در رویداد Nintendo Direct 2021 چه گذشت؟

کمپانی نینتندو بامداد جمعه رویداد Nintendo Direct 2021 را برگزار کرد. در این مراسم ویدیویی شاهد معرفی چند بازی خوب و جذاب بودیم. همچنین نینتندو یک سوپرایز هم برای هواداران داشت.

در رویداد Nintendo Direct 2021 چه گذشت؟

رویداد Nintendo Direct 2021

شرکت نینتندو هفته گذشته خبر داد بامداد جمعه یک نمایش ویدیویی را برگزار می‌کند. این کمپانی در رویداد Nintendo Direct 2021 از برنامه‌های خود برای کنسول نینتندو سوییچ و دیگر محصولات خود صحبت کرد. به طوری که، بعد از مدت‌ها شاهد رونمایی از چند بازی جدید در این رویداد بودیم.

با معرفی بازی‌های جدید، شرایط برای خرید کنسول نینتندو سوییچ بسیار مطلوب شده است. به طوری که،‌ گیمرها می‌توانند از یک مجموعه خوب از بازی‌های با کیفیت بهره ببرند. در ادامه به اتفاقات مهم رویداد Nintendo Direct 2021 می‌پردازیم.

فیلم انیمیشنی سوپر ماریو فیلم انیمیشنی سوپر ماریو

فیلم انیمیشنی سوپر ماریو معرفی شد

مدت‌ها است که شنیده بودیم شرکت نینتندو قصد ساخت یک فیلم انیمیشن بر اساس شخصیت دوست‌داشتنی سوپر ماریو را دارد. حالا در رویداد نینتندو دایرکت ۲۰۲۱ این کمپانی از فیلم Super Mario رونمایی کرد.

این فیلم توسط استودیو Illumination تولید خواهد شد. جالب است بدانید، این استودیو ساخت فیلم Minions و Despicalble Me را در کارنامه خود دارد. همچنین، نینتندو از صداپیشگان فیلم سوپر ماریو هم رونمایی کرد.

کریس پرت در نقش ماریو، چارلی دِی در نقش لوییجی، آنیا تیلور جوی در نقش پرنسس پیچ، سِث روگن در نقش دانکی کونگ و جک بلک در نقش باوزر از جمله صداپیشگان اصلی این فیلم انیمیشنی خواهند بود. فیلم Super Mario در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۱ اکران خواهد شد.

سرویس جدید Nintendo Online سرویس جدید Nintendo Online

سرویس‌های جدید به نینتندو آنلاین می‌آید

همانطور که انتظار می‌رفت، نینتندو در طول برگزاری رویداد خود خبر از اضافه شدن بازی‌های Nintendo 64 و Sega Genesis در سرویس Nintendo Online را داد. این بازی‌ها به صورت یک بسته گسترش‌دهند به سرویس پولی نینتندو اضافه خواهند شد.

متأسفانه نینتندو صحبتی درباره قیمت این بسته نکرد. اما این شرکت محبوب قول داد بزودی اطلاعات جدیدی در اختیار گیمرها خواهد گذاشت.

آپدیت بزرگ Animal Crossing در راه است آپدیت بزرگ Animal Crossing در راه است

بازی‌های جدید نینتدو دایرکت ۲۰۲۱

کمپانی نینتندو در ادامه رویداد خود اعلام کرد آپدیت بزرگی برای بازی Animal Crossing: New Horizon منتشر خواهد شد. این آپدیت آیتم‌ها و محتوای جدیدی را به جهان بزرگ این بازی اضافه خواهد کرد. این بروزرسانی بزرگ قرار است در ماه نوامبر برای این بازی منتشر شود. همچنین، جزئیات این آپدیت در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.

یکی از اتفاقات جذاب رویداد Nintendo Direct 2021 معرفی نسخه جدیدی از سری بازی Kirby بود. بازی Kirby and the Forgotten Land جدیدترین نسخه از ماجراجویی‌های موجود بانمک صورتی است. داستان این بازی در یک جهان پساآخرالزمانی سه‌بعدی روایت می‌شود. همچنین، این بازی بهار سال آینده منتشر خواهد شد.

شرکت نینتندو خبر داد امسال برای بازی Monster Hunter Rise یک بسته الحاقی پولی جدید منتشر خواهد شد. این DLC با نام Sunbreak معرفی شده است که یک محتوای داستانی جدید را به این بازی اضافه می‌کند. همچنین، هیولاهای جدیدی نیز برای این DLC‌ در نظر گرفته شده است.

رویداد Nintendo Direct 2021 معرفی بازی Bayonetta 3

تریلر جدید بازی Bayonetta 3 و دیگر اتفاقات رویداد نینتندو

پس از مدت‌ها، شرکت نینتندو با نمایش یک تریلر نفس‌گیر و اکشن، جزئیات جدیدی از گیم‌پلی بازی Bayonetta 3 رونمایی کرد. این ویدیو گیمرها را حسابی سوپرایز کرد. در تریلر جدید بایونتا، مبارزه این شخصیت با چند غول بزرگ را مشاهده کردیم. این بازی سال ۲۰۲۲ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

در رویداد نینتندو دایرکت ۲۰۲۱ تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Splatoon 3 را مشاهده کردیم. این بازی دارای قدرت‌ها و مهارت‌های جدیدی در بخش چندنفره است. جالب است بدانید، بازی Splatoon 3‌ یک کمپین داستانی با نام Return of the Mammalians خواهد داشت. این بخش دارای ویژگی‌های جدیدی برای گشت و گذار است که می‌تواند گیمرها را سرگرم کند.

بازی Chocobo GP بازی Chocobo GP

شرکت نینتندو از یک بازی ماشینی جدید نیز رونمایی کرد. بازی Chocobo GP که در جهان فاینال فانتزی قرار دارد، مسابقات اسکیت سواری را برای گیمرها فراهم کرده است. گیمرها می‌توانند اسکیت‌های خود را شخصی‌سازی کنند و با استفاده از معجون‌ها، مهارت اسکیت‌سواری خود را آپگرید کنند. بازی Chocobo GP سال ۲۰۲۲ به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

در رویداد نینتندو شاهد رونمایی از کالکشن کسلوانیا بودیم. بازی Castlevania Advance Collection نسخه‌های منتشر شده برای کنسول SNES را به کنسول نینتندو سوییچ می‌آورد. این بازی هم‌اکنون در دسترس قرار دارد.

و در آخر، نینتندو از یکی از بازی‌های کلاسیک خود رونمایی کرد. بازی Arctraiser قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. این بازی در واقع نسخه ریمیک یا بازسازی شده از بازی اصلی خواهد بود.

نظر شما درباره رویداد Nintendo Direct 2021 چیست؟ آيا از بازی‌های معرفی شده راضی بودید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر