ساخت نسخه بعدی Horizon Forbidden West تأیید شد

استودیو گوریلا گیمز رسما ساخت نسخه بعدی Horizon Forbidden West را تأیید کرد. این استودیو در نظر دارد ماجراجویی‌های جذاب ایلوی را به یک سه‌گانه تبدیل کند.

ساخت نسخه بعدی Horizon Forbidden West تأیید شد

دو ماه از انتشار Horizon Forbidden West می‌گذرد؛ جدیدترین بازی انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن که مورد استقبال گیمرها هم قرار گرفته است. پایان این بازی به گونه‌ای پیش رفت که سوالات زیادی را برای طرفداران ایجاد کرد.

به تازگی ماتیاس دی‌ یانگ، کارگردان خلاق بازی Horizon Forbidden West، مصاحبه جدیدی کرده است. او درباره آینده این سری، صحبت‌های جالب توجهی کرد. دی یانگ رسما ساخت نسخه بعدی Horizon Forbidden West را تأیید کرده است.

کارگردان این بازی اعلام کرد هنوز اسرار زیادی از دنیای قدیم و عصر حاضر در بازی وجود دارد، بنابراین استودیو گوریلا گیمز قصد دارد به داستان‌های پس‌زمینه جهان Horizon بپردازد. طبق سخنان دی یانگ، نسخه سوم بازی Horizon در منطقه جدیدی جریان خواهد داشت.

شخصیت ایلوی ماجراجویی‌های تازه و متفاوتی را آغاز خواهد کرد و پرده از اسرار دنیای قدیم برمی‌دارد. با توجه به سخنان دی‌ یانگ، نسخه بعدی Horizon Forbidden West در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و به این زودی آماده انتشار نخواهد بود.

همچنین در کلیک بخوانید: صفحه لودینگ به نسخه PS5 بازی Horizon Forbidden West اضافه شد

ارسال نظر