بهترین بازی های مستقل جدید که باید تجربه کنید

معمولا بازی‌های مستقل با سرمایه محدود توسط استودیوهای مستقل توسعه یافته‌اند. این بازی‌ها معمولا فضایی خلاقانه دارند. بهترین بازی های مستقل آثاری هستند که باید هر گیمری آنها را تجربه کند.

بهترین بازی های مستقل جدید که باید تجربه کنید

بهترین بازی های مستقل جدید که باید تجربه کنید

در صنعت بازی‌های ویدیویی، استودیوهایی هستند که به صورت مستقل فعالیت می‌کنند. این استودیوها کارکنان کم و بودجه محدودی برای توسعه بازی‌ها دارند. بنابراین، استودیوهای مستقل فشار ناشی از توقعات گیمرها و رؤسای شرکت‌های بزرگ را احساس نمی‌کنند.

فشار کم و آزادی عمل استودیوها باعث شده بازی‌هایی با ایده‌هایی خلاقانه و بکر توسعه پیدا کنند. آثاری مهم و زیبا که توانسته مورد توجه گیمرها و منتقدین قرار بگیرد. بهترین بازی های مستقل آثاری هستند که توسط این استودیوها ساخته شده‌اند. در ادامه به معرفی این بازی‌های می‌پردازیم.

همچنین در کلیک بخوانید: بهترین بازی برای کسب درآمد کدام است؟

بهترین بازی های مستقل بازی Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits

استودیو Ember Lab یکی از بهترین بازی های مستقل چند سال اخیر را منتشر کرده است. به طوری که بازی Kena: Bridge of Spirits جایزه بهترین بازی ایندی ۲۰۲۱ را از مراسم گیم آواردز دریافت کرد. این بازی حال و هوای جذابی دارد که می‌تواند گیمرها را سرگرم کند.

داستان بازی درباره دختر جوانی به اسم کنا است. او یک نگهبان روح است که روح‌های سرگردان را به جهان باقی می‌فرستد. ماجراجویی‌های جذاب Kena در کنار موجود بامزه Rot باعث شده گیمر حس خوشایندی را در طول بازی تجربه کند.

بهترین بازی های مستقل بازی Sable

بازی Sable

بازی‌های جهان‌باز از محبوبیت بالایی در بین گیمرها برخوردار است. آزادی عمل بازیکنان در این سبک از بازی‌ها بسیار بالا است. بازی Sable از آن دست آثار خوش‌ساختی است که می‌تواند گیمرها را ساعت‌ها سرگرم کند. این بازی فضای متفاوتی دارد که همین موضوع باعث شده مورد توجه قرار بگیرد.

لازم به ذکر است، بازی Sable ماجراهای جذابی را روایت می‌کند. گیم‌پلی روان، محیط چشم‌نواز و اتفاقات درگیرکننده، بازی استودیو Shedworks را به اثری شایسته تبدیل کرده است. اگر به تجربه بازی‌های متفاوت و خاص علاقه دارید، از انجام بازی Sable غافل نشوید.

بهترین بازی های مستقل بازی Lost in Random

بازی Lost in Random

الکترونیک آرتز بخشی را برای بازی‌های مستقل اختصاص داده است. این بخش EA Originals نام دارد که در چند سال اخیر شاهد انتشار بازی‌های ایندی با کیفیتی بودیم. بازی Lost in Random یکی از بهترین بازی های مستقل این بخش است.

داستان این بازی در جهانی تاریک به نام Random روایت می‌شود. جالب‌ترین نکته بازی قوانین سرزمین رندام است. به طوری که شهروندان سرنوشت خود را با انداختن تاس تعیین می‌کنند. استودیو Zoik شرایط متفاوت و عجیبی را برای بازیکنان ایجاد کرده است که ذهن بازیکنان را به خوبی درگیر Lost in Random می‌کند.

بهترین بازی های مستقل بازی Death's Door

بازی Death's Door

بازی Death's Door یکی از بهترین بازی های ایندی است که مورد توجه منتقدین قرار گرفت. این بازی توسط استودیو Acid Nerve ساخته شده است. بازی Death's Door در سبک اکشن ماجراجویی توسعه یافته که داستان جالبی را روایت می‌کند.

این بازی گیم‌پلی روانی با درجه سختی دارد. باس‌های بازی چالش‌های زیادی را برای گیمرها ایجاد می‌کند. فضای بازی Death's Door بسیار دیدنی است. به طوری که بازیکن علاقه دارد تا انتهای بازی پیش برود. همچنین، ماجراجویی‌های داخل این بازی بسیار جذاب هستند.

بهترین بازی های مستقل بازی Little Nightmares II

بازی Little Nightmares II

بازی Little Nightmares جزو آثار برتر ترسناک چند سال اخیر بوده است. استودیو Tarsier با توجه به استقبال مخاطبان از نسخه اول این بازی، دومین قسمت از Little Nightmares را منتشر کرد. فضای این بازی تاریک و ترسناک است.

بازی Little Nightmares II روایتگر داستان پسری است که قصد دارد از یک ماجرای کابوس‌وار فرار کند. سبک این بازی معمایی و پلتفرمر است. پازل‌ها و گیم‌پلی لیتل نایتمرز ۲ شرایطی فراهم کرده که می‌تواند گیمر را میخکوب کند. کسانی که اهل بازی‌های ترسناک هستند، تجربه این بازی به آنها توصیه می‌شود.

بهترین بازی های ایندی بازی Hades

بازی Hades

بازی‌هایی که در جهان اساطیر یونان قرار دارند بسیار جذاب هستند. بازی Hades از آن دست آثار خوش‌ساختی است که گیمرها را هیجان‌زده می‌کند. سبک این بازی روگ‌لایک است که بازیکنان با چالش‌هایی جدی روبرو می‌شوند.

داستان بازی درباره شاهزاده جهان زیرین با نام زاگرئوس است. او در تلاش است که از این جهان تاریک و ترسناک فرار کند. مبارزات بازی بسیار هیجان‌انگیز و نفسگیر طراحی شده‌اند. استودیو Supergiant توانسته یکی از استانداردترین بازی‌های مستقل را خلق کند.

نظر شما درباره بهترین بازی های مستقل چیست؟ آیا تا به حال این آثار را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر