آموزش ساخت پناهگاه در ماینکرفت با نکات امنیتی

بازی ماینکرفت (Minecraft) یکی از آثار محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی است. میلیون‌ها گیمر این بازی جذاب را به صورت روزانه تجربه می‌کنند. اما برای ساخت پناهگاه در ماینکرفت چه کاری باید انجام دهیم؟

آموزش ساخت پناهگاه در ماینکرفت با نکات امنیتی

آموزش ساخت پناهگاه در ماینکرفت

بازی ماینکرفت بازی جذابی است که گیمرها علاقه زیادی به آن دارند. این بازی از آن دست آثاری است که خلاقیت افراد را تقویت می‌کند. عناصر ساخت و ساز ماینکرفت به گونه‌ای است که دست بازیکنان برای ساخت یک سازه یا یک شهر باز است.

گیمرهای بسیاری اقدام به ساخت ساختمان و شهر کرده‌اند. اما ساخت پناهگاه در ماینکرفت هم اهمیت زیادی در این بازی دارد. این سازه برای ذخیره کردن آیتم‌های ارزشمند گیمر بسیار کاربردی است.

برای ساخت پناهگاه، بازیکنان باید به یکسری نکات کاربردی توجه کنند. در ادامه به آموزش ساخت این سازه مهم می‌پردازیم.

همچنین در کلیک بخوانید: راهنمای بازی Sifu

ساخت پناهگاه در ماینکرفت

لوازم مورد نیاز برای ساخت پناهگاه در ماین کرافت

برای ساخت هر آیتم یا سازه‌ای، نیاز به ابزار و لوازم است. برای ساخت پناهگاه در ماینکرفت به یکی از مدل‌های Pickaxe احتیاج دارید. بهترین ابزار برای ساخت، Golden Pickaxe یا Stone Pickaxe است. این ابزار برای کندن و ایجاد سازه استفاده می‌شود.

از آنجایی که در پناهگاه نور کمی وجود دارد، نیاز به لوازم روشنایی دارید. بنابراین، یکی از دو ابزار Redstone Torch یا Torch برای ساخت پناهگاه مناسب است. تورچ‌ها برای نورانی کردن پناهگاه مفید هستند، پس از این مورد هرگز غافل نشوید.

آموزش ساخت پناهگاه در ماینکرافت

هر سازه‌ای نیاز به درب دارد. بنابراین، برای ساخت پناهگاه هم باید از درب استفاده کرد. برای این سازه همه درب‌ها مناسب است و می‌توانید از درب‌های مختلفی استفاده کنید. البته بهتر است برای پناهگاه از درب‌های ایمن‌تر مثلIron Door استفاده کنید تا خیالتان بابت امنیت آن راحت باشد.

نحوه ساخت پناهگاه در ماینکرفت (زیرزمینی و کوهستانی)

بهترین موقعیت برای ساخت پناهگاه، کناره‌های کوه است. البته این سازه را می‌توان در زیر زمین نیز ایجاد کرد. اما کوه فضای بهتری برای ساخت پناهگاه دارد.

با این تفاسیر، ترجیحا به سمت کوهستان بروید و بخش صخره‌ای مناسب برای ساخت را پیدا کنید. سپس با Pickaxe ورودی پناهگاه را در وسط صخره ایجاد کنید. این ورودی در آینده درب پناهگاه خواهد شد.

ساختن پناهگاه در ماینکرفت

حالا شروع به کندن تونل در دل کوه کنید. سعی کنید فضای داخل کوه را شبیه به یک اتاق در بیاورید. فضای داخل پناهگاه هر چقدر بزرگ‌تر باشد، فضای بهتری را در اختیار شما می‌گذارد. چون با پیشرفت سطح شما در ماینکرفت، نیاز بیشتری برای ذخیره کردن آیتم‌های ارزشمندتان ایجاد خواهد شد.

زمانی که فضای مورد نظر خود را ایجاد کردید، نیاز به یک منبع نور دارید. حالا تورچ‌ها را به دیواره‌های پناهگاه اضافه کنید تا روشنایی این سازه تأمین شود. تورچ‌ها برای جلوگیری کردن از حمله بیگانگان بسیار کاربردی هستند.

ساخت پناهگاه در ماینکرافت

زمانی که تمام کارهای مربوط به ساخت پناهگاه تمام شد، درب این سازه را به ورودی اضافه کنید. حالا کار ساخت پناهگاه تمام شده است. همچنین، شما می‌توانید برای تزیین سازه خود از تخت، صندوق و میز استفاده کنید.

همچنین ببینید: نحوه نصب اپتیفاین و شیدر ماینکرفت

ارسال نظر