به‌روزرسانی 1.06 بازی Cyberpunk 2077 برای رفع مشکل بازی‌های ذخیره شده

رسانه کلیک - بازی Cyberpunk 2077 که در هفته پیش خبر وجود باگ در آن را منتشر کردیم امروز یک به‌روزرسانی جدید به نام به‌روزرسانی 1.06 را برای رفع این مشکلات منتشر کرده است.

به‌روزرسانی 1.06 بازی Cyberpunk 2077 برای رفع مشکل بازی‌های ذخیره شده

Cyberpunk 2077 هنوز در حال رفع اشکالات وحشتناک (و خنده دار) خود است ، اما توسعه دهنده این بازی، استودیوی CD Projekt Red در حال از بین بردن سریع تر باگ ها است: به روز رسانی 1.06 این بازی با حجم ۸ مگابایت که به منظور رفع اشکالات، امروز منتشر شده است، باعث می‌شود کامپیوتر شما در ذخیره بازی‌ها دچار مشکل نشود.

در بازی نسخه کنسول ، به دلیل "بهبود مدیریت و ثبات حافظه"، بازی همچنین باید "خرابی کمتری" داشته باشد و شخصیت‌های بازی دیگر در میانه بازی ناپدید نخواهند شد.

در تاریخ 13 دسامبر، این شرکت با وعده "دو به‌روزرسانی برای رفع اشکالات نرم‌افزاری بازی، به بحث و جدال در مورد وضعیت ناتمام بازی پرداخت ، اما همچنین گفت که برای رفع اشکالات و خرابیها به روزرسانی را در اسرع وقت منتشر می‌کند. ما یک پچ 1.04 دریافت کردیم که احتمال توقف بازی را در 11 دسامبر برطرف می‌کرد ، یک پچ 1.05 در 18 دسامبر که بسیاری از اشکالات را از بین برد و اکنون به‌روزرسانی 1.06 بازی Cyberpunk 2077 پنج روز بعد از آخرین به‌روزرسانی.

اگرچه این شرکت به بازیکنانی که می‌خواهند بازی را پس دهند، بازپرداخت پرداخت کرده است ، اما به نظر نمی‌رسد که در موفقیت کلی بازی تأثیر بگذارد: Cyberpunk 2077 بیش از 13 میلیون نسخه فروخت حتی با کسر خریداران پشیمان شده، این مبلغ بیش از مقدار بودجه توسعه هشت ساله و مبارزات بازاریابی این بازی هم بوده است. .

ارسال نظر