بازی موبایلی Crash Bandicoot به‌زودی از دسترس خارج می‌شود

سازنده Candy Crush، کینگ (King)، اعلام کرده است که سرورهای بازی موبایل Crash Bandicoot در اوایل سال آینده بسته خواهند شد.

بازی موبایلی Crash Bandicoot به‌زودی از دسترس خارج می‌شود

سرورهای بازی On the Run که در مارس 2021 به صورت جهانی راه اندازی شد، در تاریخ 27 بهمن 1401 (16 فوریه 2023) بسته می‌شود و پس از آن دیگر قابل تجربه نخواهد بود. کینگ همچنین اعلام کرد که از امروز، تمام خریدهای درون برنامه‌ای بازی غیرفعال خواهند شد. بازیکنان تا 16 فوریه 2023 فرصت دارند تا از کریستال‌های بنفش مرتبط در بازی برای خرید درون برنامه‌ای استفاده کنند.

کینگ در بیانیه‌ای گفت: «جان بخشیدن به شخصیت‌های Crash اهمیت زیادی داشت و ما صمیمانه عاشق ساخت این بازی بودیم. از اینکه وقت خود را با ما سپری کردید متشکریم و امیدواریم در یک بازی دیگر به ما بپیوندید.»

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، بازی جدید Crash Bandicoot در مراسم The Game Awards در اوایل ماه جاری معرفی شد. این بازی که توسط استودیو سازنده Crash Bandicoot 4 با نام تویز فور باب (Toys For Bob) ساخته می‌شود، Crash Team Rumble نام خواهد داشت. این بازی عنوانی پلتفرمینگ مبتنی بر بازی تیمی است که در آن بازیکنان شخصیت‌های قهرمان یا تبهکار را در یک تیم کنترل می‌کنند.

در لابه‍‌‎لای توضیحات رسمی بازی آمده است: «به قهرمانان و شروران جهان Crash بپیوندید تا در یک تیم حماسی در مسابقات قهرمانی جزیره بدرخشید.»

منبع : آخرین خبر

ارسال نظر