آموزش ترفندهای کالاف دیوتی موبایل | پیشرفت در انجام ندای وظیفه

رسانه کلیک – در این مطلب می‌خواهیم ترفندهای کالاف دیوتی موبایل را آموزش دهیم. این ترفندها کمک بسزایی در پیشرفت بازیکنان و گرفتن پاداش‌های ویژه خواهد کرد.

آموزش ترفندهای کالاف دیوتی موبایل | پیشرفت در انجام ندای وظیفه

شرکت اکتیویژن دو سال پیش بازی Call of Duty Mobile را برای گوشی‌های موبایل منتشر کرد. این بازی از همان روزهای اول انتشار خود مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. اکتیویژن تاکنون پشتیبانی ویژه‌ای از بازی کالاف دیوتی موبایل کرده است.

در این مطلب قصد داریم ترفندهای کالاف دیوتی موبایل را آموزش دهیم تا بتوانید به خوبی پیشرفت کنید، چالش‌ها را با قدرت پشت سر بگذارید و پاداش‌های مهم بازی Call of Duty Mobile را دریافت کنید.

نقشه بازی کالاف دیوتی موبایل نمایی از نقشه بازی کالاف دیوتی

تمامی‌ نقشه‌ها را بازی کنید

نقشه‌های نسخه موبایل Call of Duty، در واقع همان نقشه‌های معروف نسخه‌های کنسولی این سری هستند. بنابراین، کسانی که نسخه‌های کنسولی را تجربه کرده باشند، به خوبی با شرایط نقشه‌ها آشنا هستند. برای اینکه بتوانید تسلط بالایی در بازی داشته باشید، تمامی نقشه‌های موجود در کالاف دیوتی موبایل را تجربه کنید.

هر نقشه فضای متفاوت و منحصر بفردی دارد. بنابراین، به تمامی فضاهای هر نقشه سر بزنید و نقاط مهم و استراتژیک را پیدا کنید. این روش برای افرادی که با اسلحه اسنایپر بازی می‌کنند بسیار کمک‌کننده خواهد بود. البته، شناسایی نقاط مهم نقشه‌ها می‌تواند برای ضدحملات و به دام انداختن دشمن بسیار مفید باشد.

تنظیمات بازی Call of Duty Mobile تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

بهترین تنظیمات بازی را انتخاب کنید

یکی از ویژگی‌های مثبت بازی Call of Duty Mobile، تنظیمات متنوع و عالی برای کنترل کردن شخصیت است. برای تجربه بهتر و روان‌تر بازی، تنظیمات مورد نظر خود را برای سیستم کنترل کردن کاراکتر انجام دهید. برای این کار، به بخش Settings بازی و تب Controls بروید.

این تنظیمات شامل چینش دکمه‌های شلیک اسلحه، جایگذاری دکمه‌های ریلود و نارنجک و دکمه مخصوص حرکت شخصیت می‌شوند. همچنین،‌ شما می‌توانید سرعت حرکت دوربین را تنظیم کنید. این کار می‌تواند در زمان نشانه‌گیری و شلیک به شما کمک کند.

برای اینکه بتوانید در کنترل شخصیت خود مسلط شوید، به بخش Practice vs AI بازی مراجعه کنید. در این بخش می‌توانید سیستم کنترلی تنظیم شده خود را تست کنید.

خرید بتل پس Call of Duty بتل پس بازی Call of Duty Mobile

اشتراک Battle Pass را خریداری کنید

یکی از ترفندهای کالاف دیوتی موبایل برای پیشرفت، خرید اشتراک Battle Pass بازی است. اگر از آن دست گیمرهایی هستید که به صورت روزانه این بازی را تجربه می‌کنید؛ بهتر است این اشتراک را خریداری کنید. این اشتراک امکانات زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

اشتراک بتل پس بازی Call of Duty Mobile دارای پاداش‌هایی چون اسکین، شخصیت‌های انحصاری، ایموت‌های شخصیت و سکه‌ است. این اشتراک به صورت فصلی است و با قیمت ۱۰ دلار در دسترس قرار دارد. با خرید بتل پس، ۱۲ تایر ویژه بازیکن در نظر گرفته می‌شود. بازیکن با کسب امتیاز در هر بازی، به مرور تایرهای دوازده‌گانه را باز و پاداش‌های ویژه آن به همراه cp را کسب می‌کند.

امتیاز cp در اصل برای پیشرفت بازیکن است که به مرور به آن افزوده می‌شود. بازیکنان می‌توانند با جمع کردن cp کافی، بتل پس فصل بعدی را به رایگان دریافت کنند. زمانبندی فصل‌ها به گونه‌ای است که گیمرها وقت کافی برای باز کردن ۱۲ تایر را دارند. ناگفته نماند، بازیکنان برای دریافت بتل پس فصل بعد، نباید CP خود را هزینه کنند.

تنظیمات اسلحه‌های کال آف دیوتی بخش Loadout بازی

تمام loadout خود را شخصی‌سازی کنید

برای اینکه در بازی‌ها عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشید، تمام Loadout خود را شخصی‌سازی کنید. لوداوت‌ها در اصل کیف اسلحه شما هستند که در هر مسابقه از آن استفاده می‌کنید. این کیف‌ها شامل یک اسلحه سنگین، یک اسلحه سبک، نارنجک و چاقو می‌شود.

بازی کالاف دیوتی موبایل این اجازه را به شما می‌دهد که اسلحه مورد نظر خود را تنظیم و شخصی‌سازی کنید. هر نقشه اسلحه مخصوص به خود را لازم دارد. بنابراین، متناسب با هر نقشه Loadout مورد نظر خود را شخصی‌سازی کنید تا بتوانید از اسلحه‌های مناسب در مسابقات استفاده کنید.

به عنوان مثال، در نقشه Nuketown به یک اسلحه قدرتمند اما با برد نزدیک نیاز دارید. برای همین، خوب است که از اسلحه‌های دسته SMG استفاده کنید. شما به مرور با اسلحه‌ها و نقشه‌ها آشنا می‌شوید و می‌توانید لود‌اوت‌های قدرتمندی را برای خود آماده کنید.

گیم‌پلی بازی Call of Duty: Mobile گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل

بازی‌های غیررتبه‌ای را انجام دهید

مسابقات غیررتبه‌ای یا Non-Ranked یکی از بهترین گزینه‌ها برای پیشرفت بازیکنان است. یکی از نکات مهم این مسابقات، حضور روبات‌ها هستند. به عبارتی، بعضی اوقات پیش می‌آید که بازیکن کافی در بازی وجود ندارد؛ بنابراین، بازی برای پر شدن تعداد بازیکنان از روبات استفاده می‌کند.

روبات‌ها درجه سختی پایین‌تری نسبت به بازیکنان واقعی دارند. پس، بهترین فرصت است که گیمر در این مسابقات شرکت کند تا بتواند با کشتن روبات‌ها امتیاز کسب کند. بهترین زمان برای انجام مسابقات غیررتبه‌ای، وقتی است که یک آپدیت برای بازی منتشر می‌شود.

به دلیل اینکه تعدادی از بازیکنان هنوز بازی را آپدیت نکرده‌اند، تعداد روبات مسابقات افزایش پیدا می‌کند. مسابقات Non-Ranked یک مزیت مثبت دیگر نیز دارد. به خاطر حضور روبات‌ها، شما می‌توانید کاور گرفتن و تیراندازی با اسلحه‌های مختلف را در این مسابقات تمرین کنید.

اسکوراستریک‌های کال آو دیوتی اسلحه‌های ویژه بازی

همیشه از Scorestreaks استفاده کنید

در کال آف دیوتی موبایل، اگر یک تعداد دشمن را پشت سرهم بکشید، یک آپشن به اسم Scorestreak در اختیار شما قرار می‌دهد. این اسکوراستریک‌ها یک اسلحه ویژه هستند که می‌تواند شمار کشته‌ها یا به اصطلاح Kill بازیکنان را افزایش دهد. بنابراین سعی کنید از این اسلحه ویژه در مسابقات استفاده کنید. استفاده از این اسلحه امتیاز زیادی برای گیمر خواهد داشت.

اسلحه‌های ویژه Scorestreak از تنوع بالایی برخوردار است و با افزایش سطح بازیکن، اسلحه‌های جدیدی برای گیمر باز می‌شود. برای انتخاب و استفاده از آنها می‌توانید به بخش Loudout حساب کاربری خود مراجعه کنید.

نقطه امن در نقشه بازی پیدا کردن نقطه امن بازی

نقطه امن خود در نقشه را پیدا کنید

نقطه امن در نقشه برای هر بازیکنی متفاوت است. برای یک بازیکن که اسنایپر استفاده می‌کند، طبقه دوم یک ساختمان نقطه امن محسوب می‌شود. یا برای گیمری که از ماشین‌گان استفاده می‌کند، کاور گرفتن در پشت یک بلوکه سیمانی نقطه امن تلقی می‌شود.

بنابراین، زمانی که در نقشه‌ بازی حضور دارید، نقطه امنی که می‌توانید به راحتی به دشمنان شلیک کنید را پیدا کنید. سپس با قرار گرفتن در آنجا، شروع به تیراندازی به دشمنان کنید. این روش می‌تواند امتیازات و پاداش‌های زیادی را برای شما ایجاد کند.

ترفندهای کالاف دیوتی موبایل یکی از اسلحه‌های داخل بازی

از اسلحه‌هایی با سرعت بالا استفاده کنید

بعضی مواقع اسلحه‌هایی با برد نزدیک نمی‌تواند به گیمر کمک کند. توصیه می‌شود در مسابقات مانند Team Deathmatch از اسلحه‌هایی با سرعت بالا استفاده کنید. این اسلحه‌ها به دلیل داشتن تیر زیاد، می‌تواند در کشتن بازیکنان حریف کاربردی باشند.

ناگفته نماند، حواستان به تعداد تیرهای اسلحه‌تان باشد، چون ممکن است در مواقع ضروری دچار کمبود تیر شوید. همچنین، به هیچ وجه از کدهای تقلب برای بی نهایت کردن اسلحه در کالاف دیوتی استفاده نکنید. شرکت اکتیويژن قوانین سفت و سختی برای بازیکنان متقلب در نظر گرفته است. بنابراین، ممکن است این کمپانی حساب کاربری شما را برای همیشه مسدود کند.

نظر شما درباره بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟ شما از کدام یک از این ترفندها استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر