آموزش تبدیل گوشی به دسته پلی استیشن

گاهی پیش می‌آید که برای بازی کردن به یک دسته اضافه نیاز پیدا می‌کنید. با تبدیل گوشی به دسته پلی استیشن می‌توان این نیاز را فراهم کرد. امکانی مهم که قابلیت‌های زیادی به همراه دارد.

آموزش تبدیل گوشی به دسته پلی استیشن

آموزش تبدیل گوشی به دسته پلی استیشن

در یک روز تعطیل با دوستان خود دورهم جمع شده‌اید تا باهم بازی کنید. اما نبود کنترلر برای بازی کردن مشکلی برای شما ایجاد می‌کند. خوشبختانه کنسول پلی‌استیشن امکانی فراهم کرده که می‌توان گوشی موبایل را به دسته تبدیل کرد.

اپلیکیشن Remote Play دارای امکان تبدیل گوشی به دسته پلی استیشن است. این برنامه کاربردی در واقع توسط توسعه‌دهندگان پلی‌استیشن طراحی شده است. در ادامه به نحوه تبدیل گوشی به دسته پلی استیشن می‌پردازیم.

تبدیل گوشی به دسته پلی استیشن اپلیکیشن ریموت پلی برای بازی کردن در گوشی

اپلیکیشن Remote Play و امکان تبدیل به دسته

ابتدا اپلیکیشن ریموت پلی را از فروشگاه گوگل‌پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید. برای استفاده از این برنامه، باید کنسول پلی‌استیش ۴ یا PS5 را با گوشی خود تنظیم کنید. برای انجام این کار، کنسول خود را روشن کنید.

در داخل کنسول به بخش Settings بروید. در این بخش گزینه Remote Play Connection را انتخاب کنید. در این قسمت تیک Enable Remote Play را بزنید تا بتوانید از طریق اپلیکیشن به کنسول متصل شوید.

در ادامه اپلیکیشن Remote Play را باز کنید و وارد اکانت PSN (پلی‌استیشن) خود شوید. لازم به ذکر است، برای ورود به اپلیکیشن از اکانتی که با آن بازی می‌کنید استفاده کنید. حالا باید کنسول را به گوشی موبایل خود وصل کنید.

تبدیل گوشی به دسته پلی استیشن تنظیمات کنسول برای اتصال به ریموت پلی

برای وصل شدن باید از یک اینترنت واحد استفاده کنید. حداقل سرعت اینترنت باید ۵ مگابیت بر ثانیه باشد. سرعت ۱۲ مگابیت بر ثانیه ایده‌آل‌ترین گزینه برای تبدیل گوشی به دسته پلی استیشن است.

حالا روی گزینه Connect to PS4 کلیک کنید. در کنسول نیز در قسمت Remote Play Connection کدی وجود دارد. کد را در داخل اپلیکیشن وارد کنید تا کار اتصال به گوشی آغاز شود. پس از مدت کوتاهی گوشی شما تبدیل به دسته پلی‌استیشن می‌شود.

در صفحه نمایش گوشی نیز تصویر کنسول استریم می‌شود که می‌توانید بازی را از داخل موبایل نگاه کنید. اپلیکیشن Remote Play دارای قابلیت بازی کردن از طریق گوشی هم است. بنابراین، شما علاوه بر تبدیل گوشی به دسته، می‌توانید بازی‌های مختلف را انجام دهید.

ارسال نظر