جزئیات بازی Hogwarts Legacy منتشر شد | جهان هری‌ پاتر شما را فرا می‌خواند

استودیو Avalanche پس از مدت‌ها جزئیات بازی Hogwarts Legacy را منتشر کرد. این بازی در جهان هری‌ پاتر روایت می‌شود. گیمرها در این بازی وارد ماجراجویی‌های جذابی خواهند شد.

جزئیات بازی Hogwarts Legacy منتشر شد | جهان هری‌ پاتر شما را فرا می‌خواند

جزئیات بازی Hogwarts Legacy منتشر شد

استودیو Avalanche پس از معرفی رسمی Hogwarts Legacy در سکوت خبری فرو رفت. این بازی یک اثر نقش‌آفرینی است که ماجراهای مختلفی در جهان هری پاتر رخ می‌دهد. حالا پس از مدت‌ها انتظار، جزئیات بازی Hogwarts Legacy برای علاقه‌مندان به این مجموعه منتشر شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازیکنان شخصیت مورد نظر خود را می‌سازند. سپس وارد مدرسه جادو هاگوارتز می‌شوند تا جادوگری را آموزش ببینند. اتفاقات بازی Hogwarts Legacy به صورت کامل بر اساس کتاب‌های هری پاتری نیست. بلکه استودیو آوالانچ ترکیبی از اتفاقات داخل کتاب را به همراه ماجراهای جدیدی را برای بازیکنان فراهم کرده‌اند.

جزئیات بازی Hogwarts Legacy تعیین کلاس جادوگر برای شرکت در مدرسه جادو

در واقع سازندگان امکان سفر به جهان اسرارآمیز هاگوارتز را برای گیمرها به وجود آورده‌اند. در این جهان گیمرها داستان جدیدی را تجربه می‌کنند. با جاروی جادویی به گشت و گذاری در هاگوارتز می‌پردازند. همچنین، کوئست‌های جذابی را برای ارتقای سطح شخصیت خود انجام می‌دهند.

جزئیات گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy

استودیو آوالانچ سیستم مبارزه‌ای جذابی را برای هاگوارتز لگسی طراحی کرده است. به طوری که گیمر به خوبی حس جادوگری را در طول بازی احساس خواهد کرد. سیستم مبارزات بازی شامل وِردهای جادویی، ارتقا قدرت جادو و مبارزات ساده می‌شود. در ویدیویی پایین می‌توانید مبارزات داخل بازی را مشاهده کنید:

طبق جزئیات بازی Hogwarts Legacy، این بازی دارای چهار کلاس اصلی جادوگران مثل اسلایترین و گریفیندور است. بازیکنان با شناخت کلاس مورد نظر خود وارد مدرسه جادو می‌شوند. در کنار آموزش‌های جذاب جادوگری، اتفاقات مختلفی برای بازیکن رخ می‌دهد که باید به مبارزه با دشمنان بروند.

توسعه‌دهندگان بازی به جز محیط وسیع هاگوارتز، مناطق دیگری نیز در بازی هاگوارتز لگسی طراحی کرده‌اند. بنابراین، گیمرها با یک جهان وسیع و بکر روبرو خواهند شد که در هر نقطه آن اتفاقات چالش‌برانگیز و غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد. همچنین، محیط بازی بر اساس ترم تحصیلی، دچار تغییرات فصلی می‌شود.

بازی هاگوارتز لگسی دارای چهار کلاس اصلی جادوگران مثل اسلایترین و گریفیندور است. بازیکنان با شناخت کلاس مورد نظر خود وارد مدرسه جادو می‌شوند. در کنار آموزش‌های جذاب جادوگری، اتفاقات مختلفی برای بازیکن رخ می‌دهد که باید به مبارزه با دشمنان بروند. جهان تماشایی بازی هاگوارتز لگسی

تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy

بر اساس جزئیات بازی Hogwarts Legacy، ماجراهای داستانی آن به صورت تک‌نفره انجام می‌شود. گفتنی‌ است، این بازی بدون هیچ سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و مایکروترنزکشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی هاگوارتز لگسی در تعطیلات سال ۲۰۲۲ (آذر - دی ۱۴۰۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و پی‌سی منتشر خواهد شد. همچنین، شایعاتی مبنی برا انتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ وجود دارد که توسط توسعه‌دهندگان تأیید نشده است.

نظر شما درباره جزئیات بازی Hogwarts Legacy چیست؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حجم ویدیو: 19.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03 | دانلود ویدیو
ارسال نظر