سونی لایو استریم جدید پلی استیشن ۵ را ۲۷ شهریورماه پخش می‌کند

رسانه کلیک - کمپانی سونی به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد لایو استریم جدید پلی استیشن ۵ را در ۲۷ شهریورماه پخش کند. قیمت این محصول در این لایو اعلام خواهد شد.

سونی لایو استریم جدید پلی استیشن ۵ را ۲۷ شهریورماه پخش می‌کند

طرفداران سونی در ماه‌های اخیر بارها از این کمپانی درخواست کردند تا قیمت کنسول پلی استیشن ۵ را اعلام کند. اما سونی تاکنون قیمت آن را اعلام نکرده است. مایکروسافت نیز مدتی قبل قیمت کنسول‌های خود را اعلام کرده بود. در حال حاضر سونی باید قیمت و زمان عرضه کنسول پلی ‌استیشن ۵ را اعلام کند.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد سونی چند ساعت قبل تیزری را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد و در آن اعلام کرد که روز پنج‌شنبه ۲۷ شهریورماه ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران قسمت جدید لایو استریم Playstation 5 Showcase را پخش می‌کند. این رویداد در مدت زمان ۴۰ دقیقه برگزار می‌شود.

سونی در لایو استریم جدید خود می‌خواهد آخرین بازی‌های استودیوهای سونی و استودیوهای متفرقه (ترد پارتی) را به نمایش بگذارد. همچنین این احتمال وجود دارد که در رویداد جدید سونی قیمت کنسول PS5 نیز اعلام شود. متاسفانه این موضوع هنوز تایید نشده است اما احتمال آن زیاد است. یکی دیگر از احتمالاتی که درباره این رویداد وجود دارد این است که سونی روز عرضه PS5 را اعلام کند.

ارسال نظر