نسخه بتا بتلفیلد موبایل برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه می‌شود

بتلفیلد موبایل یکی از پرطرفدارترین بازی‌های اکشن است که گیمرهای زیادی انتظار انتشار آن را می‌کشند. پیش از این گفته شده بود کاربران تا سال آینده باید برای انتشار این بازی صبر کنند. حال به نظر می‌رسد نسخه بتا بتلفیلد به زودی در دسترس کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت. 

نسخه بتا بتلفیلد موبایل برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه می‌شود

اخیرا کمپانی EA خبر انجام آزمایشات نسخه موبایلی بازی بتلفیلد را در کشورهای اندونزی و فیلیپین منتشر کرده است. حال گفته می‌شود کاربران دیگر نقاط جهان نیز می‌توانند بزودی از طریق نسخه بتا این بازی فوق‌العاده زیبا را تجربه کنند.

در همین راستا تبلیغ این بازی روی صفحه اصلی پلی استور قرار گرفت و کاربران می‌توانند برای اطلاع از زمان انتشار آن پیش ثبت‌نام کنند. البته شرکت EA هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان در دسترس قرار گرفتن بتلفیلد منتشر نکرده است.

طبق تبلیغ منتشر شده به نظر می‌رسد این بازی فقط مخصوص دستگاه‌های اندرویدی بوده و کاربران iOS از تجربه آن محروم خواهند بود.

برخی براین باورند بتلفیلد همانند دیگر بازی‌های آنلاین موبایلی همچون کالاف دیوتی یا پابجی گزینه‌هایی همچون بتل‌پس و شخصیت‌های پولی را در خود جای خواهد داد تا بازیکن‌ها بتوانند از طریق خرید آنها به کمپانی سازنده بازی کمک‌های نقدی کنند.

لازم به ذکر است بتلفیلد موبایل تنها یک بازی موبایلی بوده و کمپانی EA برنامه‌ای برای انتشار آن در دیگر پلتفرم‌ها ندارد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم برای اجرا بتلفیلد گوشی شما باید حداقل از اندروید ۷ بهره‌مند باشد.

در صورت انتشار این بازی در پلی استور آیا مایل به نصب آن هستید؟ لطفا نظرات خود را پیرامون این بازی با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر