عکس کاور فیفا ۲۲ به صورت رسمی منتشر شد | حضور دوباره امباپه در کاور بازی

شرکت الکترونیک آرتز به صورت رسمی از عکس کاور فیفا ۲۲ رونمایی کرد. این شرکت بزودی اطلاعات جدیدی از بازی جدید فیفا منتشر خواهد کرد.

عکس کاور فیفا ۲۲ به صورت رسمی منتشر شد | حضور دوباره امباپه در کاور بازی

پس از انتظارات فراوان، شرکت الکترونیک آرتز عکس کاور فیفا ۲۲ را به صورت رسمی منتشر کرد. کیلیان امباپه، فوق ستاره تیم پاریس سنت ژرمن، برای دومین سال پیاپی در تصویر کاور این بازی حضور خواهد داشت. در تصویر شاهد چهره این بازیکن با لباس جدید تیم PSG هستیم.

طراحی کاور فیفا ۲۲ نسبت به نسخه‌های پیشین دستخوش تغییراتی شده است. فضای تصویر ساده‌تر از نسخه‌های قبلی شده و تصویر بازیکن و لوگوی FIFA 22 در کاور قابل مشاهده است. این اتفاق، اولین اقدام الکترونیک آرتز برای رونمایی از نسخه جدید فیفا است. تاکنون این شرکت اطلاعاتی از این بازی منتشر نکرده بود.

کاور بازی FIFA 22 کاور رسمی فیفا ۲۲

بر اساس اعلام الکترونیک آرتز، این کمپانی قصد دارد روز ۲۰ تیر ۱۴۰۰ تریلر جدیدی از بازی فیفا ۲۲ منتشر کند. این تریلر تغییرات اعمال شده در نسخه جدید فیفا را نمایش خواهد داد. سپس در روز ۲۹ تیر ۱۴۰۰، شرکت EA در پنل رویداد EA Play Live اطلاعات جدیدی از بازی FIFA 22 را منتشر خواهد کرد.

بخشی از برنامه‌های این رویداد به بازی‌های ورزشی این شرکت اختصاص داده شده است. رویداد EA Play Live فرصت مناسبی برای انتشار اطلاعات جدیدی از بازی FIFA 22 است. انتظار می‌رود الکترونیک آرتز محتویات جدیدی را به بازی فوتبالی خود اضافه کند.

عکس کاور FIFA 22 کیلیان امباپه در تصویر کاور فیفا ۲۲

تاکنون اطلاعات جدیدی از فیفا ۲۲ منتشر نشده است. بر اساس جزئیات اعلام شده، در نسخه جدید فیفا احتمالا بخش Career بازی برای اولین بار به صورت آنلاین خواهد بود. همچنین، در کلیک خواندیم که فیفا ۲۲ اولین نسخه نسل نهمی خواهد بود که احتمالا شاهد تغییراتی در گرافیک و گیم‌‌پلی بازی باشیم. همچنین، آیکون‌های جدید به بخش FUT بازی اضافه خواهد شد.

نظر شما درباره عکس کاور فیفا ۲۲ چیست؟ آیا تغییرات در طراحی باعث زیبا شدن آن شده است؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر