معرفی بهترین بازی های دخترانه

شاید کمتر کسی بداند، اما دختران سهم زیادی در تجربه کردن بازی‌ها دارند. بر اساس آمار، تعداد بازیکنان دختر سال به سال رو به افزایش است. بنابراین، استودیوها بهترین بازی های دخترانه و جذابی را برای گیمرهای دختر در نظر گرفته‌اند.

معرفی بهترین بازی های دخترانه

معرفی بهترین بازی دخترانه

عمده مردم تصور می‌کنند بازی کردن فقط برای پسران است. این نگرش کاملا اشتباه است و آمارهای رسمی نیز این فرضیه را نقض کرده‌اند. بر اساس آمار، سهم بازیکنان دختر در سال‌های اخیر ۴۵٪ و گیمرهای پسر ۵۵٪ بوده است.

پیش از این، سهم گیمرهای دختر فقط ۱۵٪ بود که در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است. یکی از دلایلی که دختران به بازی کردن روی آورده‌اند، تغییرات مکانیزم بازی‌ها و افزایش تعداد شخصیت‌های اصلی مؤنث در بازی‌های ویدیویی بوده است.

به این دلیل، رغبت دختران برای انجام بازی‌ها بیشتر شده و بازی کردن را جزو سرگرمی‌های خود قرار داده‌اند. با این اوصاف، آثار مناسب دختران مهیج و جذابی توسعه یافته که توانسته‌اند به موفقیت‌های بزرگی برسند. در ادامه به معرفی برترین بازی های دخترانه می‌پردازیم.

بهترین بازی های دخترانه بازی Animal Crossing

بازی Animal Crossing

بدون شک یکی از بهترین بازی های دخترانه Animal Crossing است. این بازی با تمرکز روی تزیین و دکوراسیون توسعه یافته است. گیمرها در یک جزیره زیبا مستقر می‌شوند و شروع به ساخت و ساز خانه خود می‌کنند.

پس از ساخت خانه و کشاورزی کردن، روابط دوستانه خود با دیگر بازیکنان حاضر در Animal Crossing را شروع می‌کنند. این بازی چالش‌ها، مأموریت‌ها و مراحل بسیار متنوع و پویایی دارد که می‌تواند ساعت‌ها دختران را سرگرم کند.

بازی Animal Crossing جزو بازی‌های انحصاری کنسول نینتندو سوییچ است. اما اگر به این کنسول هیبریدی دسترسی ندارید، شما می‌توانید نسخه موبایل این بازی را تجربه کنید.

بهترین بازی دخترانه برای کامپیوتر بازی Minecraft

بازی Minecraft

ماینکرفت از جمله بازی‌هایی است که در پرورش خلاقیت بازیکنان کمک بسزایی می‌کند. دختران به خلق کردن علاقه دارند و نسبت به پسران از خلاقیت بالایی برخوردار هستند. بازی ماینکرفت نیز دقیقا مناسب دختران است چون اقدام به خلق و ساخت المان‌های مختلف می‌کنند.

جالب است بدانید، ۳۲٪ از بازیکنان این بازی دختران هستند. آنها در جهان بزرگ ماینکرفت اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و برای بقا در این دنیای وسیع می‌جنگند. این بازی مجموعه کاملی از مکانیزم‌های ساختنی است که می‌توان هرچیزی را در آن خلق کرد.

بازی Minecraft برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار گرفته است. گفتنی است، فایل‌های ذخیره بازیکنان در فضای ابری ذخیره می‌شود و می‌توانند در دیگر پلتفرم‌ها از اطلاعات خود استفاده کنند.

بازی معمایی برای دختران بازی Layton's Mystery Journey

بازی Layton's Mystery Journey

بازی‌های معمایی و کارآگاهی طرفداران بسیار زیادی دارد. بازی Layton's Mystery Journey اثری معمایی است که گیمرها باید پازل‌های بزرگ را حل کنند. شخصیت اصلی این بازی کاتریل لیتون است که به عنوان یک کارآگاه حرفه‌ای فعالیت می‌کند.

گیمرها با کارآگاه لیتون همراه می‌شوند تا مرموزترین مأموریت‌ها را حل و فصل کنند. داستان بازی سرگرم‌کننده و جذاب است که می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم پازل‌های متنوع بازی کند. همچنین، ماجراهای بازی Layton's Mystery Journey در شهر لندن جریان دارد.

این بازی برای کنسول‌های نینتندو سوییچ و 3DS منتشر شده است. اما دختران گیمر می‌توانند این اثر خوش‌ساخت را با گوشی موبایل خود نیز بازی کنند.

بازی دخترانه برای کامپیوتر آنلاین بازی Overcooked 2

بازی Overcooked 2

دختران به آشپزی کردن و مدیریت آشپزخانه علاقه دارند. حالا اگر به آشپزی، چاشنی فان و طنز را اضافه کنیم به بازی Overcooked 2 می‌رسیم. گیمرها در این بازی مدیریت یک آشپزخانه را برعهده می‌گیرند تا سفارشات مشتریان را آماده کنند.

فضای بازی فانتزی و جذاب طراحی شده است که در هر مرحله گیمرها با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند. جالب است بدانید، بازی Overcooked 2 را می‌توان به صورت چندنفره هم تجربه کرد. پس این بازی برای دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسب است.

بازی Overcooked برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شده است. اگر می‌خواهید لحظاتی خنده‌دار و تکرار نشدنی را تجربه کنید، انجام این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بازی The Sims 4 بازی The Sims 4

بازی The Sims 4

بازی The Sims 4 جزو بهترین و مناسب‌ترین بازی های دخترانه صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. این بازی در واقع شبیه‌ساز زندگی انسان‌ها است. گیمرها با ساخت شخصیت مورد نظر خود، یک زندگی را به همراه چالش‌های پیشرو شروع می‌کنند.

در بازی The Sims 4 بازیکنان شخصیت خود را بزرگ می‌کنند، به مدرسه و دانشگاه می‌فرستند و در نهایت ازدواج می‌کنند. پیشرفت در بازی بسته به سلیقه بازیکن دارد. به طوری که گیمر بر اساس تصمیمات خود نحوه سبک زندگی شخصیت بازی را مشخص می‌کند.

بازی The Sims 4 برای همه پلتفرم‌های کنسولی، پی‌سی و موبایل در دسترس قرار گرفته است. بنابراین، تمامی گیمرها می‌توانند یک زندگی رؤیایی را در پلتفرم خود تجربه کنند.

نظر شما درباره بهترین بازی های دختران چیست؟ آیا تا به حال این آثار را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر