قسمت ۵ از سری برنامه‌های گیم کلیک؛ بررسی بازی Beat Saber

رسانه کلیک - در این قسمت از برنامه‌های کلیک به بررسی بازی‌ها و تکنولوژی VR در بازی‌ها، تجهیزات این تکنولوژی و بازی هیجان‌انگیز Beat Saber می‌پردازیم.

قسمت ۵ از سری برنامه‌های گیم کلیک؛ بررسی بازی Beat Saber

از زمان معرفی تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) زمان زیادی نگذشته‌است. در طول این مدت، تجهیزات و وسایل زیادی مجهز به این تکنولوژی شده‌اند و در زندگی ما نیز تاثیر بسیاری گذاشته‌است. در طول چند سال اخیر واقعیت مجازی به دنیای بازی‌ها هم سرایت کرده‌است و شرکت‌های مختلف محصولات زیادی را در این زمینه تولید کرده‌اند. شاید مشهورترین این بازی‌ها، Skyrim باشد که بازی VR آن نیز دو سال گذشته روانه‌ی بازار شد. در این قسمت از برنامه‌های کلیک با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با باکسینگ کنسول‌های VR, بازی‌های موجود و اختصاصا بازی Beat Saber بیشتر آشنا شوید.

این بازی جذاب و مهیج، در بین کاربران واقعیت مجازی خیلی زود به محبوبیت رسید. در این بازی ریتمیک شما می‌توانید هماهنگ با موسیقی‌های هیجان‌انگیزی که در طول بازی پخش می‌شوند، از موانع عبور کنید و جعبه‌های رنگارنگ اطراف خود را با استفاده از شمشیرهای نورانی که در اختیار دارید نصف کنید. Beat Saber در حال حاضر برای HTC Vive، Oculus Rift و Windows Mixed در دسترس است. در هر صورت اگر می‌خواهید حال و هوای خود را با گوش دادن به موسیقی عوض کنید و در کنار آن با خرد کردن تعدادی جعبه اندکی هیجان را تجربه کنید فراموش نکنید که حتما Beat Saber را امتحان کنید.

ارسال نظر