نگاهی به رویداد PlayStation Showcase 2021 | هیجان در مراسم پلی استیشن

بامداد جمعه مراسم PlayStation Showcase 2021 برگزار شد. بعد از مدت‌ها سکوت، شرکت سونی با دستانی پر رویدادی را اجرا کرد که طرفداران را حسابی سر ذوق آورد. آثاری جدید که هرکدام خرید PS5 را تضمین می‌کند.

نگاهی به رویداد PlayStation Showcase 2021 | هیجان در مراسم پلی استیشن

رویداد PlayStation Showcase 2021

هفته گذشته بود که شرکت سونی خبر از برگزاری یک رویداد جدید با تمرکز بر کنسول PS5 داد. پس از این خبر، شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره محتوای این مراسم بیان شد. حالا شرکت سونی با دستانی پر مراسمی را برگزار کرد که در بامداد جمعه، خواب را از سر گیمرها پراند.

بالاخره برخی از شایعات رنگ حقیقت را به خود دیدند. پس از مدت‌ها سکوت، شرکت سونی مراسم خوب و قابل قبولی را برای طرفداران خود برگزار کرد. با برگزاری رویداد PlayStation Showcase 2021 گیمرهای بسیاری اشتیاق بالایی برای خرید PS5 پیدا کرد‌ه‌اند. در ادامه به بازی‌ها و اتفاقات مهم این رویداد هیجان‌انگیز می‌پردازیم.

بازی Star Wars: Knights Of The Old Republic بازی Star Wars: Knights Of The Old Republic

نمایش بازی‌های جدید برای PS5

بعد از نمایش کوتاهی از شروع رسمی در رویداد PS Showcase 2021، جیم رایان رییس بخش پلی‌استیشن صحبت مختصری کرد. سپس با نمایش تریلری کوتاه، از بازی Star Wars: Knights Of The Old Republic رونمایی شد.

در واقع نسخه بازسازی‌ این بازی معرفی شده است. همچنین، استودیو Aspyr وظیفه توسعه این بازی را برعهده گرفته است. بازی جدید استاروارز در تاریخ نامعلومی برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

در ادامه مراسم، سونی گیم‌پلی بازی Project Eve را به نمایش گذاشت. محیط این بازی بسیار واقع‌گرایانه طراحی شده است. تنوع اسلحه‌ها و دشمنان به خوبی در تریلر قابل مشاهده بود. بازی Project Eve نیز تاریخ انتشار نامعلومی دارد.

بازی Tiny Tina's Wonderland بازی Tiny Tina's Wonderland

اعلام تاریخ انتشار بازی Tiny Tina's Wonderland

رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ تاریخ انتشار یکی از آثار مورد انتظار را به صورت رسمی اعلام کرد. بازیTiny Tina's Wonderland روز ۵ فروردین ۱۴۰۱ برای کنسول‌های نسل نهم و هشتم پلی‌استیشن منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است، این بازی یک اثر اسپین آف از بازی Borderlands است.

در تریلر این بازی، شاهد محیط بزرگ و وسیع با طراحی خاص سری Borderlands بودیم. اسلحه‌های متنوعی در بازی نمایش داده شده است که گیمرها باید منتظر یک بازی پر زد و خورد باشند.

بازی Forspoken با گرافیک خیره‌کننده بازی Forspoken با گرافیک خیره‌کننده

تاریخ انتشار رسمی برخی از بازی‌های معرفی شده

بازی Forspoken یکی از آثار مورد انتظار و جذاب پلی‌استیشن ۵ است. در رویداد PS Showcase شاهد تریلری اکشن و چشم‌نواز از این بازی بودیم. طراحی شخصیت‌ها بسیار واقع‌گرایانه و زیبا انجام شده است. طبق اعلام شرکت اسکوئر انیکس، این بازی در بهار سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

در ادامه مراسم پلی‌استیشن، تریلر کوتاهی از بازی Rainbow Six Extraction به نمایش گذاشته شد. این بازی یک نسخه اسپین آف از بازی Rainbow Six Siege است. این اثر شوتر تاکتیکال، در تاریخ ژانویه سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های بازی و پی‌سی منتشر خواهد شد.

بازی Alan Wake Remastered بازی Alan Wake Remastered

شرکت بزرگ و نامی Remedy نیز در این رویداد حضور داشت. چند روز پیش این شرکت از نسخه ریمستر بازی Alan Wake رونمایی کرد. حالا در رویداد پلی‌استیشن، با نمایش تریلری تاریخ انتشار رسمی بازی را اعلام کرد. بازی Alan Wake Remastered در روز ۱۳ مهر ۱۴۰۰ برای کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر خواهد شد.

پس از اعلام تاریخ انتشار بازی‌ها، شرکت سونی اعلام کرد نسخه نسل نهمی بازی GTA V تا ماه مارچ سال ۲۰۲۲ تأخیر خورد. در ادامه مراسم، شاهد نمایش تریلرهایی از بازی‌های Ghostwire Tokyo، Guardian of Galaxy، Blood Hunt، Deathloop، Tchia و Kid A Mnesia Exhibition بودیم.

بازی Uncharted 4 Remastered بازی Uncharted 4 Remastered

ریمستر سری بازی‌های Uncharted در راه است

پی‌سی گیمرها در رویداد PlayStation Showcase هم یک خبر خوب شنیدند. شرکت سونی با نمایش یک تریلر زیبا از بازی‌ Uncharted، اعلام کرد دو نسخه آخر این سری برای پی‌سی و PS5‌ منتشر خواهد شد.

در واقع نسخه ریمستر بازی‌های Uncharted 4 و Uncharted: Lost Legacy برای این دو پلتفرم در دسترس قرار خواهد گرفت. این دو شاهکار استودیو ناتی‌داگ اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

بازی Wolverine بازی Wolverine

معرفی بازی Wolverine توسط سونی

در ادامه رویداد جذاب پلی‌استیشن، تریلری جدید از بازی Wolverine به نمایش گذاشته شد. این تریلر کوتاه شخصیت ولورین را نشان داد که در یک رستوران بهم ریخته حضور دارد. جالب است بدانید، این بازی توسط استودیو Insomniac سازنده بازی Spider-Man در دست توسعه قرار دارد.

متأسفانه اطلاعاتی از بازی اعلام نشد. اما با توجه به اینکه استودیو اینسامنیاک جزو استودیوهای پلی‌استیشن است، به احتمال زیاد بازی Wolverine جزو آثار انحصاری پلی‌استیشن ۵ خواهد بود.

رویداد PlayStation Showcase 2021 گیم‌پلی بازی Gran Turismo 7

از گیم‌پلی بازی Gran Turismo 7 رونمایی شد

بالاخره نوبت به یکی از قدیمی‌ترین فرنچایزهای پلی‌استیشن رسید. در مراسم PlayStation Showcase سال ۲۰۲۱، شاهد تریلری چشم‌نواز از بازی Gran Turismo 7 بودیم. در این تریلر ماشین‌های مختلفی در پیست‌های ماشین‌سواری مشاهده کردیم.

گرافیک بازی بسیار واقع‌گرایانه طراحی شده است. به طوری که، تشخیص بازی از واقعیت کمی سخت به نظر می‌رسد. گیم‌پلی بازی بسیار هیجان‌انگیز است و نوید یک بازی با مجموعه‌ای از ماشین‌های گوناگون را می‌دهد. شایان ذکر است، بازی ماشین‌سواری Gran Turismo 7 در تاریخ ۱۳ اسفند سال ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 بازی Marvel's Spider-Man 2

بازی Marvel's Spider-Man 2 رسما معرفی شد

کم کم به پایان رویداد پلی‌استیشن نزدیک می‌شویم و هیجان به بالاترین حد خود رسیده است. استودیو اینسامنیاک با نمایش تریلری کوتاه و جذاب، از بازی Marvel's Spider-Man 2 رونمایی کرد. در این بازی پیتر پارکر و مایلز مورالس یک تیم دونفره را تشکیل داده‌اند.

نکته جذاب و پرهیجان این تریلر، حضور ونوم در نسخه جدید اسپایدرمن ۲ خواهد بود. در انتهای تریلر دیدیم که ونوم از تاریکی خارج می‌شود و با اسپایدرمن صحبت می‌کند. بازی Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۳ برای کنسول PS5 منتشر خواهد شد.

رویداد PlayStation Showcase 2021 بازی God of War Ragnarok

معرفی کامل بازی God of War: Ragnarok

حسن ختام رویداد PlayStation Showcase با نمایش تریلری از بازی God of War: Ragnarok به پایان رسید. در تریلر نمایش داده شده، شاهد کریتوس و پسرش آترئوس بودیم. ماجراهای این بازی سال‌ها بعد از داستان نسخه اول روایت خواهد شد. به طوری که، آترئوس نسبت به قسمت قبل بزرگ‌تر و باتجربه شده است.

جالب است بدانید، در بازی God of War: Ragnarok شخصیت ثور را خواهیم دید. وی در کنار شخصیت فریا جزو دشمنان کریتوس خواهد بود. همچنین، شخصیت تیر، خدای جنگ جهان نورس، نیز در این بازی حضور خواهد داشت.

با نمایش نفسگیر بازی God of War: Ragnarok، مراسم پلی‌استیشن به اتمام رسید. جیم رایان در پایان مراسم از تماشاگران تشکر کرد. وی ابراز امیدواری کرد که دارندگان کنسول PS5 از بازی‌های نمایش داده شده رضایت داشته باشند.

نظر شما درباره رویداد PlayStation Showcase 2021 چیست؟ آیا از این رویداد راضی بودید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر