سایت توییچ به صورت کامل هک شد

بر اساس گزارشات منتشر شده، سایت توییچ به طور کامل هک شده است. یک هکر ناشناس تمام اطلاعات این سایت را فاش کرده‌ و در دسترس عموم قرار داده‌ است.

سایت توییچ به صورت کامل هک شد

توییچ هک شد

سرویس استریم بازی توییچ لحظاتی پیش به صورت کامل هک شد. سایت خبری VGC گزارش داده است که Twitch مورد حمله هکرها قرار گرفته است. طبق این گزارش، یک هکر ناشناس به تمامی کدها و داده‌های مهم این سایت دسترسی پیدا کرده است.

این هکر مدعی شده است تاکنون موفق شده اطلاعات سورس کد، اطلاعات پرداختی کاربران از سال ۲۰۱۹، اطلاعات کاربران اپلیکیشن موبایل، دسکتاپ و کنسول و چندین مورد دیگر از سایت توییچ را به دست بیاورد. او پس از استخراج داده‌ها، اطلاعات را در یک فایل ۱۲۵ گیگابایتی قرار داده و در تورنت منتشر کرده است.

برخی از کاربران این فایل را در تورنت مشاهده کرده‌اند، اما به خاطر اطلاعات و پسورد‌های رمزگذاری‌ شده داده‌ها اقدام به باز کردن فایل نکرده‌اند. این ریسک بزرگی است که این فایل پرحجم دارای یک بدافزار خطرناک باشد.

کاربران توییچ برای در امان ماندن اطلاعات کاربری خود، هر چه سریع‌تر اقدام به تغییر پسورد خود کنند. همچنین، گیمرها قابلیت تأیید دو مرحله‌ای اکانت خود را فعال کنند تا از دسترسی اطلاعات هکرها جلوگیری شود.

با توجه به دسترسی کامل هکر ناشناس به داده‌های مهم توییچ، این احتمال وجود دارد در ساعات آینده، این هکر دست به افشای اطلاعات جدیدی بزند. بنابراین، کار او هنوز با سایت توییچ تمام نشده است و این سرویس لحظات سختی را تجربه می‌کند.

به هرحال کاربران از تغییر پسورد و ایجاد امنیت بیشتر به اطلاعات کاربری خود غافل نشوند. به خصوص کاربرانی که اطلاعات پرداختی و حساب بانکی خود را در این سایت به ثبت رسانده‌اند. به احتمال فراوان، این هک بزرگ به دلیل اعتراض به سواستفاده سرویس توییچ از برخی اطلاعات کاربران بوده است.

نظر شما درباره هک شدن توییچ چیست؟ آیا شما از این سرویس استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر