راهنمای بازی Halo Infinite | چگونه در بخش چندنفره حرفه ای شویم؟

بازی هیلو اینفینیت بخش چندنفره جذاب و پرهیجانی دارد. تنوع نقشه‌ها و اسلحه‌ها باعث شده گیمرها از این بازی استقبال کنند. راهنمای بازی Halo Infinite به بازیکنان کمک می‌کند که در بخش چندنفره پیشرفت کنند.

راهنمای بازی Halo Infinite | چگونه در بخش چندنفره حرفه ای شویم؟

راهنمای بازی Halo Infinite

بدون شک سری بازی‌های Halo بزرگ‌ترین فرنچایز ایکس‌باکس است. به طوری که با شنیدن نام این کنسول، چهره مسترچیف و کورتانا در خاطرمان ظاهر می‌شود. سری بازی‌های هیلو تحول بزرگی در سبک شوتر اول شخص ایجاد کرد و تاکنون شاهد انتشار بازی‌هایی هستیم که از این مجموعه الگو گرفته‌اند.

اگر داستان جذاب و بی‌نظیر Halo را کنار بگذاریم، بخش چندنفره این بازی توانسته گیمرهای بسیار زیادی را به خود جذب کند. این بخش حالت‌ها و نقشه‌های متنوعی دارد که توانسته بازیکنان را به خوبی سرگرم کند.

بازی Halo Infinite که اخیرا منتشر شده، در دو بخش کمپین و چندنفره توانسته رضایت منتقدین و بازیکنان را جلب کند. برای انجام بخش مولتی پلیر بازی باید به یکسری نکات توجه کرد. راهنمای بازی Halo Infinite به بازیکنان کمک می‌کند که در این بخش پیشرفت کنند و به سطح بالایی برسند. در ادامه به بیان این نکات می‌پردازیم.

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش حل مشکل کرش کردن هیلو اینفینیت در پی سی

راهنمای بازی Halo Infinite با مکانیزم‌های جدید بازی آشنا شوید

حالت تمرینی را به طور کامل انجام دهید

گیم‌پلی بازی هیلو اینفینیت نسبت به نسخه‌های پیشین خود دچار تغییرات گسترده‌ای شده است. استودیو 343Industries مکانیزم‌های جدیدی به بازی اضافه کرده‌ است که توانسته گیم‌‌پلی بازی را پویا کند. بنابراین، گیمرها باید حالت تمرینی بازی هیلو اینفینیت را انجام دهند.

در کنار تغییرات گیم‌پلی، اسلحه‌های جدیدی به بازی اضافه شده است. گیمرها می‌توانند در حالت تمرینی از اسلحه‌ها استفاده کنند و با نحوه شلیک کردن آنها آشنا شوند. هرچقدر با مکانیزم‌های گیم‌پلی و اسلحه‌ها آشنایی داشته باشید، در طول بازی شرایط بهتری برای مبارزه با حریف خواهید داشت.

یاد گرفتن مهارت‌ها و آیتم‌های مختلف هیلو اینفینیت شانس شما را برای پیشرفت در بخش چندنفره افزایش می‌دهد. پس حتما به حالت تمرینی این بازی توجه کنید و سعی کنید با تمام ویژگی‌های گیم‌پلی هیلو اینفینیت آشنا شوید.

راهنمای بازی Halo Infinite تنظیمات مناسب برای کنترلر ایکس‌باکس

کنترلر ایکس‌باکس را تنظیم کنید

یکی از مهم‌ترین راهنمای بازی Halo Infinite تنظیمات متنوع کنترلر است. البته برای نسخه پی‌سی هم تنظیمات مخصوص موس و کیبورد وجود دارد. برای اینکه تجربه خوبی از بازی داشته باشید،‌ تنظیمات کنترل شخصیت را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید.

تنظیمات کنترلر یا موس و کیبورد را به گونه‌ای انجام دهید که در طول بازی احساس راحتی داشته باشید. به طوری که حرکات شخصیت شما روان شود و در مواقع شلیک بتوانید راحت‌تر نشانه‌گیری و تیراندازی کنید. در تصویر بالا می‌توانید بهترین تنظیمات کنترلر را مشاهده کنید.

راهنمای بازی Halo Infinite گرپل‌شات وسیله محبوبی در هیلو اینفینیت است

از Grappleshot استفاده کنید

وسیله Grappleshot یکی از جدیدترین لوازم بازی است که به آیتم‌های بازی هیلو اینفینیت اضافه شده است. با این وسیله می‌توانید از دیوار و سکوها بالا بروید. همچنین، به سمت دشمنان حمله و آنها را از بین ببرید. در طول بازی از گرپل‌شات غافل نشوید.

اگر به خوبی بتوانید از این وسیله استفاده کنید، شرایط بسیار مناسبی برای کشتن دشمنان خواهید داشت. همچنین، با Grappleshot می‌توانید دشمنان سرسخت را دچار مشکل کنید. جالب است بدانید، با استفاده از این وسیله شرایط هایجک کردن ماشین‌ها و تانک‌ها راحت خواهد شد.

یکی از کاربردهای گرپل‌شات افزایش سرعت حرکت بازیکن است. با این وسیله می‌توانید همانند اسپایدرمن به سکوهای مختلف بروید و بازیکنان حریف را غافلگیر کنید. بنابراین، نحوه استفاده صحیح از Grappleshot را به خوبی یاد بگیرید.

راهنمای بازی Halo Infinite به منفجر کردن وسایل نقلیه بازی توجه کنید

به وسایل نقلیه در حال انفجار توجه کنید

یکی از جالب‌ترین راهنمای بازی Halo Infinite بهره بردن از فرصت‌های طلایی بازی است. در بخش چندنفره بازی، خودروها و تانک‌های مختلفی وجود دارد. این وسایل نقلیه تخریب‌پذیر هستند که پس از مدتی منفجر خواهند شد.

برای اینکه صدماتی جدی به دشمن وارد کنید، تانک‌ها یا خودروهای در حال انفجار را به سمت دشمن بفرستید. با این کار ماشین در نزدیکی دشمن منفجر می‌شود و دشمنان از این طریق کشته می‌شوند. به مرور زمان‌بندی صحیح انفجار خودرو را یاد می‌گیرید. بنابراین، از این روش برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید.

یک ترفند جذاب دیگر وجود دارد که کمک بسزایی به گیمرها می‌کند. شما می‌توانید خودرو را به نزدیک دشمن بفرستید و با پرتاب نارنجک، آن وسیله نقلیه را منفجر کنید. با این روش دشمنان بسیاری از بین خواهند رفت.

راهنمای بازی Halo Infinite از بازی تیمی غافل نشوید

به صورت تیمی بازی کنید

بخش چندنفره هیلو اینفینیت توجه زیادی به بازی تیمی کرده است. برای پیشرفت بهتر در این بخش، همراه تیم خود باشید. در مواقع ضروری از هم‌تیمی خود پشتیبانی کنید. هر چقدر با تیم خود هماهنگ باشید، شرایط بهتری برای پیروزی در رقابت‌های مختلف خواهید داشت.

اگر به صورت انفرادی بازی کنید، دچار مشکلات فراوانی می‌شوید. تیم مقابل متوجه می‌شود که شما به تنهایی بازی می‌کنید. بنابراین، تیم مقابل شما را هدف اصلی خود قرار می‌دهد. این کار یک امتیاز منفی تیمی به وجود می‌آورد که منجر به شکست در مسابقه خواهد شد.

نظر شما درباره راهنمای بازی Halo Infinite چیست؟ آیا تا به حال موفق به تجربه بخش چندنفره این بازی شده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر