بازی GTA 6 پایان سال میلادی معرفی می‌شود

بر اساس شایعات منتشر شده، شرکت راک‌استار گیمز قصد دارد تا پایان سال بازی GTA 6 را معرفی کند. تریلر جدید از داستان و نقشه بازی حکایت دارد.

بازی GTA 6 پایان سال میلادی معرفی می‌شود

شایعات بازی GTA 6 و معرفی رسمی تا پایان سال

طرفداران بازی Grand Theft Auto مدت‌ها است منتظر اعلام خبر یا معرفی رسمی نسخه ششم این بازی هستند. شرکت راک‌استار برای انتشار اطلاعات بازی GTA 6‌ در سکوت خبری کاملی فرو رفته است. با این حال، بازار شایعات بازی GTA 6 در فضای مجازی داغ شده است.

بر اساس شایعات، شرکت راک‌استار گیمز قصد دارد این بازی را در ماه نوامبر یا دسامبر ۲۰۲۱ به صورت رسمی معرفی کند. این کمپانی تریلر جدیدی از بازی GTA 6 را آماده کرده است که جزئیاتی از بازی را به نمایش می‌گذارد.

طبق شایعه منتشر شده، ماجراهای این بازی در شهر میامی رخ می‌دهد. نقشه بازی GTA VI فضایی پویا دارد که به مرور توسط راک‌استار گسترش داده می‌شود. این حالت، شبیه نقشه بازی فورتنایت است که با شروع فصل جدید بازی، محتواهایی به آن اضافه و محیط بازی آپدیت می‌شود.

شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده خبر از بزرگی نقشه بازی می‌دهد. نقشه نسبت به بازی GTA V سه برابر بزرگ‌تر شده است. در بازی Grand Theft Auto 6 موارد جدیدی مانند طوفان، تمساح و چندین آیتم جدید وجود خواهد داشت.

انتظارات از جدیدترین نسخه GTA بسیار بالا رفته است. گیمرها بسیار کنجکاو هستند که راک‌استار چه زمانی بازی جدید خود را معرفی می‌کند. پرس و جوی کاربران به حدی بالا رفته است که شرکت راک استار عبارت GTA 6 و عبارات مترادف با این نام را در کانال یوتوب خود مسدود کرده است.

به همین دلیل، تمامی کامنت‌ها درباره بازی GTA 6 در کانال یوتوب راک‌استار نمایش داده نمی‌شود. با این اوصاف، باید منتظر بمانیم تا چه زمانی راک استار به صورت رسمی از بازی GTA 6 رونمایی خواهد کرد.

نظر شما درباره شایعات بازی GTA 6 چیست؟ به نظر شما این بازی چه روزی معرفی خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر