صفحه لودینگ به نسخه PS5 بازی Horizon Forbidden West اضافه شد

کنسول پلی‌استیشن ۵ به دلیل SSD قدرتمند خود بازی‌ها را بدون لودینگ اجرا می‌کند. گوریلا گیمز برای آموزش نکات بازی اقدام جالبی کرده‌ است. آنها صفحه لودینگ را به نسخه PS5 بازی Horizon Forbidden West اضافه کرده‌اند.

صفحه لودینگ به نسخه PS5 بازی Horizon Forbidden West اضافه شد

صفحه لودینگ به نسخه PS5 بازی Horizon Forbidden West اضافه شد

روز ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West رسما منتشر شد. منتقدین نظر مثبتی به این بازی داشته‌اند. به طوری که بازی جدید گوریلا گیمز موفق به کسب میانگین نمرات ۸۹ از ۱۰۰ شد. موفقیتی تازه برای سونی که باعث شده گیمرها از هورایزن فوربیدن وست استقبال کنند.

در کنار گیم‌پلی و گرافیک خیره‌کننده نسخه دوم هورایزن، استودیو گوریلا گیمز درباره اتفاقات مختلفی در روند ساخت بازی صحبت کرده‌اند. کنسول PS5 به دلیل مجهز بودن به یک SSD قدرتمند، بازی‌ها را می‌تواند بدون لودینگ اجرا کند.

اما این مورد بسیار جذاب برای گوریلا گیمز کاربرد نداشته و برعکس سایر سازندگان اقدام به ایجاد صفحه لودینگ در نسخه PS5 بازی Horizon Forbidden West کرده‌اند. این استودیو با اضافه کردن حدود ۵ ثانیه زمان لودینگ، قصد داشتند نکات آموزشی و ترفندهای مفید بازی را در این صفحه قرار دهند.

معمولا سازندگان نکات مهم آموزشی را در صفحه لودینگ بازی بیان می‌کنند. به دلیل اینکه گیمر زمان کوتاهی در حال انتظار است، صفحه لودینگ بهترین فرصت برای گفتن نکات کلیدی است. بنابراین، اقدام جالب گوریلا گیمز برای این کار می‌تواند به تعداد زیادی از گیمرها کمک کند. بازی هورایزن فوربیدن وست هم‌اکنون برای کنسول‌های PS4 و PS5 در دسترس قرار گرفته است.

نظر شما درباره اضافه شدن صفحه لودینگ به بازی Horizon Forbidden West چیست؟ آیا سازندگان می‌توانستند از یک شیوه دیگری استفاده کنند؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر