راهنمای بازی فورتنایت برای حرفه ای شدن | قسمت دوم

برای حرفه ای شدن در فورتنایت باید به یکسری نکات مهم توجه کرد. اگر این ترفندها را رعایت کنید، بدون شک به یک گیمر خوب در این بازی تبدیل می‌شود. راهنمای بازی فورتنایت کمک بسیاری در برنده شدن گیمرها می‌کند.

راهنمای بازی فورتنایت برای حرفه ای شدن | قسمت دوم

راهنمای بازی فورتنایت برای حرفه‌ای شدن

بازی فورتنایت جزو آثار هیجان‌انگیزی است که در هر رقابتی، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد. به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن شرایط، گیمرها علاقه زیادی به تجربه این بازی دارند. به همین دلیل، بازیکنان دوست دارند برنده شوند.

برای رسیدن به Victory Royale، گیمرها باید به یکسری نکات مهم توجه کنند. در قسمت اول از راهنمای بازی فورتنایت ، ترفندهای مهمی گفته شد تا میزان تسلط گیمر در محیط بازی بالا برود. در این قسمت، به موارد مهمی در حین بازی اشاره می‌کنیم که می‌تواند شانس برنده شدن بازیکنان را افزایش دهد.

تمرکز کردن در فورتنایت تمرکز کامل بر تمام محیط بازی

به صداهای محیط دقت کنید

توصیه می‌شود برای تجربه بازی فورتنایت، از هدفون استفاده کنید. با استفاده از هدفون یا هدست، به تمامی صداهایی که در بازی شنیده می‌شود اشراف خواهید داشت. با این روش، صدای شلیک گلوله و ماشین‌ها را می‌شنوید و می‌توانید جهت حضور دشمن را تشخیص دهید.

تمرکز کامل روی محیط و توجه کردن به صداها می‌تواند شما را در یک موقعیت حمله مناسب قرار دهد. زمانی که صدای پای دشمن را شنیدید، در یک محل مناسب کاور بگیرید. جایی که برای نشانه‌گیری مناسب باشد. همچنین، تله گذاشتن هم ایده خوبی برای از بین بردن دشمنان است.

ناگفته نماند، اگر به صورت تیمی فورتنایت بازی می‌کنید، سعی کنید در طول بازی به خصوص موقعیت‌های حساس کمتر با دوستان خود صحبت کنید. صحبت کردن مداوم باعث می‌شود تمرکزتان در بازی را از دست بدهید.

راهنمای بازی فورتنایت نحوه تیراندازی به سمت دشمن

هنگام تیراندازی ثابت نایستید

زمان درگیری با دشمنان، بزرگ‌ترین اشتباه ثابت شلیک کردن به سمت دشمن است. با این کار، شما بهترین موقعیت ممکن برای کشته شدن توسط دشمن را ایجاد می‌کنید. هنگامی که با دشمن روبرو شدید، به صورت ایستاده یا نشسته حرکت کنید. همانطور که حرکت می‌کنید، شروع به تیراندازی کنید.

زمان شلیک کردن ثابت نباشید، به صورت زیگزاگی به سمت جلو یا طرفین خود حرکت کنید. با این کار دشمن نمی‌تواند هدفگیری مناسبی برای شلیک کردن داشته باشد. همچنین، زمانی که خشاب اسلحه تمام شد، موقع ریلود کردن به صورت مداوم بپرید و حرکت کنید تا تمرکز دشمن را برهم بزنید.

برای اینکه هنگام حرکت کردن تیراندازی خوبی داشته باشید، این روش را بسیار تمرین کنید. با تمرین کردن شرایط تیراندازی در موقعیت‌های گوناگون را به خوبی یاد می‌گیرید.

آرامش هنگام درگیری فورتنایت آرامش هنگام درگیری

زمان درگیری آرامش خود را حفظ کنید

مهم‌ترین راهنمای بازی فورتنایت حفظ آرامش و واکنش سریع به اتفاقات بازی است. این بازی در کنار سرعت، بازی ذهن هم است. شما علاوه بر اینکه باید سرعت مناسبی در موقعیت‌های گوناگون داشته باشید، باید آرامش خود را زمان درگیری حفظ کنید.

شتاب‌زده حمله کردن سمت دشمن و کاور نگرفتن یک شکست بزرگ محسوب می‌شود. بنابراین، هنگامی که در حال درگیری با دشمنان هستید آرامش خود را حفظ کنید. بهترین تصمیم ممکن برای از بین بردن دشمنان را بگیرید. سپس با تمرکز کامل به سمت دشمن حمله کنید.

فراری‌های فورتنایت زنده نمی‌مانند! فراری‌ها زنده نمی‌مانند!

به سمت دشمنان فراری بروید

هنگام درگیری متوجه می‌شوید که دشمن عقب‌نشینی می‌کند و پا به فرار می‌گذارد. این بدین معنی است که حریف ترسیده یا تیر کافی برای ادامه مبارزه ندارد. او برای تجدید قوا عقب‌نشینی کرده تا مهمات برای اسلحه خود پیدا کند. از فرار کردن و دوری او غافل نشوید.

زمانی که با این صحنه مواجه شدید، به سمت دشمن حرکت کنید و تلاش کنید او را از بین ببرید. با این کار یک کیل به حساب خود ثبت کرده‌اید و می‌توانید از لوت‌های او بهره‌مند شوید. ناگفته نماند، از زیادی نزدیک شدن به او احتیاط کنید. چون ممکن است با استفاده از کلنگ خود شما را بزند و ورق به نفع دشمن برگردد.

قابلیت Replay فورتنایت از قابلیت Replay غافل نشوید

از قابلیت Replay برای آنالیز بازی خود استفاده کنید

قابلیت Replay این امکان را به بازیکنان می‌دهد که بازی خود را تماشا کنند. این روش برای ثبت لحظات جالب و هیجان‌انگیز بازیکنان تعبیه شده است. اما این قابلیت یک مزیت ویژه برای حرفه ای شدن در فورتنایت هم دارد.

پس از هر بار که در بازی کشته شدید، با قابلیت Replay لحظه کشته شدن خود را تماشا کنید. بررسی کنید به چه صورت این اتفاق افتاده است. نقاط ضعف و قوت خود را در طول بازی پیدا کنید. سپس با تمرین کردن، نقاط ضعف خود را برطرف کنید. این روش کمک بسزایی در بهبود عملکرد شما در فورتنایت می‌کند.

تجربه بازی پرو گیمرها تجربه بازی پرو گیمرها

بازی حرفه‌ای‌ها را تماشا کنید

بازیکنان حرفه‌ای فورتنایت به صورت روزانه این بازی را تجربه می‌کنند. این گیمرها به دلیل تجربه مداوم، با تمام مکانیزم‌های بازی آشنا هستند. به طوری که، آنها می‌دانند در لحظات مختلف چه واکنشی را نسبت به موقعیت خود نشان دهند.

بنابراین، در سایت‌های توییچ یا یوتوب به تماشای بازی گیمرهای حرفه‌ای فورتنایت بنشینید. آنها معمولا سعی می‌کنند تجربیات خود را برای تازه‌ واردها در میان بگذارند. بازیکنان مثل نینجا یا DrLupo از جمله گیمرهای حرفه‌ای و شناخته شده فورتنایت هستند.

با تماشای نحوه بازی آنها، شما با مکانیزم‌ها و نکات کمتر شناخته شده بازی آشنا می‌شوید. پس از تماشای ویدیوها، تکنیک‌هایی که یاد گرفته‌اید را تمرین کنید تا بتوانید به بازی مسلط شوید.

ارسال نظر