بهترین بازی های PS4 2021 که تجربه آنها از واجبات است!

رسانه کلیک – در این مطلب قصد داریم بهترین بازی های PS4 2021 را معرفی کنیم؛ آثاری که هر گیمری باید در سال ۲۰۲۱ تجربه کند و از آنها لذت ببرد.

بهترین بازی های PS4 2021 که تجربه آنها از واجبات است!

با وجود اینکه نسل نهم شروع شده است و شاهد قدرت‌نمایی کنسول PS5 هستیم، اما کنسول PS4 همچنان جذابیت خود را حفظ کرده است. در دو سال اخیر بازی‌های بسیار خوبی برای این کنسول دوست‌داشتنی منتشر شده است که هر گیمری باید آن را تجربه کند.

شرکت سونی اعلام کرده بود حداقل چهار سال از پلی‌استیشن ۴ پشتیبانی خواهد کرد. بالاخره سونی به این راحتی جامعه بزرگ PS4 را از دست نمی‌دهد و برنامه‌های خوبی برای مخاطبین این کنسول دارد. بنابراین، لیستی از بهترین بازی های PS4 2021 آماده کرده‌ایم که هر بازیکنی باید در فهرست بازی‌های خود قرار دهد و آنها را بازی کند.

بازی AC Valhalla برای پلی استیشن ۴ بازی Assassin's Creed Valhalla

بدون شک یکی از بزرگترین آثار شرکت یوبیسافت، مجموعه بازی‌های Assassin's Creed است. این بازی به دلیل نقشه‌های بزرگ و روایت داستان‌های جذاب، بازیکنان را وارد ماجراجویی‌های تاریخی می‌کند. بازی Assassin's Creed Valhalla آخرین نسخه از این سری است که داستان آن در زمان وایکینگ‌ها روایت می‌شود.

گیمرها در نقش ایوور که یک وایکینگ است ظاهر می‌شوند و باید به دنبال محل زندگی تازه‌ای برای قبیله خود برود. بازی AC Valhalla به لطف سخت‌افزار قدرتمند PS4 حال و هوای شگفت‌انگیزی دارد و می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم خود کند.

بهترین بازی های PS4 2021 بازی Ghost of Tsushima

استودیو ساکرپانچ یکی از استودیوهای قدیمی سونی است. بازیکنان این استودیو را با بازی‌های محبوبSly Cooper و Infamous می‌شناسند. این استودیو برای نسل هشتم پلی‌استیشن به سراغ یک بازی کاملا جدید رفت. بازی Ghost of Tsushima جزو بهترین بازی های PS4 2021 است که گیمرها را به زمان سامورایی‌ها می‌برد.

ارتش مغول‌ها برای تسخیر ژاپن، به جزیره سوشیما حمله می‌کنند تا بتوانند مسیر خود به سمت توکیو را هموار کنند. گیمر در نقش جین ساکای باید با مغول‌ها بجنگد تا اجازه ندهد آنها ژاپن را تسخیر کنند. محیط چشم‌نواز و زیبای جزیره سوشیما جزو یکی از بهترین طبیعت‌های بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. طبیعت بکر بازی باعث خواهد شد گاهی بازیکن دست از ماجراجویی بردارد و مدتی به محیط زیبای این بازی انحصاری خیره شود.

بهترین بازی مبارزه‌ای Guilty Gear Strive بازی - Guilty Gear -Strive

در چند سال گذشته بازی‌های مبارزه‌ای یا فایتینگ طرفداران بسیاری پیدا کرده است. امسال نسخه جدیدی از سری بازی‌های Guilty Gear منتشر شد. بازی Guilty Gear Strive با حفظ نقاط قوت نسخه‌های پیشین خود، توانست یکی از کامل‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای را ارائه کند. مبارزات این بازی بسیار نفسگیر و پر زد و خورد پیش می‌رود. به طوری که، بازیکنان با حالتی میخکوب در حال مبارزه با شخصیت مقابل خود هستند.

شخصیت‌های متنوع بازی، هرکدام مهارت‌های ویژه خود را دارند. یکی از شاخصه‌های مهم این بازی، سختی مبارزات است. گیمرها باید به خوبی مهارت‌ها و فن‌های ویژه بازی را یاد بگیرند تا بتوانند از پس حملات سهمگین رقیب در امان باشند. بازی Guilty Gear Strive بهترین گزینه برای هواداران سبک فایتینگ است و قطعا از تجربه آن لذت خواهند برد.

بازی Resident Evill Village بازی Resident Evil Village

بیشتر گیمرها به خوبی مجموعه ترسناک Resident Evil را می‌شناسند. مدتی است که نسخه هشتم از این بازی منتشر شده است که طرفداران این سری را به وجد آورده است. بازی Resident Evil Village روند خوب نسخه پیشین را ادامه داده است. در این بازی شاهد بازگشت کریس ردفیلد، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های رزیدنت اویل هستیم.

داستان بازی در یک روستای تاریک و ترسناک روایت می‌شود. دشمنان بسیاری در مقابل بازیکن قرار می‌گیرند. شخصیت منفی این نسخه Lady Dimitrescu است که به عنوان یکی از چهار ارباب روستا شناخته می‌شود. بازی RE Village اتمسفر سنگین و هولناکی دارد که بازیکنان هر لحظه در انتظار یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی خواهند بود.

بهترین بازی های PS4 2021 بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales

شرکت سونی با انتشار بازی موفق Marvel's Spider-Man توانست هواداران این ابرقهرمان را هیجان‌زده کند. حال، نسخه مستقل از این سری منتشر شده است که روایتگر داستان مایلز مورالس است. بازی Spider-Man: Miles Morales یک ادامه شایسته از ماجراهای اسپایدرمن است. مایلز مورالس شاگرد پیتر پارکر می‌شود و اصول قهرمانی را از استاد خود آموزش می‌بیند.

داستان بازی ماجرایی جدید از مایلز را روایت می‌کند و اتفاقات جذاب در انتظار گیمر است. مایلز مورالس توانایی و قدرت منحصر بفردی دارد که توانسته یک گیم‌پلی متفاوت از اسپایدرمن را ارائه دهد. بسیار لذتبخش است با کمک تارهای مایلز در سطح شهر نیویورک تاب بخورید و با دشمنان مبارزه کنید.

بهترین بازی نقش آفرینی Persona 5 Strikers بازی Persona 5 Strikers

سری بازی‌های Persona به روایت داستانی قوی و گیم‌پلی درگیرکننده معروف است. بازیPersona 5 Strikers‌ نیز از این قاعده مستثنی نیست و توانسته عملکرد درخشانی داشته باشد. این بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که به عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 2021 شناخته می‌شود.

در بازی P5S، بازیکنان به گروه Phantom Thieves‌ می‌پیوندند تا به ماجراجویی در ژاپن بپردازند. این بازی نسبت به نسخه قبلی تغییر قابل توجهی کرده و محتوای جدیدی را برای بازیکنان فراهم کرده است. بدون شک با تجربه کردن Persona 5 Striker، دیگر نمی‌توانید از بازی کردن آن دل بکنید.

بازی ترسناک Little Nightmares II بازی Little Nightmare II

بازی Little Nightmares از آن دست بازی‌هایی است که تا مدت‌ها در شوک می‌مانید. این بازی ترسناک روایت عجیب و غریبی دارد که اتفاقات شگفت‌انگیزی در آن رخ می‌دهد. حال، مدتی است نسخه دوم از این بازی منتشر شده و نظر مثبت منتقدین را جلب کرده است.

بازی Little Nightmares II روایتگر یک داستان تاریک و نفسگیر است. بازیکنان در طول بازی با ماجراهای غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شوند. محیط‌های بازی به خوبی ترس و وحشت را به بازیکن القا می‌کند. با وجود اینکه این بازی مدت زمان کمی دارد، اما توانسته داستانی منسجم را ارائه دهد. تجربه این بازی به گیمرهایی که به آثار متفاوت و خلاق علاقه دارند، توصیه می‌شود.

بازی دو نفره It Takes Two بازی It Takes Two

استودیو Hazelight یکی از سازندگان پیشرو در بازی‌های دونفره است. آنها با ارائه بازی ‌A Way Out ثابت کردند بازی‌های co-op همچنان زنده هستند. این استودیوی خلاق امسال بازیIt Takes Two را منتشر کرده است. این بازی همانند بازی قبلی این استودیو دارای داستانی جذاب و گیم‌پلی تعاملی است.

بازیکنان فقط می‌توانند بازی It Takes Two را به صورت دونفره تجربه کنند. به طوری که، یکی از گیمرها بازی را خریداری می‌کند و به همراه دوست خود به تجربه بازی می‌پردازد. پازل‌های سرگرم‌کننده، محیط زیبا و روایت داستانی روان بازی موجب شده است گیمرهای بسیاری سراغ این بازی خوش‌ساخت بروند.

بازی Hitman III برای PS4 بازی Hitman III

گیمرهای قدیمی به خوبی مأمور ۴۷ را می‌شناسند. شخصیتی که قصد ترور افراد مختلفی را دارد و به خوبی برای این کار آموزش دیده است. اخیرا سومین نسخه از ریبوت بازی Hitman منتشر شده است که توانسته رضایت هواداران این سری را جلب کند.

بازی Hitman III با رفع کردن ایرادات نسخه‌های پیشین خود، تبدیل به کامل‌ترین بازی این مجموعه شده است. در این بازی مراحل و نقشه‌های مراحل بزرگ‌تر شده است. بازیکنان راه‌ها و روشهای بیشتری برای انجام مأموریت‌ها دارند. تجربه این بازی به علاقه‌مندان به سبک مخفی‌کاری به شدت توصیه می‌شود. بهترین بازی های PS4 2021

بازی The Last of Us Part II

بدون شک استودیو ناتی‌داگ جزو بهترین استودیوهای صنعت بازی‌سازی محسوب می‌شود. این استودیوی خلاق با ارائه بازی‌های داستان‌محور توانسته تحول بزرگی در این صنعت ایجاد کند. بازیThe Last of Us Part II روایتگر ادامه ماجراجویی‌های الی و جوئل است. روایت خاص داستان بازی موجب شده است بسیاری از استودیوها از این بازی الگوبرداری کنند.

بازی TLOU Part 2 یکی از بازی‌های انحصاری و خوش‌ساخت پلی‌استیشن 4 است که هر گیمری باید این بازی را تجربه کند. محیط زیبا و چشم‌نواز، روایت داستانی فوق‌العاده و گیم‌پلی روان بازی باعث شده است این بازی جوایز بسیاری را کسب کند.

نظر شما درباره بازی‌های معرفی شده برای کنسول PS4 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر