر است.

اپلیکیشن Pooking - Billiards City

یکی دیگر از بهترین بازی های بیلیارد اندروید Billiards City نام دارد که از گرافیک و طراحی بصری فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این بازی در حالت سینگل پلیر (تک نفره) اجرا شده و شکل مختلف میزهای آن، امکان تفکر خلاقانه را برای بازیکن فراهم می‌آورد.

بازی Billiards City را می‌توان روی گوشی‌های اندرویدی و iOS نصب کرد.

همچنین بخوانید: بهترین بازی های اندروید 2021 کدامند؟

اپلیکیشن Pool Billiards Pro

اپلیکیشن Pool Billiards Pro نیز در دسته بهترین بازی های بیلیارد اندروید قرار می‌گیرد. این بازی در دو حالت آنلاین و آفلاین اجرا شده و دارای دو بخش قانون دار و بدون قانون است که بازیکن را به چالش‌های متعدد دعوت می‌کند.

دانلود بازی Pool Billiards Pro برای اندروید و iOS امکان‌پذیر است.

اپلیکیشن Kings of Pool

اپلیکیشن Kings of Pool نیز یکی دیگر از بهترین بازی های بیلیارد اندروید به حساب می‌آید که رقابت در آن بسیار جذاب است. این برنامه سرگرم‌کننده از مکانیک نرم و عالی برخوردار بوده و از فناوری واقعیت افزوده برای شبیه‌سازی محیط بازی استفاده می‌کند.

بازی Kings of Pool روی گوشی‌های اندرویدی و iOS اجرا می‌شود.

بازی های ذکرشده در این مقاله همگی رایگان هستند و گرافیک نرم و جذاب آن‌ها می‌تواند ساعت‌ها شما را غرق در بازی نگه دارد.

ارسال نظر