ایکس باکس سری اس محبوب ترین کنسول بلک فرایدی 2021

به گفته Adobe Analetics، ایکس باکس سری اس با ثبت‌ بیشترین فروش در بلک فرایدی امسال، عنوان محبوب ترین کنسول بلک فرایدی را به نام خود ثبت کرده است.

ایکس باکس سری اس محبوب ترین کنسول بلک فرایدی 2021

کنسول 300 دلاری مایکروسافت، ایکس باکس سری اس با کنار زدن رقبا، محبوب‌ترین کنسول بلک فرایدی سال 2021 لقب گرفت.

به گفته Adobe این اطلاعات از چیزی در حدود 1 تریلیون مراجعه به سایت‌های خرده‌فروشی و تحقیق از 1000 خرده‌فروش درمورد محبوب‌ترین محصولاتشان بدست آمده است.

هرچند پلی‌استیشن 5 سونی، ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت و مدل OLED نینتندو طرفداران زیادی در بازار دارند، ولی کمبود قطعات، تقاضا و قیمت بالا، خرید آنها را برای بسیاری با مشکل مواجه کرده است.

ایکس باکس سری اس اما در خیلی از خرده‌فروشی های آنلاین برای فروش وجود دارد.

علاوه بر آن، سری اس از پس اجرای بازی‌های پرطرفداری مثل Forza Horizon 5، Halo Infinite، و کال آف ونگارد بر می‌آید؛ عنواینی که برای گذران تعطیلات به آنها نیاز داریم!

اخیرا تخمین زده شد سری اس از سری قدرتمندتر ایکس آن هم در اولین سال عرضه پیشی بگیرد که البته تا به امروز این اتفاق افتاده است.

مثل پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری اس هم در 2 ورژن عرضه می‌شود. ایکس باکس سری اس یک کنسول «تمام دیجیتال» یا «All Digital» است و برای اجرای بازی نیازی به درایو دیسک بلوری ندارد.

تنها راه اجرای بازی روی این کنسول خرید آنلاین و اجرا روی هارد درایو است.

در کنار سرویس حق اشتراک Game Pass مایکروسافت، سری اس مقرون به صرفه‌ترین گزینه برای کاربرانی است که می‌خواهند به بازی‌های محبوب و مدرن امروزی دست پیدا کنند.

این موضوع که ایکس باکس سری اس فاقد تکنولوژی‌های آخرین کنسول‌های سونی و مایکروسافت است، رفتن به سمت آن را برای خیلی‌ها سخت می‌کرد.

اما حالا گویا این ایراد به نقطه قوتی برای خریداران بلک فرایدی تبدیل شده است!

ارسال نظر