معرفی بهترین لوازم گیمینگ CES 2022

نمایشگاه CES یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مهم تکنولوژی جهان است. در این نمایشگاه شرکت‌ها از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند. امسال بهترین لوازم گیمینگ CES 2022 معرفی شد که می‌تواند آینده جذابی را برای صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کند.

معرفی بهترین لوازم گیمینگ CES 2022

معرفی بهترین لوازم گیمینگ CES 2022

نمایشگاه CES بزرگترین رویداد تکنولوژی جهان است. این نمایشگاه به صورت سالانه برگزار می‌شود. شرکت‌های بزرگ فناوری در CES حاضر می‌شوند تا از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کنند. شرکت‌های مهمی مثل آمازون، سامسونگ، گوگل و سونی از جمله کمپانی‌های حاضر در این نمایشگاه هستند.

امسال لوازم جالب توجهی در حوزه گیمینگ رونمایی شد. لوازم گیمینگ CES 2022 محصولاتی جاه‌طلبانه و جذاب بودند. این گجت‌ها می‌توانند آینده روشنی را برای صنعت بازی‌های ویدیویی رقم بزنند.

در ادامه به معرفی بهترین لوازم گیمینگ CES 2022‌ می‌پردازیم.

لوازم گیمینگ CES 2022 مانیتور Samsung Odyssey Neo G8

مانیتور گیمینگ Samsung Odyssey Neo G8

شرکت سامسونگ در حوزه تولید صفحه نمایش همیشه محصولات قابل توجهی تولید کرده است. این شرکت کره‌ای در CES 2022 از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود رونمایی کرد. مانیتور Samsung Odyssey Neo G8 صفحه نمایشی ۳۴ اینچی دارد.

اندازه بزرگ صفحه نمایش برای انجام بازی‌ها بسیار کاربردی است. پنل صفحه Odyssey Neo G8 به صورت خمیده طراحی شده که با رزولوشن 4K کیفیت مطلوبی را برای گیمرها ایجاد کرده است. جالب است بدانید این مانیتور به پنل Quantum Mini LED مجهز شده که کیفیت بصری بالایی را فراهم می‌کند.

لوازم گیمینگ CES 2022 لپ‌تاپ ROG Zephyrus G14

لپ‌تاپ گیمینگ ROG Zephyrus G14

یکی از لوازم گیمینگ CES 2022‌ که توانست توجه بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کند، لپ‌تاپ ROG Zephyrus G14 بود. کمپانی ایسوس در این لپ‌تاپ گیمینگ بهترین امکانات ممکن را برای بازی کردن فراهم کرده است. این شرکت از پردازنده جدید AMD Ryzen 9 6900HS در لپ‌تاپ گیمینگ خود استفاده کرده است.

لپ‌تاپ ROG Zephyrus G14 به کارت گرافیک AMD Radeon 6800S مجهز شده که عملکرد فوق‌العاده‌ای در کیفیت بصری بازی‌ها داشته است. صفحه نمایش ۱۴ اینچی این دستگاه به همراه یک باتری قدرتمند باعث شده Zephyrus G14 به بهترین وسیله برای بازی کردن تبدیل شود.

لوازم گیمینگ CES 2022 هدست HyperX Cloud Alpha

هدست گیمینگ HyperX Cloud Alpha

شرکت HyperX محصولی مقرون به صرفه و کاربردی را برای گیمرها معرفی کرد. هدست HyperX Cloud Alpha جدیدترین گیمینگ بی‌سیم این شرکت است که عمر باتری بسیار بالایی دارد. بر اساس ادعای HyperX، این هدست می‌تواند به مدت ۳۰۰ ساعت شارژ باتری در خود نگه دارد.

این میزان شارژدهی در نوع خود بسیار عجیب و قابل توجه است، به طوری که این شرکت قول داده است که HyperX Cloud Alpha این قدرت شارژدهی خارق‌العاده را دارد. این هدست کیفیت صدا و میکروفون قدرتمندی دارد.

شرکت HyperX هدست HyperX Cloud Alpha را با قیمت ۲۰۰ دلار در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد.

محصولات گیمینگ CES 2022 هدست واقعیت مجازی PS VR2

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2

شرکت سونی در CES 2022 از نسل دوم هدست واقعیت مجازی PS VR رونمایی کرد. این هدست از رزولوشن 4K HDR و صدای سه‌بعدی در بازی‌ها پشتیبانی می‌کند.

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 مجهز به سنسور ردیابی چشم است. این سنسور باعث می‌شود گیمر در طول بازی کردن نیازی به چرخاندن گردن خود نداشته باشد.

جالب است بدانید هدست PS VR2 بازی‌ها را با نرخ فریم ۹۰/۱۲۰ هرتز اجرا می‌کند. همچنین کنترلرهای جدید این هدست با نام PS VR2 Sense از تکنولوژی هپتیک فیدبک PS5 بهره می‌برند. این هدست واقعیت مجازی، به سادگی به کنسول PS5 متصل می‌شود و نیاز به تجهیزات اضافه برای نصب هدست وجود ندارد.

محصولات گیمینگ CES 2022 صندلی گیمینگ Razer Enki Pro

صندلی گیمینگ Razer Enki Pro HyperSense

یکی از خاص‌ترین لوازم گیمینگ CES 2022، صندلی شرکت ریزر بود. صندلی گیمینگ Razer Enki Pro HyperSense به تکنولوژی هپتیک فیدبک مجهز شده است. این تکنولوژی در دسته دوال‌سنس PS5 استفاده شده بود.

صندلی گیمینگ Razer Enki Pro به یک موتور قدرتمند مجهز شده که می‌تواند اتفاقات بازی مانند انفجار یا لرزیدن زمین را روی صندلی شبیه‌سازی کند. این اتفاق باعث می‌شود گیمر در طول بازی تمام لحظات را به خوبی احساس کند. همچنین صندلی Razer Enki Pro از بیش از ۲۲۰۰ بازی، فیلم و موسیقی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره لوازم گیمینگ CES 2022 چیست؟ آیا این لوازم می‌توانند تجربه گیمینگ متفاوتی ایجاد کنند؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر