معرفی بهترین لوازم جانبی کنسول بازی

هر کنسول گیمری برای بهترین تجربه گیمینگ خود نیاز به یک‌سری لوازم جانبی دارد. این لوازم لذت انجام بازی‌ها را دوچندان می‌کنند. داشتن لوازم جانبی کنسول بازی می‌تواند کیفیت بازی گیمرها را افزایش دهد.

معرفی بهترین لوازم جانبی کنسول بازی

معرفی بهترین لوازم جانبی کنسول بازی

کنسول‌‌های بازی یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه بازی‌های ویدیویی هستند. این دستگاه‌های دوست‌داشتنی آثار فوق‌العاده‌ای دارند که انجام آن‌ها خاطرات شیرینی را برای گیمرها به وجود آورده است. بازیکنان برای اینکه تجربه جذاب گیمینگ داشته باشند، نیاز به یک‌سری لوازم جانبی کنسول بازی دارند.

این لوازم کیفیت انجام بازی‌ها را افزایش می‌دهند و تجربه متفاوت و جذابی را برای بازیکنان رقم می‌زنند. برخی لوازم جانبی کنسول بازی باعث بهبود روند این دستگاه‌ها می‌شود و در نتیجه داشتن آن‌ها به گیمرها توصیه می‌شود.

در ادامه به معرفی بهترین لوازم جانبی کنسول بازی می‌پردازیم.

لوازم جانبی کنسول بازی هدست مخصوص بازی

هدست گیمینگ

بدون شک هدست‌های گیمینگ لذت تجربه بازی‌ها را دوچندان می‌کنند. با استفاده از هدست، گیمرها کیفیت صدای قابل توجهی را می‌شنوند. تعداد زیاد و متنوعی از هدست‌های گیمینگ در بازار موجود هستند که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند.

دارندگان کنسول پلی‌استیشن می‌توانند از هدست 3D Pulse استفاده کنند. این هدست دارای ویژگی 3D Audio است که با آن گیمرها صداهای زنده‌ و عمیقی را در بازی‌ها می‌شنوند.

هدست Xbox Stereo نیز برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس بهترین گزینه است. این هدست می‌تواند صدای شفافی را با تکنولوژی دالبی اتموس در اختیار کاربر قرار دهد.

هدست Razer Nari Ultimate جزو بهترین هدست‌های گیمینگی است که کنسول‌‌گیمرها می‌توانند از آن استفاده کنند. این هدست برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ هم مناسب است و تجربه بصری بی‌نظیری را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

لوازم جانبی کنسول بازی هارد اکسترنال برای افزایش حجم کنسول

هارد اکسترنال

از شروع نسل هشتم کنسول‌ها، حجم بازی‌ها به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرد؛ به طوری که گیمرها با مشکل کمبود فضای خالی برای نصب بازی‌ها روبه‌رو شدند. بازی‌هایی در دسترس هستند که به تنهایی ۲۰۰ گیگابایت از فضای کنسول را اشغال می‌کنند.

بنابراین یکی از بهترین لوازم جانبی کنسول بازی، تهیه یک هارد اکسترنال برای نصب بازی‌هاست. خوشبختانه کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس از هارد اکسترنال پشتیبانی می‌کنند. هارد اکسترنال Western Digital My Passport با حجم ۱ ترابایت می‌تواند مشکل گیمرها را حل کند.

گفتنی است هارد Seagate Backup Plus با حجم‌های ۱ و ۲ ترابایت نیز گزینه مناسبی برای نصب بازی‌هاست.

جالب است بدانید کنسول Xbox Series X/S دارای محفظه مخصوصی برای اضافه کردن هارد است. این هارد Seagate Storage Expansion Xbox‌ نام دارد که دارندگان این کنسول می‌توانند آن را برای دستگاه خود خریداری کنند.

لوازم جانبی کنسول بازی پایه شارژر برای شارژ کردن دسته کنسول

پایه شارژر کنترلر

شارژر باتری کنترلر یکی از واجب‌ترین لوازم جانبی کنسول بازی است. این وسیله برای شارژ کردن دسته‌ها بسیار مفید است. سازندگان برای کسانی که اهل دکوراسیون گیمینگ هستند، پایه شارژرهایی تولید کرده‌اند که جلوه زیبایی دارند.

پایه شارژرها مدل‌های زیادی دارند، اما همه‌شان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. توصیه می‌شود از پایه‌های شارژر اصل کنسول‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ استفاده کنید تا مشکلی برای باتری دسته‌ها پیش نیاید.

شرکت‌های شخص ثالث BENBONCOOL و PowerA نیز از جمله تولیدکنندگانی هستند که لوازم جانبی با کیفیتی تولید می‌کنند. پایه‌های شارژر این 2 شرکت از کیفیت مطلوبی بهره می‌برند و جلوه خاصی به دکوراسیون گیمینگ بازیکنان می‌دهند.

لوازم جانبی کنسول بازی صندلی مخصوص بازی

صندلی گیمینگ

صندلی مخصوص بازی از آن دسته لوازم جانبی کنسول بازی است که کیفیت بازی کردن گیمرها را افزایش می‌دهد. این صندلی‌ها ارگونومی خاصی دارند که باعث می‌شوند آسیبی به کمر و ستون فقرات وارد نشود. بنابراین گیمرهایی که مدت طولانی بازی می‌کنند، به یک صندلی گیمینگ نیاز دارند.

گفتنی است برندهای Razer و DXRacer و X Rocker صندلی‌های مخصوص بازی باکیفیتی تولید می‌کنند. این برندها تلاش کرده‌اند بهترین صندلی‌ها را برای گیمرها تولید کنند، به طوری که هرکدام طراحی زیبایی دارند و گیمرها موقع نشستن احساس راحتی دارند و بدنشان دیرتر خسته می‌شود.

لوازم جانبی کنسول بازی لوازم تزیینی برای دکوراسیون گیمینگ

وسایل تزیینی گیمینگ

این روزها تنوع لوازم تزیینی گیمینگ بالا رفته است. بسیاری از بازیکنان علاقه دارند در کنار کنسول خود، از وسایل تزیینی استفاده کنند. پایه دسته، اکشن فیگورهای شخصیت‌ها، لامپ تزیینی و تابلوی شاسی از جمله لوازم تزیینی گیمینگ است.

به دلیل استقبال گیمرها، شرکت‌های بزرگ وسایل تزیینی را جزو لوازم جانبی کنسول بازی قرار دادند. کمپانی‌هایی مثل سونی و مایکروسافت لوازم تزیینی متناسب با کنسول خود تولید کرده‌اند. لامپ المان‌های پلی‌استیشن، چراغ لوگوی ایکس‌باکس و مجسمه شخصیت‌های محبوب بازی‌ها از جمله لوازمی هستند که این کمپانی‌ها به بازار عرضه کرده‌اند.

نظر شما درباره لوازم جانبی کنسول بازی چیست؟ آیا تابه‌حال چنین لوازمی را خریداری کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر