دسترسی به رابط کاربری جدید در بروزرسانی اکتبر Xbox One

رسانه کلیک – در بروزرسانی اکتبر Xbox One ، ظاهر و طرح بندی رابط کاربری جدید مایکروسافت تغییر پیدا کرده و کاربرد آن برای کاربران آسان تر شده است. در ادامه با بررسی این تغییرات همراه ما باشید.

دسترسی به رابط کاربری جدید در بروزرسانی اکتبر Xbox One

هنوز یک ماه تا عرضه ایکس باکس های سری X و S به بازار باقی مانده، اما تجربه نرم افزاری آن ها روی ایکس باکس وان امکان پذیر شده است. مایکروسافت در ماه اوت، از رابط کاربری Xbox یکپارچه خود رونمایی کرده و ظاهر آن ها را در اپلیکیشن های موبایل، کامپیوترهای شخصی و کنسول ها به نمایش گذاشته است. این غول تکنولوژی به تازگی بروزرسانی اکتبر را برای Xbox One عرضه کرده و برخی از جنبه های رابط کاربری را در آن تغییر داده است.

به لطف بروزرسانی اکتبر Xbox One با معرفی گوشه های مورب و آیکون های سبک دار جدید، ظاهر و حس تازه ای به این کنسول بخشیده شده است. بخش activity Feed کمی متفاوت شده، و طرح بندی صفحه راهنمایی به نحوی تغییر یافته که تعویض بین داشبورد، بازی ها و اپلیکیشن ها را ساده تر می کند. فروشگاه Xbox نیز بروز شده و کاربرد سریع تر و ساده تری پیدا کرده است.

بدین ترتیب کاربران بالاخره می توانند ویدیوهای آزاردهنده با پخش خودکار را خاموش کرده و بازی خود را به شیوه ای روان تر اجرا کنند. به عنوان یکی از مهم ترین تغییرات اعمال شده در بروزرسانی اخیر، می توان به افزودن صندوق اطلاع رسانی های جدید اشاره کرد. این صندوق تمام هشدارها، دعوتنامه های بازی و اطلاع رسانی های پیام را در یک مکان جمع آوری می کند.

طبق گزارش مایکروسافت، راه اندازی کنسول جدید بسیار آسان بوده و بسیاری از گیمرهای ایکس باکس بابت این موضوع ابراز خرسندی خواهند کرد. تم های پروفایل جدیدی با بروزرسانی اکتبر Xbox One در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد. در ضمن، جدیدترین لیست آیتم های بکار رفته، حالا دارای تنظیمات و فروشگاه مایکروسافت بوده که امکان انتقال به آن ها را ساده تر می کند.

ارسال نظر