مایکروسافت لغو عرضه‌ Redfall روی پلی‌استیشن 5 را تکذیب کرد

شرکت مایکروسافت (Microsoft) اعتقاد دارد که نه‌ تنها جلوی انتشار هیچ بازی برای پلی استیشن ۵ را نگرفته بلکه حتی روند عرضه‌ی آن‌ها را گسترش داده است.

مایکروسافت لغو عرضه‌ Redfall روی پلی‌استیشن 5 را تکذیب کرد

مدتی پیش بود که سازندگان بازی Redfall به‌صورت رسمی اعلام کردند که این عنوان در ابتدا قرار بوده علاوه بر پلتفرم‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی، روی پلی استیشن ۵ نیز منتشر شود اما بلافاصله بعد از تصاحب شرکت بتسدا (Bethesda)، مایکروسافت تمام برنامه‌های مربوط به عرضه‌ی Redfall روی کنسول‌های سونی را لغو کرده است.

چنانچه انتظار می‌رفت، خبر بالا جنجال‌های زیادی به‌پا کرد و به همین خاطر به‌تازگی سخنگوی مایکروسافت طی مصاحبه‌ای، اخبار مربوط به لغو هرگونه بازی برای پلی استیشن را تکذیب کرد و اظهار کرد که اتفاقاً، تحت تصمیم گیری سران ایکس باکس، بازی‌های بیشتری روی این پلتفرم منتشر شده‌اند:

«ما هیچ بازی را از پلی استیشن ۵ نگرفتیم و درواقع از زمان خریداری زنیمکس، ردپای بیشتری از عناوین ما روی کنسول‌های پلی استیشنِ شرکت سونی به جا مانده است و دو عدد از اولین بازی‌هایی که پس از تصاحب این شرکت عرضه شدند، انحصاری پلی استیشن ۵ بودند [Deathloop و Ghostwire: Tokyo].

دقیقاً همین رویه را بعد از خریداری Minecraft در پیش گرفتیم و آن را در دسترس افراد بیشتری قرار دادیم. تمامی بازی‌هایی که تا مارس ۲۰۲۱ و تصاحب زنیمکس، روی پلی استیشن قرار داشتند تا همین الان هم روی این پلتفرم در دسترس‌اند و ما به انتشار به‌روزرسانی این عناوین روی پلی استیشن و رایانه‌های شخصی ادامه داده‌ایم. حرف همیشگی ما این است که تصمیمات آینده‌ی ما در خصوص عرضه‌ی بازی‌های زنیمکس روی کنسول‌های دیگر، به‌صورت مورد به مورد گرفته خواهند شد.»

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر