از طراحی رسمی هدست PlayStation VR2 رونمایی شد

شرکت سونی از طراحی رسمی هدست PlayStation VR2 رونمایی کرد. نسل دوم هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وزن کمتری نسبت به مدل پیشین خود دارد. این هدست طراحی ارگونومیکی دارد که باعث می شود گیمر احساس خستگی نکند.

از طراحی رسمی هدست PlayStation VR2 رونمایی شد

رونمایی از طراحی رسمی هدست PlayStation VR2

کمپانی سونی با انتشار پستی در وبلاگ پلی‌استیشن، طراحی رسمی هدست PlayStation VR2 را معرفی کرد. این هدست واقعیت مجازی نسبت به نسل پیشین خود تغییرات قابل توجهی کرده است. ژاپنی‌ها برای طراحی PS VR2 از زبان طراحی پلی‌استیشن ۵ استفاده کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تمرکز توسعه‌دهندگان روی راحتی هدست بوده است تا به یک طراحی ارگونومیک برسند. بنابراین، گیمر هنگام استفاده از هدست احساس خستگی نمی‌کند. هدبندهای هدست PS VR2 قابل تنظیم هستند که باعث می‌شود به خوبی روی سر کاربر قرار بگیرد.

طراحی رسمی هدست PlayStation VR2 پلی‌استیش VR2 طراحی ارگونومیکی دارد

شایان ذکر است، لنزهای هدستPlayStation VR2 متناسب با شرایط اتاق قابل تنظیم است. به طوری که دستگاه نزدیک یا دور بودن بازیکن را تشخیص می‌دهد و لنزها بر اساس فضای اتاق تنظیم می‌شود.

طبق صحبت‌های هیدئاکی نیشینو، معاون ارشد پلی‌استیشن، طراحی رسمی هدست PlayStation VR2 وزن کمتری دارد و باریک‌تر از مدل پیشین خود طراحی شده است. همچنین، این هدست به یک جک هدفون مجهز شده که از صدای سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های PS VR2، وجود خروجی تهویه است. در واقع طراحان منفذی درون دستگاه تعبیه کرده‌اند تا هوا در داخل هدست جریان داشته باشد. این ویژگی جالب از بخار و تار شدن لنزهای هدست جلوگیری می‌کند.

طراحی رسمی هدست PlayStation VR2 سونی برای طراحی PS VR2 از زبان طراحی PS5 استفاده کرده است

کمپانی سونی علاوه بر ساخت بازی‌های مناسب برای PlayStation VR2 برنامه‌های دیگری برای بخش واقعیت مجازی خود نیز دارد. به دلیل جدی‌تر شدن شرایط متاورس، ژاپنی‌ها در نظر دارند با این هدست به این جهان مجازی ورود کنند. بنابراین، شرکت سونی تلاش کرده است بهترین هدست واقعیت مجازی را متناسب با فناوری‌های پیشرو توسعه دهد.

نظر شما درباره طراحی رسمی هدست PlayStation VR2 چیست؟ آیا این هدست می‌تواند موفقیت نسل پیشین خود را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر